Bölüm 3

445 38 4
                                    

2 hafta sonra.......

Axel Vincent

Sonunda evleneceğim kızı görebilecektim. Kimseye çaktırmak istemesemde kızı gerçekten merak etmiştim. Evimizin büyük salonundaydık. Misafirlerimiz 10 dakika sonra gelecekti. Heycanlıydım. Ama neden böyle duygular hissediyordum anlamıyordum. Kapı çaldı. Hizmetkarlar kapıyı açmaya gitti. Babamla beraber ayağa kalktık.50'lerinde olan ihtiyar bir adamla 2 hafta önceki kız karşımdaydı. Gözlerim şokla açıldı. Kızda şaşırmış görünüyordu. Gözgöze geldik birden kızardı. Ne oluyordu burada !? Kader benden intikam mı alıyordu?! Sinirlerimi yatıştırmak için 10'a kadar saymaya başladım.

Colint Walecia

Damat bey son derece şaşkın görünüyordu. Renginin solmuş olduğunu fark ettim. Maria'ya baktım. Kızarmıştı! Benim kızım utanmıştı! Erkeklerle dalga geçmekten hoşlanan benim küçük tatlı kızım bu herif karşısında kızarmıştı!! Kesinlikle dünyanın sonu geliyor olmalıydı.

Aeron Vincent

Misafirler içeri girdiğinde Axel'in yüzünün rengini solduğunu fark ettim. Axel korkmuş muydu? Axel Ailemizin en kuvvetli süikastçisiydi. Onu birşey korkutamazdı. Ama renginin solması korktuğu anlamına gelmez miydi? Yakında kıyamet kopacaktı. Eğer bu kız kuzgunun korkmasına sebep oluyorsa dünyanın sonu geliyor demekti.

Maria Walecia

Aman tanrım !! Bu o rüyamdaki çocuktu !  Göz göze geldik. Gözlerimi kaçırdım. Ne kadar rüya da olsa öpüşünü untamıyordum. Axel'in bakışlarını hissettim. Gözlerine bakamıyordum. Herşey o aptal rüya yüzündendi.
Axel Vincent

Babam

-Buyrun oturun.

Dedi, Bay Colint ve kızı meşeden yapılan koltuklarımıza oturdular. Bay Colint

-Nasılsın Aeron ? Uzun zaman oldu.

Dedi, babam

-Gördüğün gibi Colint 6 yıl oldu değil mi? Eşin nerde?

Bay Colint

-Serena Helen'le Wrateland'de düğün ile ilgili hazırlıklar yapıyor.

Wrateland mı !? Oha!! Babama şokla baktım. Babam kısık bir sesle

-Orada yaşayacaksın.

Dedi, Ne! Yumruklarımı öylesine sıkıyordum ki eklem yerlerim bembeyaz olmuştu. Babama "bunu sonra konuşucaz"  bakışı attım. Omuz silkti. Dişlerimi sıktım, Bay Colint

-Axel sana bir seçenek hakkı sunucam.

Dedi, şüpheli gözlerle babamı süzdüm. Babamda şaşırmış görünüyordu. Bay Colint'e

-Lütfen devam edin.

Dedim, Bay Colint

-Maria yada Helen arasında bir seçim yapmanı istiyorum.

Helen? Maria? Acaba bu kız hangisiydi? Neyse Bay Colint'e

-Sizi kırmak istemem ama bahsettiğiniz kişilerle ilgili en ufak bir fikrim yok.

Dedim, Bay Colint şaşkınlıkla

-Helen Walecia'yı duymadınız mı? O bir gümüş şövalyedir. Maria ise son derece iyi eğitimiş bir leydidir.

KAYBOLMUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin