Axel Vincent
Öfkeyle
-Annemle ne ilgin var ?!
Dedim, Bay Colint anlayışlı bir sesle
-Annen eskiden çok yakın bir arkadaşımdı.
Dedi, Bir şövalyeyle arkadaş ( hemde konsey üyesi bir şovalye ile) aynı zamanda En güçlü süikastçi ailesinin eşi. Ne dönüyordu lan burada !? Bay Colint cebinden bir mektup çıkardı. Ve
-Nicole onun ellerini çöz.
Dedi, Nicole ofladı ve anlamadığım bir kelime söyledi. Ellrerimdeki bağlar birden çözüldü. Bay Colint elinde ki mektubu bana verdi. Mektubu elime alır almaz zarfı yırttım. Ve okumaya başladım.
Sevgili Axel sen bu mektunu okuduğunda muhtemelen ölmüş olucam. Hastalağım nüksetmese bile kesin başka süikastçiler öldürülmüş olucam. ''Bu kadar kötü ne yaptın?'' dediğini duyar gibiyim. Hiç bir sûikastçı Vincent ailesine asla saldıramaz doğru Vincent ailesine asla saldıramazlardı ama Benim gibi bir haine herşeyi yapabilirlerdi.Ben aslında Aeron'la zorla evlendim. Ondan hep nefret ettim. Aslında nefretim tüm süikastçilereydi. Tabi sen doğunca işler değişmişti. Tabi babandan daha fazla nefret etmeye başladım. Daha ufak yaşta seni eğitmeye başladı. Ufak bir çocuk olmana rağmen fazla zekiydin. 7 yaşına geldiğinde sıradan bir süikastçiye eş dövüşme kabiliyetin vardı. Bundan nefret ettim. Küçük bebeğimi duygusuz bir katile çevirmesine izin verdim. Benim suçumda eğer seni kaçırabilseydim normal bir çocukluk geçirmiş olabilirdin. Ama olmadı. Biliyorum şuan bir insanı hiç hissetmeden öldürecek bir katile dönüştün. Seni sućlamıyorum.Ama seninle ilgili hala umudum var. Hala değişebilirsin. İnan buna . Ne yaptığıma gelirsek Aurom Magneta'yı süikastçilerden çalıp şövalyelere verdim. Aurom Magneta süikastçilere gölgeleri kontrol etme yeteneğini veren bir kutsal taş sadece süikastçiler bu yeteneği kullanabilirdi. Ve bu taş Vincent ailesi tarafından korunuyordu. Onu çaldım ve şövalyelere verdim. Sövalyeler taşı mühürledi ve süikastçiler gölgelere hükmedememeye başladı yenilgilerinin başlangıcı buydu. Zamanla sadece gölge yeteneğini kullanmayan ( ki bunlara onurlu süikastçiler denirdi) nadir olan kişiler sağ kurtulmayı başardı. Ne kadar büyük çapta hain olduğumu görüyorsun değil mi? Tabi eğer seni tanıyorsam şu an aklında olan şey '' sen basit nefret uğruna herşeyi riske atacak kadar aptal değilsin benden ne gizliyorsun anne '' bunu sana sonra açıklayacağım belki çok şey istiyorum ama lütfen bana güven Colint'e güven ve Helen ile evliliğini bozma. Seni canımdan çok seviyorum Axel lütfen bana inan çoktan yenilmiş bır ırka yardım edemezssin. Sadece Colint'i dinle. ...
Hissettiğim tüm nefret ve ofkeyi içime attım. Mektup gerçekti.
-Sozden nefret ediyorum. Babam beni tek bıraktı. Annem beni arkada bıraktı ve korkak gibi yaşamamı söyledi. Şövalyelere güvendim ve ihanete uğradım. En azından en yakın arkadaşım bana ihanet etmedi o da bir şeydir.
Dedim, Bay Colint
-Seçimin nedir Axel ? İkinci şansını mı kullanacaksın yoksa bir süikastçi gibi mi ölüceksin ?
Dedi, nefretimi içime attım. Gülümsedim
- Çok seçeneğim varmış gibi konuşmayı kes. Sağ kalmak istiyorsam dediklerini yapmak zorundayım.
Dedim, Bay Colint
- O zaman Axel Helen ile evlen o senin gardiyanın olacak. Senin süikastçi tarafını şövalye tarafına çevirecek. Tabi evlenene kadar Nicole senin gardiyanın olacak.
Dedi, Nicole kaltakça bir gülümsemeyle
- Senin muhafızın olmak benim için bir zevk Axel.
Dedi. Dişlerimi sıkarak
- Buna ne kadar sevindim anlatamam (!)
Dedim. Bay Colint
- Aranızda bir ilişki olmasın sonuçta Helen ile nişanlısın.
Dedi. Nicole aynı anda kahkaha attık ve aynı anda
- Sen ciddi misin ?
Dedik. Biraz şaşkınlıkla Nicole baktım o da bana öyle bakıyordu. Bay Colint sahte bir şekilde öksürdü. Bu ikimizi de kendimize getirdi. Bakışlarımı Bay Colint'e diktim.
- Eee ne zaman evime gidebileceğim ?
Dedim Bay Colint
- Hiç bir zaman malikanemize taşınacaksın.
Sakin ama zehir dolu bir sesle
- Herşeyi kabul ederim ama ölsem bile sizin malikanenize taşınmam.
Dedim.Bay Colint
- Axel sağ kalmak istiyorsan dediklerimi yapmak zorundasın değil mi (!)
İçimden bir küfür ettim. Ve sakin bir sesle
- Peki üstat Colint istediğiniz herşeyi yapacağım.
Dedim o an içimden bir yemin ettim. ' Ben Axel Vincent son vincent suikastcisi olarak yemin ederim; Suikastcilik onurumu ne olursa olsun gdri getiricem.' ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLMUŞ
FantasyAxel Vincent : Soğuk, kibar ve duygusuz. 2 yaşından beri süikastçi olarak eğitilmiştir. İnsan içine nadiren çıkar. Babasına son derece bağlıdır. Sadece yakın arkadaşları ona kuzgun der. Annesinin ölümü yüzünden ruhsal olarak çökmüşdür. Maria Waleci...