Jimin's pov
ყველა სახლებში წავედით,იუმის მანქანაში დაეძინა და რასაც ქვია იუნგის ზედ აზის.ჯონგუკსაც სძინავს და თავი მხარზე ჩამომადო.მალე მანქანა გაჩერდა იუნგიმ იუმი ზურგზე მოიკიდა და წაიყვანა.ახლა მე რა ვქნა ჰოსოკი და თეჰიონიც სწრაფად გაიქცნენ,ეს ბაჭია როგორ ავიყვანო სახლამდე,თანაც მძიმეა და ვერ ვერევი.
- თქვენ წადით და რომ გაიღვიძებს ავიყვან- მძღოლს ვუთხარი
- ხომ არ აგაყვანინოთ ბატონო პარკ
- არა არა,მილიონჯერ გითხარი ესე ნუ მომმართავთ ჯიმინი დამიძახეთ- არ მომწონს ბაბუის ტოლა კაცი რომ ფორმალურად მომმართავს და ყოველთვის ვაფრთხილებ მხოლოდ ჯიმინი დამიძახოს,მაგრამ მაინც ავიწყდება.მალევე მანქანა დატოვა და მხოლოდ მე და გუკი დავრჩით რომელიც ხვრინავს და სიჩუმეს არღვევს.თავი დაბლა დავწიე და შევხედე.რა საყვარელია ის რომ არ მყავდეს რა მეშველებოდა.მახსოვს ის დღე პირველად რომ გამომიტყდა სიყვარულში,როგორ ნერვიულობდა შუა კონცერტიდან გამიყვანა და კედელზე ამაყუდა,მე ხმას ვერ ვიღებდი ისე გაურკვევლად საუბრობდა ,,ჯიმინ მე... ხოო მეე...ჯიმინ ჩვენ..." ეს თქვა და მაშინვე მაკოცა ისე დავიბენი მართალია ის თავიდანვე მიყვარდა მაგრამ ყოველთვის მეგონა რომ არ ვუყვარდი და როცა მაკოცა მაშინ ფიქრებიც გამიქრა,კოცნა რომ შეწყდა დებილი ბავშვივებივით ვიცინოდით ორივე და ბოლოს და ბოლოს მაინც მითხრა,,ჯიმინ მიყვარხარ " ამის მერე კი ეს სიტყვები ყოველდღეიურად მესმის.ბიჭებმა არ იციან მხოლოდ ჯინმა და ჰოსოკმა,არ ვფიქრობ რომ მოეწონებათ,ამიტომ ჯერ არაფერს ვამბობთ.
- არ დაიღალე ჩემი ყურებით?!- დაბოხებული ხმით დაილაპარაკა და დაამთქნარა.მალე ისევ ზედ ამეკრო
- შენ არ გიყურებდი!- ვითომ ვატყუებ.
- მოდი აქ - სავარძელზე გადამაწვინა და თვალებში ყურება დამიწყო
- ესეიგი არ გეძინა?- წარბი ავწიე და გავიცინე.
- არა გზაში მეძინა მაგრამ მძღოლთან საუბრის მერე გამეღვიძა,იცი მანქანაში არასოდეს გვიცდია მოდი ვცადოთ- ზედ დამაწვა და კოცნა დამიწყო.
- არა არ მინდა აქ ზურგი მტკივა- დავიწუწუნე არადა საერთოდაც მასთან რო ვარ არაფერი არ მაწუხებს.
- ხო კარგი წამოდი- მანქანიდან გადავიდა და ხელი გამომიწოდა,მალევე გადავედი და ხელები ერთმანეთში ავხლართედ.ლიფტით მაღლა ავედით.დაღლილი ეგრევე საწოლზე დავენარცხე და თვალები დავხუჭე.
- ჯიმინ არ დაიძინო! მერე ვერ გაგხდი მძიმე ხარ,მე უნდა ვიბანავო და მერე დავწვეთ!- გამომიცხადა და გახდა დაიწყო.
- პორველ რიგში მძიმე არ ვარ უკვე ბევრჯერ გითხარი, თუ გახსოვს შენს გამო ლი-ს სასწორი მოვატანინე რომ შენი თვალით გენახა რა წონისაც ვარ და მეორეც ეცადე სააბაზანოში გაიხადო ხოლმე- ისევ დავწექი.
- რატომ არ აჩერებ ენას? ხო შეიძლება წყნარად ვიბანავო შენს თავს დააბრალე მე ეხლა შევალ და გამოსვლისას დამხვდი...აჰჰ ჩათვალე უკვე შიშველი ხარ!!- გაიცინა და სააბაზანოში შევიდა.ჯანდაბა რა მანერვიულებს თითქოს ახლად დაქორწინებული გოგო ვიყო და პირველი ღამის მეშინოდეს.რაც უნდა ის ქნას...არა მეძინება და დავიძინებ.სწრაფად წამოვდექი პიჟამები ჩავიცვი და საბანში ჩავძვერი.ნელ-ნელა თვალებიც მეხუჭება,რომ კარის ხმა ისმის ეს კი იმაზე მიასწავებს რომ ჯონგუკი მოდის...( ვკვდები ამას რო ვწერ😂) საწოლი შეირხა და ნელა შემოცურდა საბნის ქვეშ.თავზე ნაზად გადამისვა ხელი და ლოყაზე მაკოცა
- ძილინებისა ჯიმინ- თავი კისერში ჩამიდო და ხელები მუცელზე მომხვია.
- ძილინებისა- ჩუმად ვუთხარი და ორივემ დავიძინედ
ამასობაში იუნგისთან😈ჰაჰაჰა ვიხუმრე ისეთი არაფერია გააგრძელედ👇👇
YOU ARE READING
ჯაშუში/ Spy [Jikook] (სრულად)
Fanfictionრას იზავთ თუ თქვენზე თვალთვალს დაიწყებენ,თანაც როცა ურთიერთობა დასაწყისშია.მაგრამ ყველაფერი მაშინ რთულდება როცა ჯაშუში გოგოა,შესაძლებელია თუ არა სიყვარულის გამო მსხვერპლზე წასვლა.შეძლებს თუ არა დისპაჩი მათ გამომჟღავნებას?!