~მართალი ხარ მშია~

430 40 12
                                    

  Jimin's pov

   თვალები ძლივს გავახილე,ისე მეძინება,მაგრამ დღეს ვარჯიში გვაქვს შემდეგი პერფონმანსისთვის.გვერდზე გადავბრუნდი და ჩემზე აკრულ სხეულს ნაზად ვაკოცე ტუჩებზე და თმა გადავუწიე რომელიც მის ლამაზ სახეზე იყო ჩამოყრილი.
- ჯონგუკში გაიღვიძე,თორემ ნამჯუნი ამოგვივარდება!- დაბალი ხმით ვუთხარი და ცერა თითი ტუჩებზე გადავუსვი.
- ჰმმ,ჯიმინ გუშინდელი არ გეყო ხო?- გაიღიმა და ნელა გაახილა თვალები.
- რა იდიოტი ხარ - ქვედა ტუჩი გამოვბზიკე.
- იცოდე თუ კიდევ ვინმეზე იეჭვიანებ ან გამებუტები იდიოტი უკვე შენ იქნები!- გაბრაზებულმა შემომხედა,ამ წამს პატარა ბავშვის თვალებში რომელიც დიდი ხანია მიყვარს ზრდასრული მამაკაცი დავინახე და ოდნავ დამბურძგლა.
- ხო ბოდიში აღარ ვიზავ გპირდები- გამიღიმა და ტუჩებზე ნაზად მაკოცა.ეს კოცნა კი უკვე სიამოვნებაში გადადიოდა.კარზე კაკუნის ხმაა,თავი წამოვყე და დავიყვირე.
- ვინ არის?!
- ვინ იქნება შენი აზრით დედაშენი ვარ- ჯინმა დამიყვირა და სიცილი დაიწყო,მალე კარიც გააღო და დაუკითხავათ შემოვიდა,სავარძელში ჩაჯდა და ორივეს მზერა მოგვაპყრო.
- რა იყო რანაირად გვიყურებ?!- ჯონგუკმა გაბრაზებულმა შეხედა.
- ჰმმ,რა მოხდა? რა მოხდა და თქვე იდიოტებო ნამჯუნი დაგხოცავთ,საერთოდ საათი ნახეთ? სავარჯიშოთ გვაგვიანდება.თქვენ ჯანდაბას მაგრამ ჰოსოკსაც ვერ ვპოულობთ ამაზე კი დარწმუნებული ვარ ნამჯუნი ერთიანათ ამოგვხოცავს.- ხელების მოძრაობით ყვიროდა.
- ჰიონ დაწყნარდი ჩვენს თავებს მივხედავთ,მიდი შენ კიდევ სანამ ჩავიცვავთ სტაფებს უთხარი იუმის ტანსაცმელი შეუტანონ არაფერი აქვს რა ჩაიცვას- თვალები მოვისრისე და ჯინს ისე ვუთხარი.
- ხო რა თქმა უნდა თქვენ აქ სექსით დაკავდით მე კიდე ნამჯუნის ბრძანებები და მუქარები ჩემს თავზე ავიღო,მხოლოდ იმიტომ რო ჩემი შვილები ერთმენით ტკბებიან- ხმამაღლა გაიცინა.საერთოდ ვერასოდეს ვხვდებოდი ჯინს ასეთი ხუმრობების კრებული ვისგან ერგო მემკვიდრეობით.
- აბა როგორ გინდა ჯინ ქმრის ბრძანებებს ატანა უნდა- ჯონგუკმა წარბები აათამაშა.ჯინს ლოყები გაუწითლდა და მზერა აგვარიდა.
- მოკეტეთ ჩვენს შორის არაფერი ხდება მეთქი ხომ გითხარით!
- ხო როგორ არა ეგრე მე და ჯონგუკსაც არ გავქვს სექსი და არც ერთმანეთი გვიყვარს.
- მე და ნამჯუნი ერთად არ ვწევართ- თვალები გადაატრიალა.
- ხოდა უნდა ეცადო იდიოტო- ჯონგუკმა ბალიში გაუქანა.ჯინი გაბრაზებული წამოდგა და გარეთ გავიდა.
- ჯობია ავდგეთ- სააბაზანოში შევედით და ერთად ვიბანავეთ,როგორც ყიველთვის.

ჯაშუში/ Spy  [Jikook] (სრულად)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora