Jim's pov
იუმიმ მე და ნამჯუნი ოთახში მარტოები დაგვტოვა.მდივნიდან წამოვდექი და სამზარეულოში გავედი.პროდუქტები მოვიმარჯვე და ნამცხვრის ცხობას შევუდექი რომელიც თეჰიონს და ჰოსოკს ძალიან უყვართ,მაგრამ ნამჯუნი საერთოდ გიჟდება როცა შოკოლადის ნამცხვარს ხედავს,მე დიდად არ მიყვარს,მაგრამ კეთება სიამოვნებას მგვრის.როგორც იქნა შოკოლადი ვიპოვე და ჯამში ჩავყარე.მალე მეორე სხეულიც გაჩნდა ოთახში და გვერდზე დამიდგა.
- რა უნდოდა იუმის?!- გაბრაზებული ტონით მკითხა.
- ისეთი არაფერი რაც შენ დაგაინტერესდება!- მეც იგივე ნაირათ ვუპასუხე.მკლავში ჩამავლო და კედელზე მიმანარცხა,ჩემი თავი ხელებში მოიქცია და შუბლი თავზე მომადო,მის ტუჩებდე ისეთი მცირე მანძილი იყო.
- აბა რატომ გაკოცა?!
- შენი საქმე არაა და გადი ნამცხვარს ვაცხობ არ მცალია- მის ტუჩებს თვალს ვერ ვწყვეტდი.
- გთხოვ ნუღარ მიკეთებ ამას!- მკაცრად მითხრა და ოთახიდან გავიდა.ვერაფერს ვერ მივხვდი რას ვაკეთებ ან ისეთს რაც მას აღიზიანებს?არა ჯინ კარგი რა რაღაცეები გეჩვენება,არაუშავს თუ გაბრაზებულია ნამცხვრით შემოვირიგებ.ისევ ცხობა განვაგრძე.
Jimin's povმე,ჯონგუკი და ჰოსოკი ტელევიზორს ვუყურებთ.ჯონგუკს თავი ჩემს კალთაში უდევს,მე კი თავზე ვეფერები.
- დღეს ხომ არ წავიდეთ სავაჭრო ცენტრში?- ვკითხე ორივეს და მალევე მათი მზერა ჩემზე გადმოვიდა.
- რატომ? ტანსაცმელი ისედაც გვაქვს!- ჰოსოკმა თვალები გადაატრიალა.
- მე ტელეფონიც არ მაქვს და ყიდვა მინდა,გთხოვთ რა თანაც იუმიც გავიყოლოთ გაისეირნებს და გულს გადააყოლებს- ჰოსოკმა მაშინვე სიხარულით შემომხედა.
- კარგი აზრია მე წავალ შევატყობინებ- სწრაფად წამოხტა და კიბეებზე აირბინა.
- ჯიმინ?- ჯონგუკმა თავი წამოყო და გვერდზე მომიჯდა.
- ჰო რაიყო?
- რომ გითხრა მინდიხარ მეთქი რას იზავ?- წარბები აათამაშა.
- აა რას? შემოგარტყავ თანაც მწარედ!- ტელევიზორს მივუბრუნდი.
- კარგი რა ჯიმინში მეც მინდა სითბო და მოფერება და...- სიტყვა გავაწყვეტინე
- მოკეტე შენი გულისთვის წუხელ საშინლად დავიღალე ყველაფერი მტკივა,მოდი დღეს არა გთხოვ- სხვაგან გავიხედე.
- კარგი თუ არ გინდა რას ვიზავთ- როგორც ჩანს ჩემი ბაჭია გაიბუტა.რატომ არ შემიძლია უბრალოდ უარი ვთქვა ერთხელ და სამუდამოდ როცა ამას მთხოვს.ჯანდაბა! ხელი მოვკიდე და ოთახისკენ წავათრიე,კარი ჩავკეტე,ქუქის მივუბრუნდი და მაშინვე ტუჩებზე ვეცი
CZYTASZ
ჯაშუში/ Spy [Jikook] (სრულად)
Fanfictionრას იზავთ თუ თქვენზე თვალთვალს დაიწყებენ,თანაც როცა ურთიერთობა დასაწყისშია.მაგრამ ყველაფერი მაშინ რთულდება როცა ჯაშუში გოგოა,შესაძლებელია თუ არა სიყვარულის გამო მსხვერპლზე წასვლა.შეძლებს თუ არა დისპაჩი მათ გამომჟღავნებას?!