~ცხენით ჯირითი~

345 46 19
                                    

   Yoomi's pov

   შიგნით შემოვარდა და კოცნა დამიწყო.მალევე ავყევი მაგრამ გავჩერდი და გვერდზე გავწიე.დაბნეულმა შემომხედა,ისევ საკოცნელად გამოიწია ტუჩებზე ხელი ავაფარე.
- არ გინდა გთხოვ, არ შემიძლია!- თავდახრილმა ვუთხარი.მან კი თავისი ხელები ლოყებზე მომკიდა და ნაღვლიანათ შემომხედა.
- იმ ნაბიჭვარმა ისეთი რა გაგიკეთა?!- მკითხა და ჩამეხუტა.მთელი სხეულით ავეკარი და ზურგზე მოვხვიე ხელები,თვითონ კი წელზე.
- დასრულება მინდა!- სწრაფად წარმოვთქვი.იუნგიმ გამომწია და თვალებში ჩამხედა.ალბად ცოტაც და იტირებდა.
- ჩვენ ჯერ არც კი დაგვიწყია...არ გინდა!- თავი გააქნია და მოწყვეტით მაკოცა.
- ჰოდა ამიტომ არ მინდა! არ მინდა დავიწყოთ!! ვიცი ეს სხვა რამეში გადავა რასაც შეიძლება სიყვარულიც დავარქვათ,მაგრამ მერე რა იქნება? რომ მატკინო? მე ვეღარ გავუძლებ,ასე რომ არ შემიძლია მაპატიე- ლოყაზე ვაკოცე და გასახდელიდან გამოვედი.ცრემლები მოვიწმინდე და ჰოსოკისკენ გავემართე მაღლა სართულზე.
  ლიფტიც გაჩერდა და გამოვედი.მთელს სართულზე ჰოსოკის სიცილი ისმოდა ჩამეღიმა და მეც მათკენ წავედი.
- აბა იუმი რამე იყიდე?- ჯონგუკმა ხელები გადაიჯვარედინა და მკითხა.
- ხოო იუნგი ამოიტანს,თქვენ რა ქენით?
- ჰოოო ჩვენ... უუჰ ბევრი ვიყიდეთ მაგრამ თეჰიონმა მგონი მთელი მაღაზია გაანადგურა,აი მოდის- ჰოსოკმა ხელების ქნევა დაუწყო.მალე თეჰიონიც მოვიდა.თავი ამაყად ჰქონდა აწეული და იღიმოდა.
- რა დებილი სახე გაქვს კიდევ ვინმე შეითრიე გასახდელში?!- ჯონგუკმა თავში წამოარტყა.
- ნუ მირტყავ ვაა- ამოიბუზღუნა და თავზე ხელი მოისვა.- ხო ვიღაც იყო მაგარი გოგოა ვუუჰ- ხელი დაინიავა.ესეიგი ბანთანის ბიჭები გასახდელში გოგოებთან ერთობიან? რა სასაცილოა( ეხლა ეს ფიკში თორე ისე ღმერთმა დაგვიფაროს😂😕)
- არ გაინძრეთ მოვდივარ!- ჯიმინი სულ მოუთქმენლად გამოიქცა და ჯონგუკს ზურგზე შეახტა.ორივემ გაიცინა.
- აბა ბაჭიავ წამიყვანე იქით რაღაცეები გიყიდე და უნდა მოგაზომო,თორემ სულ ჩემები ვერ გეცმევა.- ჯიმინმა ჯონგუკს თავზე აკოცა.გუკიმ სუცილი დაიწყო და სირბილით წაიყვანა ზურგზე მოკიდებული ჯიმინი.უკნიდან ვიღაც ჩამეხუტა.როგორც ჩანს თეჰიონია და ხმამაღლა იცინის.
- რა გინდა თეჰიონ რაა? - მობეზრებით ვუთხარი.
- არაფერი ისე გეხუტები - თმაზე მომეფერა.რა ჯანდაბა სჭირს არანორმალურია? ვცადე გავთავისუფლებულიყავი მაგრამ არ გამიშვა.უკვე საშინელ დისკომფორტს ვგრძნობდი რომ იუნგი მოვიდა პარკებით ხელში,როგორც კი დაგვინახა სახე შეეცვალა.პარკები ძირს დააწყო და დაიყვირა.
- იუმი დაიღლებოდი მოდი ზურგზე შეგისვავ- ხელი დამიქნია.თეჰიონმა მაშინვე გამიშვა,სწრაფად გავიქეცი და იუნგის ზურგზე შევახტი.ჩუმად ვუთხარი
- მადლობ გამარჩინე!
- გადარჩენა ადრეა სახლში უნდა ვილაპარაკოთ!- გაბრაზებული ტონით მითხრა და ბიჭებისკენ წამიყვანა.მალე ჯიმინი და ქუქიც გამოჩნდნენ ჯიმინი ისევ ქუქის ზურგზე იყო.
- ვოააჰ იუმისაც ყოლია ცხენი- ჯიმინმა გაიცინა.
- ერთი აზრი მაქვს!- დაიყვირა ჰოსოკმა.
- თქვი...- მე.
- მოკლედ მოდით და აქ სავაჭრო ცენტრში ცხენებით ჯირითი მოვაწყოთ,არავინ არაფერს გვეტყვის და ვინც მოიგებს იმას რაღაცას ვუყიდით მაგარს და ძვირიანს,ხოლო ვინც წააგებს თავის მეწყვილესთან ექნება...დიდხნიანი კოცნა და მოფერება და მერე იცით რა- წარბები აათამაშა.
- რა სისულელეა- თვალები გადავატრიალე.
- კარგი მე მაწყობს - ჯონგუკმა დაიყვირა.
- მეც - თეჰიონმა
- არც მე ვარ წინააღმდეგი- იუნგიმ.
- მაშინ წყვილები,მე და ჯონგუკი,იუმი და იუნგი და ჰოსოკი და თეჰიონი- ჯიმინმა გაგავანაწილა.
- ჯანდაბას კარგით- თეჰიონმა ხელები ასწია.მალე ჰოსოკს შეახტა.ლიფტში შევედით და ყველაზე მაღლა ავედით 16 საართულზე.აქ გაცილებით ბევრი ხალხი დაგვხვდა და თანაც გასართობი ცენტრი.ალბად ეს დებილები აქ ერთობიან ხოლმე თორემ საიდან უნდა სცოდნოდათ.მალე მენეჯერთან მივედით და ნებართვა ავიღეთ, ის კი საიმოვნებით დაგვთანხმდა რადგან ბითიესი ყველას უყვარს.მალევე რიგში დავეწყეთ იქვე მდგარმა გოგონამ რომელსაც ვთხოვეთ მსაჯი ყოფილიყო სასტვენში ჩაბერა.იუნგიმ მაშინვე გამაქროლა.თვალები დავხუჭე ისე მეშინოდა.ადგილზე მივედით ახლა კი უკან ვბრუნდებით ისევ.წინ ჯიმინი და გუკი არიან, მერე მე და იუნგი ბოლოს კი თეჰიონი და ჰოსოკი.როგორც იქნა მივაღწიეთ.ყველა ძირს ჩამოვედით.
- მოკლედ ამ შეჯიბრში ჯიქუქმა მოიგო- ხმამაღლა განვაცხადე.ჯიმინს ლოყები გაუწითლდა.
- და მართლა ამ აზრის კრეატორმა წააგო,რა სასაცილოა- იუნგიმ გაიცინა და რომ არ ველოდი ისე მკლავში წამავლო და მკერდზე ამიკრა.ყველამ გაოგნებულებმა შემოგვხედეს
- რა სახეები გაქვთ რა გჭირთ?!-იუნგიმ გაბრაზებით იკითხა.
- არაფერი ჰიონ...მართალი ხარ აბა კიმ თეჰიონ და ჯონ ჰოსოკ სახლში თუ აქ სადმე დაგიქირაოთ ოთახი- ჯონგუკმა ორივეს ეშმაკურად გაუცინა.
- სახლში იყოს- თეჰიონმა თვალები გადაატრიალა და გაიღიმა.ჰოსოკი კი გაკვირვებული უყურებდა მის ბედნიერ სახეს.
- მოვრჩეთ ეხლა უკვე სისულელეებს წავედით დაღამდა- ძლივს გასაგონათ ვთქვი ცოტაც და იუნგის მკლავებზე დამეძინებოდა.იუნგიმ შეამჩნია და ხელში ამიყვანა.ისე მეძინებოდა არავისი აზრი არ მაინტერესებდა და იუნგის ყელში თავი ისე ჩავრგე თვალებიც არ გამიხელია.ასე მალე რატომ მეძინება? წეღან მხოლოდ წვენი დავლიე იუნგიმ რომ მომიტანა.რა?! რამე ჩამიყარა?! მოვკლავ...მაგრამ ახლა ამის თავი არ მაქვს.ნელ-ნელა თვალები დამეხუჭა და სიზმრებში გადავეშვი.

   ვოტაკ ნუ რავიცი რა.აღარაფერს ვამბობ საერთოდ.ვისაც მოგეწონებათ აზრი გამოხატეთ და დაავოუთეთ.ლავიუ ოლლ😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥             ახალი თავი მალე იქნება.     💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥

ჯაშუში/ Spy  [Jikook] (სრულად)Where stories live. Discover now