~გეგმა~

366 41 12
                                    

    Yoomi's pov

ჯინს გადავეხვიე და ყველას დავუყვირე გარეთ გასულიყვნენ ჯიმინის გარდა,რადგან კარგი მეგობრები არიან.
- ჯინ რა გჭირს მითხარი, მიდი მომიყევი რო გავიგო რა მოხდა- ზურგზე ხელს ვუსვავდი და ვაწყნარებდი.
- მოიცა წყალი დალიე და იქნებ ამოისუნთქო- ჯიმინმა ჭიქა მოაწოდა,ჯინმა დალია და ოდნავ დაწყნარდა.
- ჯინ ნუ დაგვტანჯე მოყევი- ხელები ლოყებზე მოვკიდე და ცრემლები მოვწმინდე.
- რა არის მოსაყოლი საერთოდ მას არც ვუყვარვარ მითხრა მან მითხრა რომ...
- თქვი ეხლა- ჯიმინმა თავზე ხელი გადაუსვა და ისიც გვერდზე მოგვიჯდა.
- მოკლედ აქ რომ შემოვედი დაიწყო ყვირილი შენ და იუმი რა თამაშს თამაშობთო მერე ვუთხარი არაფერსაც არ ვთამაშობთ და სისულელეებს ნუ ბოდავ მეთქი,მერე მითხრა ერთადერთი სულელი შენ ხარ თუ გგონია რომ მიყვარხარ და ვიეჭვიანებო მერე ყველაფერი დალეწა და თქვენც შემოხვედით.- გადაგვეხვია
- დაწყნარდი ჯინ,მე მეგონა გცემა ან რავიცი რაზე აღარ წავედი,დაივიწყე მაგისი საქციელი მოდი ეხლა დაღლილი ხარ იბანავე დაისვენე და მერე მოვაგვაროთ- ხმადაბლა ვუთხარი.
- იუმი შენ წადი თუ გინდა მე შევიყვან მივეხმარები
- კარგი ჯიმინ,ჯინ მალე მოვალ- თანხმობის ნიშნად თავი დამიკრა,მეც ოთახი დავტოვე.ნამჯუნი არანპრმალურია თუ რა სჭირს ვერ გავიგე.ვიცი უყვარს მაგრამ რა აკავებს ვერ მიხვდი.
- იუმი მოიცადე- ჯონგუკმა შემაჩერა და სირბილით წამოვიდა ჩემსკენ.
- ხო რაიყო?
- ჯინი როგორაა?
- აჰჰ კარგად,თუ გაინტერესებს ჯიმინი სადაა ჯინთანააა ოთახში- მხარზე დავარტყი
- რატომ უნდა მაინტერესებდეს სადაა ჯიმინი?!
- რავიცი ალბად იმიტომ რომ შენი ოთახის მეზობელია სხვა რა...- ეშამკურად გავუღიმე.
- არაფერი სხვა რა უნდა იყოს- თავი მოიქავა და ჯინის ოთახში შევიდა.მისტერ ჯონგუკ მოატყუე სამი წლის ბავშვი მაგრამ მე ვერ მომატყუებ.იუნგის ოთახში დაუკაკუნებლად შევედი და მკვდარივით მძინარე იუნგის დავახტი,მაგრამ რისი იუნგია არც შეირხა თავი მკერდზე დავადე და დავიძინე.
 
  Jimin's pov

ჯაშუში/ Spy  [Jikook] (სრულად)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin