Sham k 5 baj rhy thy ma jungle ma thi .mjhy jungalon ma ghomny ka bht shoq tha .ma aksar hi asi jaghon par jati kbi pahari elaqy kbi maidani elaqy many takreeban har asi jga dakh li thi .
Ye jga mjhy bht pasand i thi is liye ma zra is jga ko gehrai sy dakhna chahti thi pr bhok lgny ki wja sy ma ruk gai bag sy kuch snacks nikaly ur khany lgi ab andhera hony lga to many socha k kisi safe jga par jaya jaye q k ab ye jga andhery ur kuch jungli janwaron ki awazon ki wja sy khofnak lgny lgi thi .abi ma uth rhi thi k kisi ny mjhy mukhatib kiya.Excuse me !
Many mur kr dakha ur dakhti reh gai itna uncha lmba gora chita khubsurat jawan ..hayeeeee ma yei to sochti thi k kbi asy hi mjhy koi rasty ma mery khawabon ka shehzada mil jaye ma chehry sy halki sy muskurahat liye soch hi rhi thi k us ny dobara mjhy mukhatib kiya.
Suniye ap is jga akeli kya kr rhi hn agr koi jungli janwar a gya to ur many suna ha ye jga b haunted ha ur ap itni khubsurat koi jin ashiq ho gya to kya kren gi .larky ny shokhi sy kaha.Ma jo k usko muskura k ghory ja rhi thi usky dobara mukhatib krny pa sharminda c ho k usko sun'ny lgi.
G g ni ma bs ja hi rhi thi bs khany k liye ruki thi bs koi jga talash krni thi apko kisi kareebi safe jga ka pta ha to plz bta dain mjhy dhondna ni pry ga wesy b ma bht thak gai hun .
Many usko sara hal bayan kr diya ye janty hoye b k wo ak ajnabi larka ha ur idr bht sy saye jin bhoot churailain janwar ur pta ni kya kya ala bala hai.wo bnda sincere ho b k ni pr khubsurat bht ha kya zbrdast body bna rakhi ha ye to mjhy ak hath sy b utha k ghr ly ja skta ha .
Ma asal ma idr pas ma hi rehta hun mera ghr ha yahan so jo log b idr ghomny aty hn ma unko shelter deta hun.us ny wazahat ki.
Acha phr to ap rent b lain gy ur asi jga pa to rent b ziada ho ga .ma ny baal set krty hoye pocha.
Ni ni bilkul b ni ma rent ni leta.mjhy khushi milti ha logon ki help kr k .
Owkie thk thk to ab chlain ya sari baten idhr hi krni han...ma to ab be sabri ho rhi thi usky sath jany k liye k phr ma usko mazeed jaan sakun ho skta ha isko b mjh sy pyar ho jaye q k ma to wesy hi isky pyar ma pagal ho rhi hun .dil hi dil main mny kya kya plan bna liye .
Ma ijazat lena chahun ga apka hath pkr ln ye jga kharab ha ur andhery ma chalna mushkil hota ha.us ny bht tehzeeb k sath mjh sy ijazat mangi .many hath agy barha diya.
Ap ak bar agr mun sy bol dain k ijazat di to ma hath pkr ln ga ap ka wrna mjhy tasali ni hoti ghair larki ka hath asy ni pkr skta.
G g many ijazat di pkr lain hath ur chlain ab ghr ma thak gai hun bht ghr phnch kr rest krun gi .
Many jaldi sy ijazat dy kr usky hath ma apna hath dy diya.ur muskura kr usky sath chlny lgi.