Hm sb apni apni jga munjamid us haseen jin zady ko roop badalta dakh rhy thy .jo kuch dair pehly ak handsome nojawaan tha ab wo ak bhayanak jin ma tabdeel ho rha tha gusy ki wja sy wasib ki sochny smjhny ki tamam tar salahiyatain khatam ho chuki thi ,us ny bht jaldi kr di thi khud ko pori trhan expose krny ma .
Uski ankhon ki saiyahi usky lense sy phailny lgi ur phailty phailty pori ankhain bilkul siyah ho gai usky safaid hath ab balon ki wja sy kaaly ho gye, jb k usky nails zrort sy ziada barh gye ur siyah rang ma tabdeel ho gye .dheery dheery uska pora wajood kaly ghany lmby balon sy dhak gya usky do dant bht lmby ho gye jb k sabhi danton ka rang safaid ki jga ab kala peela ur laal ho gya tha itny gandy combination ki wja sy uska dhaarna ur b ziada bhayanak lgny lga tha pehly uska pora wajood safaid tha jb k ab sirf usky hont safaid reh gye thy is sb k mukamal hoty hi ak zor daar aag usky charon taraf bharak uthi jisy us ny jald hi apny hath k ishary sy bujha diya.Is sb k bad us ny kadry bhayanak awaz ma bat shuru ki ... Han jin hun ma ur hm jin zadon ur jin zadiyon k 2 roop hoty hn ak insan ko drany k liye ak dost bnany k liye ye insani roop tha mera ur ye mera asali roop ha ,ab ma apna adhora kam bhi mukamal krun ga jis k liye tmhy idr laya hun .us ki awaz ma bht dehshat thi abi wo apni jga sy hila ni tha .
Chlo hath pkro ak dosry ka ur jesy hi ma 3 bolun hm ak sath bhag jayen gy .Bilal ny hal nikala q k ur to koi rasta ni tha inky pas.
Ni hmy madad krni chahiye is larki ki ..hm asy ni bhag skty mgr ye kam mushkil ha wo jin k dosri trf khari ha akeli kesy lain hm usy sath..Mehraab ny mery liye awaz uthai.Han ye bilkul thk keh rhi ha ma ishary sy usko apna sath hi darwazy tk bhagny ka kehta hun jesy hi hm ma sy koi b us larki k kareeb hoa wo uska hath pkr ly.Arham ny Mehraab ki bat sy itefaaq kiya ur agy ka plan btaya .... Ma jo un sb sy kafi dor khari thi kuch smjh ni pa rhi thi q k wo bht ahista awaz ma sargoshi kr rhy thy ,phr un ma sy ak ny mjhy ishara kiya hath sy 3 fingers khari ki ur darwazy ki trf ankh sy ishara diya ,ma un ka ishara smjh chuki thi ,mgr achanak us jin ny dinnig table ki trf rukh kr liya ur usy utha k hall k becho beech patakh dala ,sb ny cheekh kr kanon par hath rakh liye wo hmy mazeed khofzada krny ko tyar tha mgr usky is dehaan lgny ki wja sy wo hmary irady ni jaan ska tha.jbhi achanak un sb ny 3 ka ishara dy kr darwazy ki janib bhagna shuru kr diya ur sath hi sath ma b bhag pari , hall k darwazy k kareeb pohnchty ma Arham k bht kareeb ho gai us ny jhapat kr mera hath tham liya ....jin zada hmy bhagta dakh hmary pechy bhaga tha ,wo hmary kafi kareeb pohnch chuka tha mgr hm darwazy sy bahir nikal chuky thy ur hum gate ki trf ja rhy thy pehly Mehraab phr usama ,bilal ur phr ayaan gate sy nikly phr ma ur arham b nikal rhy thy k achanak bht zor dar jhatky sy mera hath arham k hath sy choot gya ur ma ghr k gate sy bhr na nikal pai jb k dhaky k sath arham ghr k bahir nikal chuka tha.apna khali hath dakh kr wo pechy mura tha mgr usky doston ny uska hath pkra ur sb bhaag nikly.
Yahan wo bhayanak jin ab mery sir pa khara tha ur khoof k maary mera khoon jamny lg gya tha ur dil jesy dharakna bhol gya tha, itni bhayanak rat aj tk meri zindgi ma ni i thi .
Jin zada achanak apny pehly waly roop ma a gya jo k shehzadon jesa roop tha .
Ma tmhy darana ni chahta tha yaqeen kro meri baat ka ma sirf hmary bech sy un fzol logon ko nikalna chahta tha ma tmhy chahta hun tmhy dara kesy skta hun pyar na krta to pehly hi ye roop dikha deta ,trust me ao andr ao jaldi sy utho zmeen sy us ny mjhy bazu sy sahara dia...