Hm sb ab ghr ma dakhil ho chuky thy ,ak mulazima ny hmy drawing room ma ly ja kr bitha diya .
Shah jee abi a jayen gy tb tk ap log idr bethain .wo ye keh kr chali gai .
Assalam o alaikum .ye awaz hmary pichy mojud sirhiyon sy i thi , hm sb ny palat kr dakha .
Walaikum Assalam .hm sb ny ak sath jawab diya phr kuch dair khamoshi rhi ... Hmy smjh ni a rhi thi ye bat kesy start ki jaye phr shehriyaar uncle ny bat shuru ki .
Dakhiye shah jee ma janta hun ap ny ye sb kam chor diye hn jinnat wghera kabu krna ur logon ka rohaani ilaj krna mgr bat bht serious ha kisi ki zindgi ka sawal ha meri guzarish ha k ap hmari bat ko sunain ,smjhain ur hmari madad kren .
Shah jee ny asbaat ma sir hilaya ur hath sy bat ko agy barhany ka ishara kiya.
Asal ma ye bachy jungle sy a rhy hn inka kehna ha k in k ilawa ak ur bachi b thi jo k jungle ma kisi jin k ghr reh gai ha ... Wo jin k kabu ma hai q k us ny jin ko apny shareer tk rasai ki ijazat dy di thi .
Uska naam wasib ha .shah jee ny achanak bat kati...hm sb heraan reh gye shah jee ko uska naam kesy pta lg gya .
G inho ny yei btaya k uska nam wasib ha.
Ghlt btaya us jin ny apna naam ghlt btaya ye jinnat bht jhuty hoty hn inki baat ka etbaar krna bht bari bewkofi ha .. Hn albata wo larki abi zinda ha.ye sb kehny k baad shah jee kisi na nazar any wali makhlook sy kuch bat krny lgy .. Unki awaz bht dheemi thi jis wja sy hm kuch sun nhi paye phr shah jee khary ho gye.
Utho hmary pas ziada wqt ni ha wo ak ni 2 jinnat k sath ha ak jin zaada ur ak jin zaadi .ur haan tm chaaron b hmary sath chalo gy .. Shah jee ny dobara usi na nzr any wali makhlok ko mukhatib kiya ur bahir ko chal diye.
Hm ankhon hi ankhon ma ak dosry sy sawal jawab krty ghr sy bahir nikal gye .
Sb bus ma sawar khamooshi sy jungle ki trf apna safar tah krny lgy sara rasta khamooshi ma guzra.
...............................
Nazah k jany k bad Daash mjhy upr room ma bnd kr k ghr sy chla gya aj rat mjhy sochny k liye di gai thi ,ma preshani k alam ma yahan sy wahan tehelti rhi ,akhir ma thak kr beth gai ur is natijy par pohnchi k ab jo b insan mjhy mila usko jin ka ni btaon gi bs kahun gi k ik min ki b dair na lagaye is jungle sy nikly ur mjhy b nikaly ur yahan sy ja kr hi ma usy kuch btaon gi ,wrna to ya mjhy wo pagal smjhy ga ya haqeeqat ko jan'ny ma hi itni dair kr dy ga k wo jin hm tk pohnch jaye ga.
Agli subha ma jagi to Daash mjhy dakh rha tha .. Na jany kb sy wo asy hi mjhy soty hoye dakh rha tha jb mny ankhain kholi to us ny apni nazrain mjh par sy hata li... Jb wo gusy ma hota ha to kitni nafrat kitna junoon hota ha iski ankhon ma ur ab saary jahaan ki muhabbat apni ankhon ma smaity wo mjhy dakh rha tha, Ma khamoshi sy usy dakh rhi thi jb wo uth gya... Many nashta bnaya ha tmhary liye tm fresh ho k dining hall ma ajao ma tmhara wait kr rha hun ... Ye keh kr wo bhr ko chal diya phr achanak mur kr mjhy dakha... Jaldi a jana.. Phr wo sirhiyan utar k chla gya.
Ma na jany q usky itny polite behavior ko dakh kr muskurany lgi jb mjhy uski akhri bat yad i ... Jaldi a jana... Phr many khyalaat ko jhatak diya ur fresh hony chli gai.