Ye to bht khubsurat ha .ma ghr ma dakhil hoty hi chonk gai.is veerany ma itna bara ur khubsurat ghr kesy ho skta ha.
Q ni ho skta har ak ka apna shoq hota ha log Defense ma ghr bnaty hn many jungle ma bna liya bs is liye k ye jga bilkul alag ha pursakoon ha koi insan koi traffic kuch b idr ni jo apko disturb kry han mgr kbi kbi janwaron ki awazain ati hn pr wo mjhy buri ni lgti ajao ye kitchen ha kuch kha lety hn hm mjhy bht bhok lgi ha .asa na ho k ma tmhy hi kha jaon .
Us ny kitchen ma dakhil hony ka ishara kiya ur andr chla gya jb k ma ak lmhy ko ghabra gai k ye mjhy kesy khaye ga.
Khana kon bnata ha .
Ma akela hi hota hun so ma hi bnata hun bht arsy sy idr reh rha hun so sb kuch bnana seekh liya ha .wo plate pkrana.us ny upr cabin ki trf ishara kiya pr gher iradi tor pr mera b hath usky hath k mutabik upr ko ishara krny lga .
Ma ghabra gai asa kesy hoa ma pechy ko hati jb us ny mera dar dakh liya.Dakho daro ni asa ab bar bar ho ga q k tm ny mjhy hath pkrny ki ijazat dy di ha ab jb tk ma khud ni chahun ga tmhara jism mery asar sy ni nikal skta asa many is liye kiya q k tm mjhy bht achi lgi thi ur hm jin kisi ko psnd kr lain to chorty ni ma tmhy bta dena chahta tha mgr us wqt tmhy bta deta to tm dar jati ur kbi mery sath mery ghr na ati ma jin hun mgr idr insanon k roop ma a kr logon ki madad krta hun ma ak acha jin hun tmhy mjh sy darny ki zrort ni ma koi nuqsan ni pohnchaon ga tmhy .wo mjhy tasali dy rha tha jb k meri ankhon k samny sb kuch dhundla hota ja rha tha ur mjhy pta b ni lga kb ma behosh ho k girny lgi ur us ny mjhy apni mazbot bazu ma pkr liya .
Raat ka andhera tal chuka tha suraj nikal aya ab uski taqat km ho chuki thi mery hath apni mrzi sy move kr rhy thy many ankhain mali ur bed sy chalang lga di .wo jo abi mery liye nashta la rha tha mjhy dakh k muskurany lga.
Kahin ja ni skti tm is ghr sy jitni mrzi chalangain lga lo is ghr k darwazy meri mrzi sy khulty hn .wesy tmhara taruf ni hoa kya nam ha tmhara.Uski baton ny to mera dil bnd kr diya tha kya ab ma kbi is ghr sy bahir ni nikal skun gi .kya ma kbi apny ghr walon ko ni dakh skun gi .ye many kya kr diya.