part 5

19 3 0
                                    

Wow yaar kya jga hai hm idr pehly q ni aye.wo dakho idhr sy wo pahaar nazar a rhy hn kitna khubsurat manzar ha.bilal ny herangi k alam ma kaha sb ny udr dakha waqai bht khubsurat manzar tha.

Wo dakho pani b ha ao udr ja k fresh ho lain thora.Ayaan ny mazeed jagah ka moaena krty hoye btaya ur phr bilal ,arhan ,usama ,ayaan bama ak adad khubsurat larki Mehraab k sath us jheel ki trf chal diye .abhi kareeb 4.30 ka wqt tha jb wo jheel k pas pohnchy.

Hato.. Hato Arham is pathar pr ma bethun gi . Mehraab ny us ko dhakelty hoye pathar pr kabza kr liya.

Bilal ,Usama ur Ayaan to thndy thndy pani ma khoob enjoy kr rhy thy jb k Arham dosry pathar par khamoshi sy beth gya.pani ma halka halka paon ko pherta wo bht uljha uljha lg rha tha.

Arham kya hoa ha tm bht preshan lg rhy ho .Mehraab ny arham k bujhy chehry ko bhanpty hoye pocha.

Kuch ni ma thk hun .Arham ny chupana chaha.

Lg to ni rhy thk .plz btao na ho skta ha ma tmhari koi madad kr skun .

Kuch ni yr woi roz ki kahani .abu phr naraz han k ma apni life ma serious ni hota parhai ni krta business ni smbhalta ur unko mera gym jana to zeher lgta ha kehty hn iklota hun khyal krna chahiye baap ka maa k liye koi sathi lani chahiye bahu ki surat ma dada dadi k dil lgany k liye bachy hony chahiye ...matlab kuch b yr abi many apni life enjoy krni ha ghomna phirna ha single life enjoy krni ha ur mera passion basketball uska kya... ye log kdr itny maslon ma mjhy phasa dena chahty hn sb ki khushiyon k liye ma apni khushiyon ko maar dun upr sy ami b ab mera sath ni dy rhi hn . Arham ny to ak hi sans ma sari kahani bayaan kr di jb k mehraab ki itni zor daar hasi nikli k pani ma nahaty 3no larky uchal k usko dakhny lgy .

Ary kya hoa ha kyun pagal churailon ki trhan has rhi ho .Usama ny geely mun pr hath pherty hoye sawal kiya.

Kuch ni ye Arham hasa rha ha iski dukhi dastan ma ab bachon ka b izafa ho gya ha .Mehraab ny ba mushkil apni hasi dabaty hoye jawab diya.jb k pani ma khary 3no larky b kehkahy lga k hasny lgy .

Ye madad krni thi tm ny meri wah Mehraab wah.. Arham ny clapping krty hoye us par tanz kiya.

Sorry sorry sorry! yr mera wo matlab ni tha tm ny bat hi asy ki k meri be ikhtyaar hasi nikal gai .

Kitni pyari lgti ha Mehraab hasty hoye.. kash bilal tmhy na chahta hota to ma kb ka apny parents ki ye khwahish pori kr deta ,tmhary ilawa kisi larki ka tasawur ni kiya jata mjh sy .Arham ny dil ma socha wo school life sy hi Mehraab sy boht pyar krta tha mgr kbi keh ni paya wo itni pyari dost ko khona ni chahta tha.ye sary school life sy hi bht achy dost thy hmesha sath rehty, sath khelty ,sath parhty ,sath ghomty phirty in k bech kbi koi ni aya tha .Mehraab bht khubsurat thi ,uski ankhain bari bari ur gray colour ki thi jb k lashes bht ghani ur lambi ,height ma ye charon larkon sy choti thi mgr baki larkiyon sy lambi thi q k charon larky b bht lamby thy ,uska rang gora tha jb k larky sb hi gandumi rangat k thy is liye apni group ka chamakta sitara thi Mehraab sb ki ladli , isky doston ki wja sy koi uski trf ankh utha k b ni dakh paata tha.

Arham ko khyalon ma dooba chor kr ab Mehraab b bkiyon k sath khelny lgi thi .

Ao na Arham tm b ao, pani itna mzy ka ha sari thakan dor ho gai ajao tmhy b nehla dain.Usama ny us par dono hath sy pani phenkna shuru kr diya ab wo b sb preshani bhol kr unky sath pani ma khelny ur apna trip enjoy krny lga tha.

AndheraWhere stories live. Discover now