Nashta krny k bad mjh ma energy i ur dimagh b ab kuch kam krny lga tha . Ab ma triky sochny lgi thi k akhir is mushkil sy kesy nikla jaye mera to shoq mery galy par gya tha.ma bht c asi jaghon par gai thi na to ma in chezon ko manti thi na mera kbi in sy wasta para tha na many inky bary ma kbi koi info li. Idr to internet bhi ni chaly ga na hi mobile ma signal a rhy hn ma to bahir ki dunia sy kat k reh gai hun .many preshani ma khud sy bht c baten ki mgr is msly ka hal abi tk mjhy ni mil ska tha ma isi khud kalami ma mashgool thi k wo jin zada room ma dakhil hoa.
Ahm ahm !kya soch rhi ho yei na k idr sy kesy niklo gi .dakho mjh sy tmhy koi khatra ni ha bs tm ab mjhy chor k ja ni skti idr sy .tm ny ab tk apna nam b ni btaya .
Naam jan kr mjhy jany do gy?mny sawaliyan nazron sy usy dakha.
Ni kbi b ni naam is liye thori poch rha hun k pochty hi tmhy bhr jany ka license dy dun... gup shup k liye jan pehchan b to zrori ha na.
M.... Maria nam ha mera . Nam bta k kn sa mjhy koi faida hona tha pr phr b bta diya . jin sy panga to ly ni skti thi socha jan pehchan bna k kam nikalwa ln mgr mjhy bht shokha jin lg rha tha ye.
Tm janti ho ma kon hun?us ny ajeeb be tuka sawal kiya.
Janti hun ak dhoky baz jin ho ur b kuch janna baki ha kya.many ulta us sy sawal kr diya.
Hn ye to mny khud hi btaya tha k ma jin hun pr ma ak shehzada b hun is jungle ka shehzada.aj kal mery abu jan ny mjhy isi mission pa bheja hoa ha k koi khubsurat c bhootni dhond kr laon ur shadi kr ln meri Queen aye gi tbi wo mjhy king bnayen gy na is jungle ka .mera koi bhai ni is liye is pury jungle ki zimadari abu jan k bad mjh par hi ho gi is liye ma bhootni dhond rha tha pr mjhy tm mil gai.Ya Allah mjhy is bongy jin ki fzol dastaan ma koi dil chaspi nhi par ye chup kb ho ga.ma uski is kahani sy bht awazaar ho rhi thi jb k wo asy sb kuch bta rha tha jesy ma uski bachpan ki dost hun. koi jin wo b shehzada jin itna fzol bolny wala kesy ho skta ha iski immaturity dakh kr hi isky baap ny isko bola hoga pehly shadi kry larki laye wo isko sudhary tb isy king bnayen gy par ye kya fzol bat boli ha is ny .... Kya ma bhootni hun ya bhootni jesi dikhti hun had ha ye kya boly ja rha ha .
To tm bhootni dhondo na mjhy q ly aye ho idr ma insan hun insan smjhy koi bhootni ni hun mjhy jany do jao koi apny type ki bhootni dhondo .many chirh kr uski bat kati .
Dakho tm gusa mt ho mera wo mtlb ni tha bhootniyan b khubsurat hoti han tm insanon ny to hmy awien badnaam kiya hoa ha ...bht bhayanak smjh rakha ha ab mjhy hi dakh lo .us ny collar utha kr ankh mari.
Whatever! Mjhy tmhari baton ma koi intrest ni please agr mjhy jany ni dena to km sy km mjhy kuch dair k liye akela chor do.many rudely kaha ur wo chup chap uth k chala gya .Ya to ye waqai itna immature tha ya jan kr asi harkatain kr rha tha .ma smjh ni pa rhi thi iska asal maqsad kya hai .han ma khubsurat hun par itni b ni k kisi itny handsome jin ko pehli hi nzr ma pasand a jaon .daal ma kuch to kala tha jo mjhy abi tk nzr ni aya tha.