part 14

34 3 0
                                    


Han to ma kya keh rhi thi k Daash ko tmhara dil chahiye ,bhala tmhy bila waja kn apny ghr ly k aye ga ..tm insan b bht bewkof hoty ho ,sb dakh kr b kuch smjh ni paty ur hm jin churailon ki bat ka aetbaar krna tmhari sb sy bari bewkofi hoti ha pr chlo koi bat ni is ma b to hmara hi faida ha .us pari jesi dikhny wali khubsurat ny to mera mun hi bnd kr diya ... Ma smjh ni pa rhi thi k ye koi churail kesy ho skti ha maybe koi pari ho gi pariyon ur jinnat ki b ho skta ha shadiyan hoti hun ur ye uski wife ho gi .

Many darty darty us sy sawal kiya... Kya ap Daash ki wife ho ?ap insan ho ya pari .

Tm insanon ny jin zaadon ur jin zaadiyon ko bht hi khofnak tasawur kiya hoa ha hm b khubsurat hoty hn ur sometimes to be inteha khubsurat hoty hn ur ma to is pory jungle ki sb sy haseen churail hun tbi to Daash meri ye khawahish pori kr rha ha ur haan na ma insan hun na koi pari ur na hi Daash ki wife ,han mgr wife ho skti hun agr tm apna dil deny ki qurbani dy do .

Kya matlb ..M..Ma q dun apna dil tmhara dimagh to thk ha ,tm ny mery dil ka kya krna ha.Khof sy mery rongty khary ho gye ,ye kya keh rhi thi ye log to mjhy mar dena chahty hn mgr shayad ma bachi rehti agr Daash k pyar ka jawab pyar sy deti ,wesy to mard zaat bewkof hoti ha inko pyar k jaal ma phasa kr apni baat manwana hm oraton ka hunar hota ha mgr ye trick ak jin zaady pa chlti bhi ya nhi ye ma ni janti thi..

Dil to tmhy dena hi pary ga meri khubsurat fiance ki farmaish ha k shadi sy pehly ma isko 7 jawan insanon k dil la k dun tbhi wo shadi k liye han kry ur
ye jb tk han ni kry gi hmari shadi ni ho gi tb tk mery baba mjhy jinnat ka is pory jungle ka badshah ni bnayen gy.Daash ny apny bazu upr charhayi ur sofy par beth gya.

Hn bilkul ur meri shart bilkul b bewajah ni ha sirf 7 logon k hi to dil mangy hn meri khubsurati ki ye keemat ziada to ni ur wesy b Daash tmhary pass b to bht sy insanon k dil ur dimagh hn jis ki wja sy tm itny taqatwar jin ho to taqat ma agr tmhary barabr ni ho skti mgr tmhary kareeb hony ka to haq hai na mjhy.Us ny shikayati nzron sy Daash ko ghoora.

Hn bai jo hukam ap ka ap ko inkar kb kiya many .Daash uski narazgi bhanp gya ur sofy sy uth kr usky kareeb aya ur usko kandhon sy pkr kr us pa ak pyar bhari nzr dali phr meri trf mur gya... Dakho larki ma nazah k liye kuch b kr skta hun kisi ki b jaan ly skta hun ur apni jan dy b skta hun beshak k ye koi shehzadi ni jungle ki ak aam jin zaadi ha mgr mery liye sb sy khaas ha .. Nazah ka matlb beshak moat ho mgr meri to ye zindagi ha q Nazah koi shak ha tmhy mery pyaar pr .... Ye keh kr wo Nazah par jhuk gya ur uski muskurahat ma uski haan dakhny k bad wo usky kaan ma kuch sargoshi krny lga us ny kya kaha wo ma sun nahi pai mgr unho ny zror koi nai scheme sochi thi .

Kya naam ha tmharaaa.. Han Maria tm bach skti ho ak shart par agr wo kam tm ny hmara kr diya to hm tmhy zinda chor dain gy.Daash ny mjhy ak umeed di.

Kn sa kam btao ma krun gi ... many besabri sy kaha.

Araam sy itni b jaldi kya ha pehly sun to lo iski demand kya ha .Nazah jesy meri bebasi sy lutfandooz ho rhi thi.

Asa ha k ma 2 logon k dil ly chuka hun yani k pichy reh gye 5 bs tm mjhy 5 log la do unky ma dil nikal k apni Nazah k hawaly kr dun phr tmhy kuch ni kaha jaye ga tm phr ja skti ho .Daash ny itna mushkil kam itni asaani sy keh diya ur mjhy kis mushkil ma dal diya ma asa ni kr skti thi apni jan bachany k liye 5 logon ki jan kesy jany deti ..

AndheraWhere stories live. Discover now