Yr wo andr hi reh gai asa q hoa .Mehraab bhagty bhagty saans leny ko ruki seeny pa hath rakhy wo haanf rhi thi .
Ye sb bad ma discuss kren gy abi niklo jaldi is jungle sy ,hmy idr ziada dair ni rukna chahiye ,idr sy niklain gy to uski koi madad kren gy na ur wesy mera ni khayal wo usy koi nuqsan pohnchaye ga ,agr asa krna hota to usy ab tk zinda na rakhta wo... Arham ny usy tasali di ur wo sb phr bhagny lgy ,bhagty bhagty wo log highway pa pohnch gye..
Help help ! Ak bus ko apni trf ata dakh wo chaaron larky road k bech ma khary ho k help k liye pukarny lgy ... Bus driver ny bus roki ur wo sary bus ma charh gye .
Shukriya uncle ap hmary liye farishta bn k aye hn .Bilal ny tahy dil sy unka shukriya ada kiya .
Han agr ap waqat pa na aty to pta ni hmara kya bnta.Ayaan ny preshani ma bola.
Kya hoa bacho ur tm logon ka saans q phoola hoa ha kher ha ur itni raat tm log is jungle sy q a rhy ho koi bhoot woot to ni dakh liya? Uncle ny ye sawal shararat ma ni sanjeedgi ma pocha tha unki sanjeedgi dakh kr Mehraab k mind ma horror movies k scenes chalny lgy.jesy k ye driver sb janta ho k udr waqai koi bhoot tha ya phr ye uncle khud b bhoot ho wrna itni rat ko khali bus ly k idr kya kr rha ha ...ya ye b ho skta ha k ye woi jin bhoot ho ab to uski halat ur buri hogai ...wo ak dam sy chillai thi.
Kya hoa bilal ny usy pkr kr apny kareeb kr liya , wo bht dari hoi lg rhi thi .
Kuch ni bs mjhy kuch khyal aya to...G uncle hm jungle ma hi thy ur waqai hm ny asa kuch dakha ha mera to khyal ha hmy foran kisi sy help leni chahiye highway sy kitni dor ha city .Ayaan ny uncle ka dehan Mehraab sy hataty hoye unky sawal ka jawab diya .
Kya waqai ma tm ny b koi jin dakha ... Ma tm logon ko kuch btata hun shukar kro tm log zinda nikal aye udr sy ,mgr pehly tm log pani pio ,wo pichli seat pa pani ki bottle pari ha .. Uncle ny pichy ko ishara kiya.
Wo sb bari bari pani peeny lgy ,Bilal ny sara wqt Mehraab ka hath thama rakha wo sb sy ziada khofzada b thi ur Maria k liye preshan b ,Bilal usy tasali deta rha .
Apka naam ?Arham ny uncle ka nam pocha q k guftagu k liye nam to maloom hona chahiye tha.
Shehriyaar khan .un ka chehra spaat tha.
G shehriyaar uncle ap kuch btana chahty thy?
Hn abi 5 din pehly ki bat ha ma rat k isi peher apny mamool k mutabik idr sy bus ly ja rha tha ,jb many dakha 2 miyaan bivi roty bilakty road pa kisi gari ka intzar kr rhy thy ,un k samny ak jawan larki ki laash pari thi ,umer takreebn 17 ya 18 saal ho gi ...wo log uski Laash liye road k kinary bethy thy ,many unhy dakhty hi bus roki .. Meri bus ka conductor b sath tha hm ny mil k unki madad ki laash bus ma lany k liye.
Kya mtlb wo larki mar chuki thi .Usama ny dil ma shukar b ada kiya k wo log zinda wapis a gye ur us larki k liye ur usky maa baap k liye bht dukh b hoa ,phr achanak Maria ka khyal aya ,ab sb hi Maria k liye bht preshan ho gye thy mgr kisi ny b shehriyaan uncle ko uska ni btaya .
Phr kya hoa ?Bilal ny tajasus sy pocha .
Baki body thk thi larki ki sirf usky seeny sy kisi ny dil nikal liya tha ak chota sa zakham tha mgr us ma sy dil ghaib tha ... Usky maa baap ka kehna tha k koi Wasib naam ka larka mila tha unko ,us ny kaha k ma ap sb ko pory jungle ki sair krwata hun ap mery sath ayen ,wo log chal diye kuch dair bad sham ho gai, wo thak b gye , so maa baap dono darakht k nechy beth gye jb k larki us larky k sath chashmy sy pani peeny ur mun dhony chli gai ur phr wapis ni i ,bht dair guzar jany k baad usky maa baap usy dhondny us chashmy par gye to udr larka ni tha jb k ak pathar par unki beti ki lash pari thi .bs wo log roty dhoty usko yahan tk ly aye ur many unko sheher tk pohncha diya .
Uncle khamosh ho gye ur baki sb ko sanp songh gya ..sb hi apni apni jga sunn khary thy jb Mehraab ka dil doobny lga ...Bilal ny usy seat pa bithaya ur pani pilaya .. Mgr ab wo kuch bol ni pa rhi thi khof sy uski ankhain ur khul gai ur pathar ki trhan jam gai.