Ab akhir or kitna rasta baki ha , sakht awazari se ayaan ny ye kaha… sbny uski taraf asi beyaqeeni se dekha … to ayaan ny apni bt bdlty huye kaha mra mtlb sham hgai ha akhir kb hum jungle pohnchein gy or kb Maria ki jan bachayen gy.Bs ziada ni hm jald hi jungle ma pohnch jayen gy ur achy ki umeed rakho kuch ni ho ga us larki ko .shehriyaar uncle ny usy tasali di .
Phr sb khamoshi sy safar khtm hony ka intzar krny lgy .………………………………………
Sham se rat hony ko thi Daash or main ghr k hall ma bathy thy ,main apny khyalon ma gum thi ,meri is udaasi ur preshani ko Daash ny dakha ur mehsoos kiya ,mjhy udas betha dakh kr us ko kuch acha mehsoos ni ho rha tha … Daash mjhy bht apnaiyat k sath dekh raha tha . Main ny Daash ko dekha or uski ankhon ma khud k liye pyar paya mgr dosry hi lamhy Daash k khyal ko jhatak kr main phr sochon ma gum hogai … sham ka waqt tha ,is wqt mera wajood us k kabzy ma a jata tha …
Daash ny achanak apni ankh ma finger mari or jb yahi harkat many b anjany ma ki to hm 1 dosry ko dkh kr hasny lgy ,phr us ny is baat ka khob faida uthaya ur ulti sidhi harkatain krny lga ur main b ghair iradi tor par woi sb krny lgi … yunhi kch harkton ny mery or Daash k beech kch asi feelings dal de k hm 1 dosry k liye zra mukhtalif andaz ma sochny lgy .
Us k dil ma mery liye pyar jagna mery liye faida mand sabit ho skta tha lehaza many usko rokny ki bilkul b koshish ni ki.hm pory hall ma bhagny lgy jb achanak mera paon sofy sy takraya ur ma larkhara kr girny lgi ur Daash ny mera hath thaam liya ur sofy par bitha diya .mera paon pakry wo mjhy dakhny lga ur kafi dair tk meri ankhon ma dakhta hi rha many b uska pora pora sath diya . Phr achanak Daash ki ankhon ma junoon ny pyar ki jga ly li wo mera paon chor kr uth gya ur mery sath sofy pr beth gya .
Daash ny ankhein bnd ki or kholty e mjh se khny lga ' ,
Agr tm apni jan bchana chahti ho to 1 bndy ko tmy yahan lana hoga abi . 1 bnda jungle ki hadood ma daakhil hua ha. Tm jao or usy yahan ly ao …
Uski ye bat sun kr main bht khush hui .
Ma us bndy ko abi yahan ly ati hn … ye keh kr main khari ho gai ur bahir ko chal pri.
Daash ki hadood ma se niklty he main bhagny lgi … main jungle se nikl rhi thi jb agy mjhy 1 shakhs mila ... Main smjh gai k ye wohi ha .
Ap abi is jungle ma aye ho na .. Dakho please ma jesa keh rhi hun ap wesa kro ,nain jungle sy nikalty hi apko sb bta dun gi bs itna kahun gi k apni jan bachani ha to agy mt jao ... Ye keh kr many us admi ka hath thama or jungle se road tk bhagny lgi ,hum jungle ki hadood se chand qadam pichy hi thy jb wo admi mjh se 2 qadam agy tha . Usny 1 dam mjhy mur kr dekha …
Mera 1 rang aya 1 gya q k wo admi koi or nahi Daash tha jo k kisi or k roop ma mjhy check kr rha tha … Daash ny mera hath pkra or wapis ghr ly aya …Dhoka dy rhi thi tm mjy.... Is jungle k shehzady ko . Ab tum yahin raho ge hmesha hmesha … ye keh kr Daash mjy kamry ma bnd kr k chla gya . Achanak mery kanon ma ajeeb c awaz ai jsy koi cheekh raha or ma pehchan gai wo awaz ksi or ki nahi blky arham ki thi . ……………………………………………………
Shah g sbky hamrah jungle mein a chuky thy sb idr udr rasta dhond rhy thy jb Arham 1 pathar pr bath gya … wo maria k liye bht dukhi tha .
Jb us ny nzr uthai to usy 1 bht khubsoorat lrki nzr ai … Arham k dil mein khyl aya.
Kahin wasib iska b dil na nikal ly .ye soch kr Arham ka dil dar gya ur wo us lrki k pas gya .Ap yahan se chlein ye jga khatry se khali nahi ha …
Kya mtlb apka ma smjhi ni..us ny heraani sy kaha.
Wo sb ma ap ko bad ma btaon ga pehly ap chlain rat b ho rhi ha asy ma idr rukna thk ni ha .
Ok but andhera hogya ha yahan pathar bht ziada han ma asani sy chal ni pa rhi kya mein apka hath pkr skti hun thori dair k liye.us larki ny kuch hichkichahat sy Arham sy pocha.
Yeah sure...Arham us larki sy mutasir to ho hi chuka tha usky hath pkrny wali bat sy khush b hony lga ur kuch usy idr sy niklny ki jaldi b thi so jaldi sy uska hath pkry wo chalny lga q k shah jee ur usky dost thora agy ja chuky thy .
Ao wo mery friends ja rhy hn unky sath chlty hn unky sath hm safe hn .Arham ny usy hath k ishary sy agy jaty sab hi friends ki trf mutwajah kiya.
Wo larki chalny lgi mgr ye kya iski simat to kuch ur hi thi wo un sb friends k opposite direction ma chalny lgi ur ghair iradi tor pr Arham b usky sath chlny lga ab wo kuch bol b ni pa rha tha q k uski zuban ab bnd kr di gai thi …… q k wo lrki koi or nahi Nazah thi ur Arham uski ijazat sy ab usky kabu ma tha .
………………………………………………