Kuch dair yun hi sanata raha wo log jungle ki hadood sy bahir nikal chuky thy khof ki ye raat tal gai thi .koi ni janta tha Maria ka kya bna wo kis hal ma thi ,unki mulakat b itni mukhtasir thi k wo log us sy usky ghr walon ka num ya adress tk ni ly sky ,kn thi wo kis k ghr ki ronak thi un ma sy koi ni janta tha ,sb ny decide kr liya tha k wo log ab us jungle ma kbi ni jayen gy,phr sy wo khatra mol ni lain gy ,mgr phr achanak Arham k dil ma us larki ka khyal aya jis ka dil nikal liya gya tha .
Hm kesy itny behis ho skty hn na to hm ny uncle ko is bary ma kuch btaya na hm khud us larki ki koi madad kr rhy hn ye hm thk ni kr rhy hm wapis jayen gy zroor jayen gy km sy km ma to zror jaon ga baki jo b ana chahy mery sath wo a jaye ,ma usko bachaon ga.ye kehty hi Arham apni seat sy uth khara hoa bki sb abi uski bat ka jwb tk ni dy paye thy k wo driving seat k sath wali jga pa ja betha .
Uncle hm ny ap sy kuch chupaya ha.Arham ny shehriyaar uncle ko mukhatib kiya.hum jb udr jungle ma thy hmy wo Wasib naami larka mila wo hmy apny ghr ly gya ,udr ak larki thi jo us jin ki qaid ma thi... Maria nam tha uska.us ny jin ko ijazat dy di thi jis ki wja sy wo pori trhan us jin k kabu ma thi wo us jin k ghr sy nikal ni pai isi liye wo udr jungle ma hi reh gai hmy usko bachana ha .km sy km main is guilt k sath ni jee skta k many ak larki ko jan bojh kr jungle ma marny k liye chor diya.
Ye kya keh rhy ho tm ... Tm log 1 bjy sy meri bus ma ho ab 4 bj gye hn fajar ka time hogya ha itni dair sy tm log chup bethy ho kuch btaya q ni ab tk to wo jin usko mar b chuka hoga .uncle bht tension ma a gye unki ankhon k samny wo manzar chal para jb unho ny us larki ki laash dakhi jis ka dil nikal liya gya tha.
Uncle sorry hm log bht dar gye thy mgr mjhy umeed ha k wo larki abi tk zinda ho gi q k jb wo hmy mili tb wo usky kabzy ma to thi mgr sahi salamat thi agr us ny usy marna hota to hmary pohnchny sy b pehly ka mar chuka hota jesy us larki ko foran mar diya tha jis ki laash ap ny dakhi thi ,blky wo jin Wasib keh rha tha k wo pyar krta ha us larki sy ur shadi krna chahta ha.
Wo 1 ya 2 din sy thi usky pas us ny marna hota to mar deta usko kis bat ka dar .Usama ny Arham ka sath diya ur apni is bat sy unhy relax krna chaha jb k wo khud b sure ni tha k wo zinda ho gi b k ni .
Iska ak hi hal ha meri nzr ma .shehriyaar uncle kuch sochny lgy.
Kya ... Kya hal ha uncle please jaldi btayen .Mehraab b pechy seat sy uth kr agai ur Bilal b sath agya jb k Ayaan sb sy pichli seat pa lambi taan kr soya hoa tha Bilal ny us pa ak gusy wali nigah dali,ye is group ka sb sy la parwah insan tha lehaza sb is sy kuch khas umeed b ni rakhty thy so usko jagaya b ni .
Ak shah baba hain jo pehly to jinnaat ko kabu ma krty thy mgr ab aj kal wo ye sb chor k sirf Allah Allah krty hn unho ny ye kam chor diya ha mgr un sy request ki jaye to wo hmari help zror kren gy ur to kisi ko ni janta ma jo itny short notice pa hmara kam kr dy ur uski koi guarantee b ni hogi.uncle shehriyaar ny bus roki ur unko hal btaya q k agr koi faisla ho jaye to unko wapis bus pechy ko ly kr jani thi q k wo shah baba pichy kisi colony ma rehty thy jb k ye log kafi agy a chuky thy.
Thk ha ap chlain abi unky ghr hm sb unko mana lain gy ur jis mushkil ma wo larki ha wo sb jan kr mera ni khyal k wo inkar kren gy q k ye sidha sidha ak larki ki jan bachany ka mamla ha wrna wo jin usko kbi b mar daly ga ,wo boht bhayanak ha uska asal roop dakha ha hm ny, jitna wo hmary samny khubsurat roop ma aya tha us sy kahin ziada bhayanak ur badsoorat roop main hm ny usy bhagny sy pehly dakha ha ur ab pta ni wo usky sath kya salook kry wo bht taesh ma tha .
Usama ny be sabri sy kaha.uncle ny b ak lamhy ki dair kiye bgher bus ka rukh shah g k ghr ki trf mor liya...kuch hi dair ma wo log ak boht bary ghr k agy pohnch gye .
Wah shah g DHA ma rehty hn ma to smjha kisi purany muhaly ma chota sa ghr ho ga pr... Ayaan jo k ankhain bnd kiye sb ki baten sun raha tha( wo jag raha tha ). Ghr k agy bus rukty hi uth k bola .
Ssshhh ! Mehraab ny usko chup krwaya.
Han shah g ye kam peson k liye ni krty thy bs logon ki help krty thy wesy wo ak walli khandaan sy taluq rakhty hn ... ilam tha unky pas lehaza ye
kam kiya wrna shah g ur unky bhai boht bary business k maalik hain .uncle ye bta k bus sy utar gye... Baki sb b bus sy utar kr ak jga ikathy ho gye ,Mehraab baal set krny lg gai jb shehriyaar uncle ny ghr ki bell bjai .sb hi seedhy ho kr khary ho gye .ander sy kisi k any ki awaz a rhi thi .Kon? Darwazy k dosri janib koi pathan admi tha ,ye yaqeenan unka gate keeper tha ,tbhi achanak darwaza khula ur bari bari mochon.wala pathan chokidaar bahir agya .
G kis sy milna ha ap ko ?
G hmy shah g sy milna hai bht urgent kam ha please un ko inform kr dain .shehriyaar uncle ny chokidaar sy request ki .
Us ny darwaza bnd kr diya ur hm sb ak dosry ka mun dakhny lgy jb us ny dobara darwaza khol k hmy andr any ko kaha ,ghaliban us ny phone pa shah g sy ijazat li thi .phr hm sb ghr k andr dakhil ho gye.