3.9

2.7K 258 102
                                    

-Ilgaz

"Beni dansa kaldırmayacak mısın?" enseme yediğim tokatla arkamı dönmem bir oldu.

"Sen beni kaldır be, ilk yazan sendin." dediğimde Semih "Vay demek öyle!" diyerek bugüne özel bir saat uğraştığım karmaşık saçlarımı dağıtmaya başladı. Kahkaha atarak "Tamam ulan, dur!" diye bağırdım ve eğildim.

"Benimle dansa kalk, Semih."

Sırıttı ve elimden çekip beni ayağa kaldırdı. İkimizde nasıl duracağımızı bilmiyorduk bu yüzden sadece ellerimizi tutuşturup bir sağa, bir sola adımladık.

"Ilgaz, seni seviyorum prensim." dediğinde kızarmaya başlamıştım. Ulan hiç yüz yüze dememişti ki bunu.

"Ben de seni siki- sevi- seviyorum. Prensim!" diye bağırdığımda kahkaha atmaya başladı.

"Özürlüsün oğlum." dediğinde başımı omzuna yasladım ve beline girip bir elini kaldırdım.

"Beni sen böyle yaptın." diye fısıldadığımda titrediğini hissedebiliyordum.

"Semih, ağlıyorum deme sakın..." deyip hemen başımı kaldırdım.

"Yok gözüme aşk meşk kaçtı." deyip hüngür hüngür ağlamaya başladı.

"Aferin mal." dedi Simge, yanımızdan geçerken. Baloya pijamayla gelen Ada da bize bakıp "Aferin salak, ağlattı çocuğu." diyerek Simge'nin yanına gitti.

"Semih, ağlama oğlum! Tamam bak özür dilerim, bak bak!" diye bağırıp yüzümü kapattım ve bir anda açıp "Ceee!" diye bağırdım. Gözyaşlarını silerken gülümsüyordu.

"Şu kodumun salaklarına baksana." diyip başımı arka tarafa çevirdi.

İlayda ile Bora, Okan'ı dansa kaldırmak için birbirlerini yiyorlardı.

Bora, İlayda'yı itip Okan'ı kucağına aldı ve ona gülümsedi. Okan'ın yüzü kıpkırmızı olmuştu. Onun mutlu oluşu istemsizce Semih ve beni gülümsetmişti. Ardından Kerem Bora'ya doğru koşup bir uçan tekme attı ve Okan'ı havada tutup ona gülümsedi. (medya

"Aa kucağıma düştün."

Tuna yanımıza gelip bizim gibi onları izlemeye başladı.

"Bora ve Kerem, ve İlayda Okan için birbirlerini mi yiyorlar şimdi de?" diye fısıldadı.

Semih iç çekerek Tuna'ya baktı.

"Kerem onu gerçekten seven kişinin farkında değil ve umutsuzca Okan'ın peşinden koşuyor. Ama Okan ve Bora kesinlikle birbirleri için yaratılmışlar." dediğinde şaşkınlıkla "Ne?" diye fısıldadım.

Tuna dediğimi duymamış gibi yaparak yavaşça onlara doğru yürüdü ve Bora'yı boğmaya çalışan Kerem'i tutup hızla Arda'ya doğru fırlattı. Şaşkınlıkla onlara bakarken Arda Kerem'i düşmeden önce tuttu ve birkaç saniye bakıştılar.

"Ov... May... Gad." diyen Semih'i başımı sallayarak onayladım.

"Bence de ondan Semih, bence de."

___

Vote vermeyi unutmayın aşklarım

İyi okumalar.

Prens ve Prens (Texting) (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin