YA OĞLUM 50. BÖLÜME GELDİK NEREDEYSE, HALA 2000 OKUNMA OLAMADI ŞU KODUMUN KİTABI NİYE ŞU HAYATTA HİÇBİR EMEĞİMİN KARŞILIĞINI ALAMIYORUM? Bİ DE BUNUN 2. SİNİ ÇIKARTACAKTIM GÜYA ZLJSĞAJZĞAMEÜDKSĞR
___
"Ilgaz! Sesimi duyuyor musun?"
"O ne lan?" diye fısıldayıp hızla Kerem ve Arda'nın yanından kalkıp sese doğru ilerledim.
"Semih! Buradayız!"
Birkaç fener ışığı görmemle gülümsedim.
"Arda, Kerem kalkın lan ölmedik buldular bizi!"
Semih'i görmemle hızla ona doğru koşmaya başladım ve üzerine atlayıp sımsıkı sarıldım. Tüm gücümle.
"Senin için korktuğum ormanda korktuğum karanlığa daldım." dediğinde hafif gözlerim doldu. Karanlıkta bunu görememesini istedim içten içe. Ondan ayrılıp diğerlerine baktım. Hepsinin elinde fenerler vardı ve yorgun görünüyorlardı.
"Bizi kaç saattir arıyorsunuz?" diye sordu Arda. Bora sinirli bir ifade ile "Sabahtan beri! Ne diye çıkıyorsunuz lan ebesinin amına kadar?" diye bağırdı. Kerem ağlamaklı bi sesle "Oğlum benim suçum yok, bu gevizekalılav 'Gel Kevem hazine avına çıkalım Kevem' diye diye beni buvalava çıkavdılav! Çok kovktum lan ölüyovdum!" diye isyan etti.
Okan kıkırdayıp "Hadi gidelim, bir saatlik yürüyüşümüz var kamp alanına kadar." dedi. Tuna çok yorgun görünüyordu. Esneyerek arkasını döndü ve önden yürümeye başladı.
"Bir daha bizsiz hazine avına mavına çıkmayın. Bir daha kaybolursanız sizi almadan geri döneriz." diye tehdit etti Tuna. Gülerek "Semih aşkım bırakmaz beni!" dediğimde Semih tip tip bakıp "İlk ben giderim asıl bir daha olursa." dediğinde Arda güldü.
"Kerem aşkım ben bunlar gibi odun değilim dimi?" diyerek Kerem'i dürttü. Kerem huysuzlanarak geri çekildiğinde sırıttım.
"Ne diyon lan? Bi hazine için ölüyovdum anasını satayım! Ayı gövdüm lan ayı! Kovaladı bizi! Domuzlav kovaladı sülalemizi sikiyovlavdı nevedeyse! Başlatma hazinene de sana da! Şevefsiz!" diye bağırıp koşarak Tuna'nın yanına gitti ve önden yürümeye başladı. Arda şok olmuş bir biçimde arkada kalmıştı. Bu hallerine sırıtıp yavaş yavaş doğmaya başlayan güneşe baktım.
____
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prens ve Prens (Texting) (Tamamlandı)
Kısa HikayeBilinmeyen numara: Selam hacı Bilinmeyen numara: Ben haftalardır çantana mektup bırakıp bırakıp kaçan şerefsiz mahlukum. Bilinmeyen numara: Ama konumuz bu değil