Nie krzycz Iido jeszcze nie. Przewodniczący był zaskoczony, kiedy usłyszał znajomy głos.
- Midoria czy to ty?
W odpowiedzi można było usłyszeć tylko śmiech.
- Hahaha Izuku Midoriya umarł i został tylko Deku, Villain Deku.
- Izuku, znaczy Deku. Mniejsza o to, jakim cudem żyjesz, powiedziano mi, że wtedy na obozie zginąłeś w walce ze złoczyńcami, byłem na twoim pogrzebie.
- A dużo było kwiatów? A z jakiego kamienia został wykonany mój grób?
- A czy to ważne? To ty mi powiedz, jak mogłeś nas zdradzić.
- Jak jak, jak srak. Dobra dość pytań.
Wtedy Deku wziął kombinerki i zaczął wyrywać Iidzie rury z nóg, po czym nie zwracając uwagi na jego krzyki, zaczął mówić.
- A teraz, pobawimy się w mechanika.
Iida mógł tylko krzyczeć, kiedy jego dawny przyjaciel się nad nim pastwił. Nagle okularnik stracił przytomność, co trochę zawiodło zielonowłosego. Wtedy Deku spojrzał na nieprzytomnego przewodniczącego i powiedział:
-To jeszcze nie czas na drzemkę.
Po czym wbił mu w ramię, igłę adrenaliną, która skutecznie obudziła chłopaka. Pod wpływem tego Iida krzyknął, budząc się, na co Deku zareagował kpiącym uśmiechem, mówiąc:
- O wstałeś już Iida.
Iida zrozumiał wtedy, że jego przyjaciel Midoriya zmarł na obozie i naprawdę został tylko Deku. Niespodziewanie dla Midoriyi Iida powiedział:
- Deku przysięgam ci, że poświęcę resztę mojego życia, żeby cię powstrzymać.
Reakcją młodego złoczyńcy była tylko salwa śmiechu i kilka słów:
- Czyli jakiś 15 sekund?
Po czym wbił mu w gardło skalpel, jednak zanim Iida się wykrwawił, Deku szepnął mu do ucha.
- Nie martw się, niedługo wyślę do ciebie również resztę klasy.
W oczach Iidy widać było przerażenie, a kiedy deku skończył mówić, Iida się wykrwawił. I kiedy Deku już posprzątał to, co zostało po martwym bohaterze, wyszedł, mówiąc cicho.
- To pora na kolejnego bohatera.
Kiedy Chłopak już miał zakręcić kołem, Twict spytał, czy to on może to zrobić. Deku po dłuższym namyśle przystał na to.
- No dobra.
- Dzięki Deku.
Po tych słowach Twice podbiegł do koła i mocnym ruchem zakręcił nim, z niecierpliwością czekając na wynik. Kiedy koło nareszcie się zatrzymało strzałka wskazywała na imie Jiro Kyoka.
CZYTASZ
zabawa z klasom 1a
RandomTa książka będzie o Villain Deku który będzie bawił się, ( torturował ) swoich dawnych przyjaciół i Minetę.