Gdy ten się zatrzymał, wskazał na imię Minoru Mineta.
D- mogło być gorzej, chyba.
Po tym złoczyńca pociągnął za dźwignię. Gdy mineta się obudził, siedział na krześle, a jego ręczę i nogi były przywiązania do niego.
M- co się stało, pamiętam tylko tyle że byłem w klatce, a potem wpadłem i straciłem przytomność.
D- niezła pomięć jak na kogoś z taką małą głową.
M- wszędzie rozpoznam ten głos Deku.
D- siemanko Grape Juice.
M- co się z tobą stało?
D- A nic wielkiego, tylko dotarłem się o śmierć, a potem pomogłem zabić All Mighta.
M- zaraz stałeś się złoczyńcą.
D- tak.
M- zaraz gdzie jest reszta, gdzie są dziewczyny.
D- pięć z sejściu jest w piekle lub tam na górze, ale spokojnie zostawiłem jeszcze Toru.
M- jak mogłeś, od wydarzeń z U.A. wstałeś się moim wzorem.
D- kiedy podglądałem dziewczyny lub o nich fantazjowałem.
M- nie o to chodzi, zawsze byłeś jak prawdziwy bohater.
D- to już przeszłość.
Po tych słowach złoczyńca odciął mu rękę, a potem drugą i nogi. Aby Mineta się nie wykrwawił Deku umieścił go w zimnej wodzie o potem poszedł razem z odciętymi kończynami. Gdy ten wrócił miał na sobie rękawiczki, która od strony zewnętrznej były wyłożone sporą bohatera.
M- czemu? (Powiedział całymi we łzach i strachem w oczach).
D- dla satysfakcji.
Po tym Deku zaczął wyrywać finogrowogłowym kulki z głowy i umieszczać je w pojemniku, która też było wyłożone jego skórą.
Gdy pojemnik się zapełnił, złoczyńca spojrzał na bohatera i powiedział.D- mały krwawiący bez ręcznym i bez nogi balast.
M- przysięgam, że cię złapię.
D- czym zębami?
Po tych słowach Deku wbił w jego czaszkę nuż, co od razu zakończyło życie Minety.
D- coś długo ich nie ma, dobra po sprzątaniu do nich zadzwonię.
I jak powiedział, tak zrobił, gdy do nich zadzwonił, dowiedział się, że coś im wypadło, ale już wracają.
D- A to okej to nara. Okej pora zakręcić kołem.
Gdy go zakręcił i ten się zatrzymał wskazał na imię Eijiro Kirishima.
------------------------------------------------------------
Wiem, że to wygląda na to, że chciałem jak najszybciej zabić Minete, ale tak jest XD.
CZYTASZ
zabawa z klasom 1a
RandomTa książka będzie o Villain Deku który będzie bawił się, ( torturował ) swoich dawnych przyjaciół i Minetę.