śmierć Bakugo

409 35 1
                                    

Te słowa wkurzyły bohatera tak bardzo, że ogłuszył Deku.
Kiedy złoczyńca się obudził był w celi ubrany w kaftan, wtedy do pokoju wszedli dwóch policjantów i wzięli Deku, on sam niezbyt stawiał opór, bez serum jest tylko gówniarzem,
Gdy już dotarł to pokoju przesłuchań, ujrzał tam jakiegoś gliny.

G- Izuku Midoryja pżełdonim Deku uważany za martwego po wydarzeniach po obozie gdzie po nieszczęśliwym wypadku został przygnieciony przez skały, oto co na Ciebie mamy zabójstwo 19 bohaterów
Opracowanie narkotyku o tajemniczych właściwościach, a także skupywanie zagrożonych gatunków zwierząt takie jak tygrys itp. masz coś do dodania.

D- redy, ale terasz tego, żałuję.

G- nie sądzisz, że na skruchę trochę za późno.

D- nie mogłem więcej zrobić.

G- z takimi zarzutami z łatwością zostaniesz kare śmierci, oczywiście, jeśli nam powiesz, gdzie jest twój szef, to morze złagodnieje wyrok do dożywocia.

D- okej, ale się przysuń, spokojnie i tak jestem w tym czymś ubrany.

Wtedy policjant się zbliżył, a złoczyńca krzyknął.

D- W PAŃSKIEJ DUPIE HAHAHAHAHAH!!!

G- A więc tak się sprawy mają, zabrać go.

I tak przeczekałem do swojej rozprawy i gdy ta już miała miejsce, zauważyłem na niej, kamerzystów kręconych na żywo pewnie ku przestrodze.
Kiedy się zaczęło, kilka osób coś tam gadało, aż czas na mię, lecz nagle wstał mój obrońca, co mię wkurzyło.

O- ja będę mówić za mojego klienta.

D- siadaj grubasie, bo siebie jak tamtych bohaterów zabije.

Wtedy ten gość powiedział coś wy stylu, że dziękuję za współpracę i sobie poszedł.

Os- A więc przyznaję się Pan do tego?

D- oczywiście.

Os- A co z tym serum.

D- bałem się, że nie spytasz.
Drodzy quirkless na całym świecie oferuje wam pomóc od większości społecznej, ja skromna osóbka wynalazł lek na brak Doru, ale muszę o czymś powiedzieć, ten przepis nie został, uwieczniony na kartce, ani na innych rzeczach i gdy mię zabiją, to jednocześnie zabiją jedyną waszą szansę.

Wtedy kilka osób wstał z widowni i zaczęło się wdzierać, mówiąc, żeby puścili go wolno. Niektórzy mieli nawet mutacje spowodowane darem więc albo dla swoich dzieci lub kogoś bliskiego chcieli uratować, lecz nagle.

Sędzia- puk puk proszę o spokój oto werdykt Izuku Midoryjo skazuje cię na śmierć przez rozstrzelanie.

Po tych słowach niektórzy zaczęli płakać.
Na i czekałem na swoją śmierć aż tu nagle dwóch policjantów weslidl.do mojej celi i wzięli mię, co dziwne co gliniarze cały czasz mieli zasłonięte tworze, aż skręcił, że mną do łazienki, nagle zaczęli zdejmować swoje mundury, wtedy myślę sobie (o wyruchają mię jak nic).

Lecz potem się okazało, że to byli tomura i Dabi.

D- zaraz niemgliście wysłać klonów.

T- klony nie są dobre w walce.

D- A okej dzięki za ratunek.

T- to nie koniec niespodzianek.

Wtedy Tomura pokazał mi Katsukiego przywiązanego łańcuchem i w tym samy stroju co ja miał też perukę.

T- masz (mówiąc to, rzucił strój policjanta).

D- łapię, no Bakugo miałem coś innego w zanadrzu, ale bycie rozstrzelany na oczach wszystkich ludzi w kraju jest jeszcze lepsze.

Po tym Bakugo został zaniesiony do sali, gdzie miał być rozstrzelony. Bakugo próbował coś powiedzieć, ale miał knebel w zębach.
Kiedy już to położyliśmy, powiedzieli nam, że możemy usiąść i popatrzeć, my chodziliśmy się z wielką radością.

G- cel...

Katsuki tylko popatrzał na mię jak wtedy gdy napadł to ten bagnisty potwór, na co je się uśmiechnąłem.

G- pał.

------------------------------------------------------------
No i prawie skończyłem tę książkę czekoladę epilogu.

zabawa z klasom 1aOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz