Kilka dni później
Siedzieliśmy sobie w bazie, aż tu nagle Deku wlatuje i każe włączyć na wiadomości, więc włączyliśmy, nie będziemy zadzierać z czymś, z czego wypływa piana.
Wiadomości
W- Panie i Panowie mam dla państwa tragiczny nius. Właśnie znajduje się przed skałą U.A. na której zostały zawieszone fragmenty zamordowanych bohaterów.
Gdy zostało pokazane ciało zrobione z innych ciał miało nogi Iidy sześć rąk Shojego oprócz łokci, która należały do sero, a dłoń na samej górze Uraraka A drugie Denkiego za to lewa sirodkowa należała do Rikido A po drugiej stronie Kirishimy A reszta dolnych należała do Kody. Tważy miał Toru, która była doszczętnie węglowa A na niej dziub Tokayami A z niej wylatywał długi język Tsuyu miał też to coś na czole rogi Miny A uszy miała Jiro wraz z jej słuchawkami i skrawki włosów Todorokiego. Ogon miał Ojiro.
Korpus składał się z pleców Momo A przednia z Ayomy. A wszystko sklejone kulkami Minety nad ciałem było napisane krwią „idealny bohater”T- A więc to dla tego robiłeś, w okuł tego worka, tyle szumu.
D- no.
Przez ostatnie miesiące Deku i liga zaczęli sprzedawać ludziom słabszą wersję serum, nie dawała takiego zastrzyku mocy, ale też nie miała takich środków ubocznych i tak liga powiększyła, swoje finanse.
------------------------------------------------------------
To jest już koniec, na pomysł tej książki wpadł podczas spaceru i wtedy pomyślałem, czy można byłoby zabić za pomocą daru właściciela, no po części mi się udało. Szczerze czasami się męczyłem pisanie rozdziałów, to wiele wyjaśnia, dlaczego trwało to ponad rok i dziękuję łodzią, którzy to terasz, czytają. A i nie wiem, czy będę robił 2 część, ale się nie martwcie się wczoraj, opublikowałem nową książkę, która według mię jest o wiele lepsza od tej.
A więc do zobaczenia a i Ps
Zaznaczyłem każdą postać, gdy ją zabiłem przez ten czasz, wiem, że to nic, ale to był sposób, aby się nie po gubić.
CZYTASZ
zabawa z klasom 1a
RandomTa książka będzie o Villain Deku który będzie bawił się, ( torturował ) swoich dawnych przyjaciół i Minetę.