2009|Şubat.
Üzerine doğru yürüyen adamın ne yapmaya çalıştığını anlamayan kız çocuğu iri yeşil gözlerini kırpıştırarak koruma iç güdüsüyle yatakta ayaklarını sürüklüyerek geriye gitmeye başladı. Kendini geriye çeken, soğuktan ve bilinmezliğin getirdiği tedirginlikle titreyen, etrafı uzun kipriklerle çevrelenmiş yeşil gözlerini kırpıştıran kıza bakıp gülümsemesini daha da derinleştirerek üzerine doğru yürümeye başladı.
Yirmi sekiz yaşında olan bu genç adamın aslında bu gece bir çocuğun hayallerinin, geleceğinin, mutluluğunun katili olma gibi bir fikri yoktu. Bu gece sadece kumar oynayacak ve kazandığı paralarla evine dönecekti. Ama bir ayyaşın para yerine kızını masaya sunması dikkatini çekmiş,kazanmak için elinden geleni yapmıştı. Kazanmıştı da...
Ama babası tarafından bedeni satılan on iki yaşlı küçük kız çocuğu kaybetmişti.
Kazandığı için zaferini kutlayan genç adam tüm kumarhaneye içki ısmarlamış, kendisi de zil zurna sarhoş olmuş şekilde kızın bulunduğu odanın karşısına sendeleyerek gelmişti. Ama odanın kapısını açtığında karşısında olan yatağın üzerinde oturmuş olan on beş yaşından küçük kız çocuğunu gördüğünde anın getirdiği şaşkınlıkla yerinde çakılıp kalmış sonra aklından sarhoş olduğu için kızı küçük görebileceğini düşünmüşdü.
O gece kızın babasından başka hiç kimse kumar masasında on iki yaşlı çocuğun bedeninin satıldığını bilmiyordu. Her kez on sekizinde veya daha büyük bir kız olacağını düşünmüş o yüzden hevesle oyuna dahil olmuştu.
Sarhoş olduğu için karşısında olan kızın yaşını kendisine problem etmeyen adam bir ömür boyu vicdan azabı çekeceği yanlışı yapmak üzere kızın üzerine uzanarak ellerini başının üzerinde birleştirdi ve onun çığlıklarına aldırmadan işini gördü.
Evet bu onun için yalnızca kendini tatmin etmek için yapacağı bir işten öte bir şey değildi.
Oysa ardından bir enkaz bırakmıştı.
Kız çok direndiği için onu saçlarından sürüyerek beton zemine atmış ve kıpırdayamaması için tekmelemişti. Artık hiç bir yaşam belirtisi göstermeyen kız çocuğuna umursamadan kendini tatmin etmek için bir gecede defalarca tecavüz etmişti.
Kumarhaneyi siren sesleri bürümüştü. Her kez polisin geldiğini anlamış, can derdine düşerek oradan uzaklaşmaya başlamıştı. Genç adamda siren sesini duyar duymaz kızın üzerinden kalkmış apar topar çocuğun halini umursamadan arkasına bile bakmadan kaçmıştı.
Kumarhaneye baskın etmiş polis ekipi tüm binayı tararken baş komiser Selim Sönmez yanında üç polisle yukarıdaki odalara göz atma kararı verdiler.
Baş komiser yukarıya doğru merdivenlerle çıkarken karşısına çıkan ilk eski kapıya doğru yönünü değiştirdi. Kapını açtığında o ve yanında olan polisler nefeslerini tutmuş ve gözlerini anın getirdiği şokla irice açarak aynı yere odaklanmışdılar.
Beton zeminde saçlarına kadar kana batmış,kandan yüzü gözükmeyen küçük kız çocuğu hiç bir yaşam belirtisi göstermeden yatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYHA
RomanceDersin bitdiğinin habercisi olan zilin sesini duyduğunda koşar addımlarla okul bahçesine çıktı küçük kız. Her zaman elinde pamuk şekerle onu bekleyen annesinin yokluğunu gören 7 yaşlı Dua önce şaşırdı,sonra annesinin onu unutduğunu düşünerek gözleri...