Bu bölümü bana 7/24 destek olan arkadaşlarıma ithaf etmek istiyorum. İyi ki varsınız. <3 meryemnamiq NargizKlzd
°
2004| 14 nisan.
Hocanın verdiği ödev için ne çizeceğini düşünen Dua'nın düşüncelerini dersin bittiğinin habercisi olan zil sesi böldü.
Çantasının fermuarını kapatıp kendinden büyük olmasına rağmen zorluk çekmeden eline aldı ve saatler sonra annesini göre bileceği için yorgun olmasına bakmayarak koşarak okul bahçesine çıktı.
Etrafında olan çocukların kendilerini anneleri veya babalarının kucağına atmasını izledi.
Baba.
Çoğu sınıf arkadaşını almaya sık sık olmasa da babaları gelirdi.
Dua'nın babası hiç onu almaya gelmezdi.
Babalarını gören çocuklar büyük coşkuyla koşarken,babaları onların düşmesinden endişelenerek onlardan daha hızlı davranarak çocuklarını kucaklarına alırlardı.
Dua bu manzarayı ilk okul günü çıkışı ilk defa gördüğünde yadırgamış sonrasındaysa kendi babasıyla böyle olamayacağını anlayarak okul arkadaşlarına kışkançlıkla bakarak omuzlarını düşürmüştü.
Babasının bir defa bile olsun onu okuldan almaya gelmemesine rağmen annesi her okul çıkışı sıcacık gülümsemesi ve elinde küçük pamuk şekerle onu beklerdi.
Bahçede gözlerini gezdirerek annesini arıyordu Dua.
Annesini her zaman onu beklediği yerde göremedi.
Okul bahçesi yavaş yavaş boşalarken hâlâ annesini bekliyordu.
Annesinin de babası gibi artık onu okuldan almaya gelmeyeceğini düşündü. Babası gibi onu görmemezlikten geleceğini,var oluşuna rağmen kızını yokluğuyla cezalandıracağını düşündü.
Küçük omuzları çökmüş,yeşil boncuk gözleri dolmuş,alt dudağı titreyerek evin yolunu tutdu. Annesini görmek için koşar adımlarla eve doğru yönünü döndü.
Evine doğru yaklaşdıkca evin önünü saran kalabalığa şaşkınlık içinde baktı. Kafasını oraya doğru çevirdiğinde ise evinin çatısı gibi sanki o da çöküş yaşadı. Elleri titremeye, ayakları geri geri gitmeye başladı.
Etrafı saran kalabalığın sesini evden gelen acıyla harmanlanmış kadın çığlığı bastırıyor,kulakları tırmalıyordu.
Annesi onu unutmamıştı.
Annesi doğduğundan beri yaşadığı evinde cayır cayır yanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAYHA
RomanceDersin bitdiğinin habercisi olan zilin sesini duyduğunda koşar addımlarla okul bahçesine çıktı küçük kız. Her zaman elinde pamuk şekerle onu bekleyen annesinin yokluğunu gören 7 yaşlı Dua önce şaşırdı,sonra annesinin onu unutduğunu düşünerek gözleri...