Hoca sınıfa girdi ve yapacağımız çalışma ile ilgili birtakım bilgiler söyledi ve bu yapacağımız çalışmanın grup çalışması olacağını söyledi ki benim bütün heyecanım kaçtı. Ben her zaman yalnız resim yapmayı severdim.Hatta bu tarz grup çalışmalarında hoca ile konuşur kendi kendimin grubu olurdum; ama bu sefer hocaya sorduğumda:
"Artık senin de birileri ile bir takım olarak çalışma vaktin geldi bence."dedi.
İçimi geçirdim ve kaderime mahkum olmak üzere sustum.Hoca sırayla ikişerli ikişerli grupları söylemeye başladı: Violette ve Victor, Amy ve Raphael, Alexander ve Alex, James ve Jessica ... Gerisini dinleyemedim; çünkü James'in kim olduğunu bulmalıydım. Kafamı döndürüp baktığımda bir çift gözün bana karanlık bir şekilde baktığını gördüm.İşte oradaydı ela gözlü siyah saçlı çocuk...
Hocanın yanına gidip her ne kadar çok yakınsam da hocanın bu aptal fikrini değiştiremedim.Aynı zamanda bu yakınmam onunla çalışma süremin uzamasına da neden oldu.Muhteşem bir şeydi bu(!) Artık hem grup çalışması yapıyor hem de gıcık kaptığım (bu )çocukla resim çalışmasını yapmak zorundaydım. Bu benim kabusum filan olmalıydı.
Mecburen gidip yanına oturdum ve oturmamla beraber o salağın bana laf söylemesi bir oldu:
"Vegetarian girl! Eminim sen de en az benim kadar mutsuzsundur. Pardon öyle bir şey olamaz;çünkü benden daha üzgün olmanın imkanı yok."
Ona cevap verip seviyemi düşürmeyecektim. Ben de yapılması gereken en doğru şeyi yaptım.Onun bu deli saçması sözlerine cevap vermedim. O da bunu anladığında kendiliğinden sustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine sen (!)
Science FictionBu öykü bir genç kızın hayatında istememesine rağmen bir süre sonra yakınlaştığı çocuk ile olan aşkı anlatıyor... Acaba her şey yolunda gidecek mi? Her yer karanlıktı. Koşuyordum çaresizce k...