Eşler

185 12 0
                                    

Resim hocamız Mss Albertania her zaman sona saklardı resim konularını.Konuyu anlatırdı anlatmasına;ama konuyu söylemezdi.Zaten biz de anlayamazdık.Şifreli anlatırdı konuyu. Ve nihayetinde konuya gelmişti. Konu ;partnerinizi nü bir şekilde çizmekti.Hayır!!! Bu herhalde gördüğüm en iyi 1 Nisan şakasıydı. Şaka olmadığını ben dahil herkes biliyordu. İstemeden göz ucuyla o çocuğa "James'e" baktım. Pis pis sırıtıyordu. Resmen otuz iki dişini birden görebiliyordum.En garip kısmı ise dişleri normal insan dişlerinden daha keskin olmasıydı. Bir anlık dikkat dağınıklığından sonra James "Evet, kim model olacak? " dedi.Onun beni üstsüz görmesine izin veremezdim. Hoca aklını kaçırmış olmalıydı. Bir kız ve erkeği nü olarak çalıştırmak saçmalığın daniskasıydı! Gerçi sanatta ırkçılık,cinsiyet ayrımı yapılmasa bile!

James'e hemen "hayır" dedim. O da yapmacık bir gülümsemenin ardından bluzünü çıkarmayı benden esirgemedi. Ben ise bir yandan tuvalime çizeceğim resmin bu çocuk olacağına bir yandan da bluzünün altındakilerin büyüsünde kalmış öylece bakıyordum. Çocuk salak olabilirdi; ama kesinlikle vücut çalıştığı belli oluyordu.

James de daldığımı fark etmişti ki" ne oldu ilgini mi çekti yoksa?" dedi.

"Lütfen işimize dönebilir miyiz? Bitirmek istiyorum şu grup çalışmasını hemen!"dedim.

"Benim de çok meraklı olduğum söylenemez hani"

On dakika boyunca çocuğun gövde ve kafasının taslağı ile uğraşmıştım;ama değmişti.Çok güzel olmuştu.Ve birden zil çaldı. Hemen bir kağıt parçası koparıp numaramı verdim.

"Beni yarına kadar özleyeceğin için mi telefon numaranı verdin?" Dedi.

"Hayır saçmalama. Bir an önce şunu bitirmek istiyorum. Bu nedenle de her ne kadar istemesem de akşam buluşmamız lazım." dedim.

"Hı hı, tabi öyledir. Neyse ben de meraklı değilim zaten uzatmaya. Ne kadar erken biterse o kadar iyi benim için de."dedi ve hızla kapıdan çıktı.

Yine sen (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin