Olamaz!

140 13 2
                                    

James yanıma gelip oturdu. Pantalonunu çıkardı ve oturma pozisyonunu almadan önce bana yardım etmek için tuvali ayaklığa yerleştirdi.Bir süre sonra tuvali koyduğu yerden geri aldı ve bana bir iz gösterdi.

''Jessica bu ne ?''dedi.

Ben de ilk baktığımda tam anlayamadım;ama sonra gece birlikte uyuduğumu fark ettim.Yanaklarıma kan hücum etti.Çok utanmıştım.''Aaa, şeyy... Akşam uykusuzluktan dolayı sızıp kalmıştım.Tuvalin üzerini kapatıyordum.Bu nedenle onunla birlikte uyumuşum.''dedim.

James bunu yaptığımdan dolayı çok hoşnut olmuşa benziyordu.Gözlerinin içi gülüyordu adeta.Nihayet ders başladı ve resmi çizmeye koyuldum.Dersin bitmesine beş dakika kala bitirmiştim. James'e de göstermek için döndürdüm ve o da baktı.

''Ne kadar da güzel olmuş vegetarian girl''dedi.

''Teşekkür ederim;ama bence artık şu 'vegetarian girl'ü kaldırmalıyız.''dedim.

''Tamam tamam pes ediyorum.Onun yerine ''maharatlı'' diyeceğim sana '' dedi.

''Eh vegetarian girlden daha iyidir''dedim omzumu silkerek.İkimiz de bunun ardından güldük.

James pantalonunu giyerken ben de hocaya resmi gösterdim.Hoca'' Çok güzel olmuş Jessica aferin!Zaten hiç şüphem yoktu güzel çizeceğine.''dedi.

''Teşekkürler hocam'' dedim.

Arkamı dönmüş tam gidecekken hoca seslendi ve ''Resim bende kalsın.Sergiye koyarım.Bir de madem bu kadar erken bitirdiniz çalışmanızı şimdi de James seni çizsin bakalım;çünkü bu konunun bitmesine daha iki ders var.Siz de erken bitirdiğinize göre bir de James'in çizimine bakmamda bir mahsur görmüyorum.'' dedi.Ben de kısa süreli bir şoktan sonra resmi hocanın masasına bırakarak yerime geçtim.

James pantalonunu giymiş bana bakıyordu hocanın bana söylediği şeyi ona da söylemem için.Direkt konuya girdim.''Hoca erken bitirdiğimiz için bir de senin beni çizmeni istedi.''dedim. James bir tepki vermedi.Bir şeyler düşünüyordu.Onun ne düşündüğünü çok merak etmiştim.

(James'ten)

İnanamıyorum.Şimdi de ben onu çizeceğim.Acaba bu durumdan hoşlanmış mıdır benim hoşlandığım kadar.Onu çizmek ayrı bir duygu olacak benim için.Hiçbirini çizmemiştim. Onu daha fazla bekletmemek için ''Olamaz! Değerli vaktim yine gidecek.''dedim.Birden ağzımdan kaçmıştı. İyi ki de böyle demiştim.Böylece çok isteksiz göründüm. Bu daha iyi beni sapık sanmaması için.

O da ''Aaa evet neden böyle bir şey istedi ki bu hoca inanamıyorum! Merak etme ben de senin kadar rahatsızım bu durumdan''dedi.Normalde dışarıdan biri baktığında bu duruma çok kızmış gibi algılayabilirdi;ama ben Jessica'nın sırf ben böyle dediğim için dediğini biliyordum.

Yüzüme hafif bir ışıldama gelmişti. Jessica ''Niye gülüyorsun?'' dedi.

Ben de ''Hiç'' dedim.

Jessica ''Her neyse'' dedi ve zilin çalmasıyla birlikte sınıftan çıktı.Onun peşinden koştum ve ''Bu resim işini bu akşam yapamayız.Akşam barlar sokağında bir işim var''dedim. Jessica da '' Hmm öyle mi?Tamam derste yetiştirmemeye çalışırız, önemli değil.''dedi ve gitti.Neden bu kadar tepkisiz kaldı ki?

(Jessica'dan)

Neden bu kadar isteksiz ki? Neyse böyle daha iyi.Peki ya akşam işinin olmasına ne demeli? Off...Bana ne ya.Sanki çıkıyoruz da bir hesap sorması eksik kaldı.Bütün düşünceleri zihnimden uzaklaştırdım.Hayır! Kesinlikle bu akşam onu takip etmeliyim.

Diğer dersler de göz açıp kapayana kadar bitti. Simone'a eve gideceğimi söyleyen bir mesaj bıraktıktan sonra arabama binip eve gittim.Elbiseyi bir çırpıda üstümden çıkardım ve tayt , tişört giydim. Altına da New Balance ayakkabılarımı giydim.Telefonumu da cebime koyduktan sonra annemlere dışarı kadar çıktığımı söyleyen bit not bıraktım. James'in evine doğru yola koyuldum.

Nihayet evinin olduğu sokağa gelmiştim.Birkaç blok öteye park ettim ve beklemeye başladım.Bir yarım saat bekledikten sonra James evden çıktı.Arabasına bindi ve yola koyuldu.Ben de arada mesafe bırakacak şekilde arabayla onu izlemeye koyuldum.Hiç bir yere sapmadan dosdoğru barlar sokağına gitti.Arabayı bir yere park etti ve gazino gibi bir yere girdi.Ben de uzağa park ettikten sonra onu takip etmeye devam ettim.Onu girdiği yere girdim.Birkaç kapıdan geçtikten sonra girdiğim odadaki manzaraya inanamadım!

Yine sen (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin