22.12.1991
Vánoce. Lepší svátky snad neexistují. Taky dnes odjíždíme na vánoční prázdniny. Já momentálně balím a u toho přemýšlím. Odjíždíme přesně v deset a to je za hodinu. Mám ještě čas. Dobaluji poslední věci a chystám se k odjezdu. Na Vánoce k nám jede i Harry a upřímně jsem nervózní. Vlastně i on je nervózní. Pozná svojí tetu, kmotra a hlavně své rodiče, ale o těch neví. Myslím, že dostane infarkt. Tak dál. Zpět k balení. Už jen dvě knihy a zavírám. Jupí! Mám sbaleno. Ustelu si postel a odcházím do společenský místnosti, kde na mě čekají Teddy a Harry.
,,Ahoj, kluci." pozdravila jsem je a sedla si k nim na gauč.
,,Ahoj, Cass. Máš sbaleno?" zeptal se Teddy se zvednutým obočím. Já jen přikývla na souhlas. Teddy ví, že já vždy balím na poslední chvíli. Chvíli jsme si povídali než byl čas odjet. Harry se ještě rozloučil s Ronem, který zůstává v Bradavicích.
Šli jsme do vlaku a našli si volné kupé. Sedli jsme si tam a začali si povídat o Vánocích. Zvlášť Harryho zajímalo, jak slavíme Vánoce. My je slavíme jako mudlové. Cesta nám ubíhala docela rychle a než jsme se stihli vzpamatovat, tak jsme zastavovali na nástupišti. Vzali jsme si kufr a vyšli na nástupiště. Já jsem pohledem hledala mámu. Našla jsem ji docela vzadu. Popadla jsem Teddyho s Harrym a dovedla je k mámě.
,,Ahoj mami." řekla jsem a objala mámu.
,,Ahoj, zlatíčko." přivítala mě a dala mi pusu do vlasů.
,,Ahoj, Vicky." pozdravil i Ted.
,,Ahoj, Teddy." usmála se na něho máma a potom se otočila na Harryho.
,,A ty musíš být Harry. Teda ta podoba s Jamesem se nedá popřít." řekla máma a Harryho objala. Po chvíli se odtáhla.
,,Dobrý den." řekl Harry slušně.
,,Nemusíš mi vykat, Harry." usmála se na něj máma.
,,Myslím, že mámě můžeš říkat teto nebo Vicky." prozradila jsem Harrymu a podívala se na mámu. Ta jen přikývla.
,,Tak pojďte. Přemístím vás. Ty ses asi Harry ještě nepřemisťoval, že?" ujišťovala se. Harry jen přikývl.
,,Nemusíš se bát. Jen zavři oči." poradila jsem mu. On jen pokýval hlavou. Chytla jsem se mámy a ucítila známý pocit přemístění. Objevili jsme se před velkou vilou.
,,Tak pojďte." usmála se na nás máma. Harry si s úžasem prohlížel vilu. Vešli jsme do haly a odložili jsme si bundy.
,,Cass, Teddy. Proveďte Harryho po domě. Pak přijďte do obýváku." řekla nám máma.
,,A kde má pokoj Harry?" zajímala jsem se.
,,Zlato. Tam kde jsme mu ho vybrali jako malému." mrkla na mě a odešla. My jsme se vydali do čtvrtého patra. Nejlepší bude začít odvrchu.
,,Takže Harry. Tohle je můj pokoj." řekla jsem a ukázala na pokoj vlevo. Byla na něm cedulka s mým jménem.
,,A tady je tvůj." řekl Teddy a ukázal na dveře vpravo, kde bylo napsáno 'Harry'. Otevřela jsem dveře a nechala jsem Harryho ať se podívá. Pokoj byl bílý a měl tam psací stůl a spoustu dalších věcí.
,,Páni." vydechl.
,,Támhle ty dveře vedou po schodech dolů. Je tam koupelna a šatna. Je to jen tvoje." řekla jsem Harrymu a ukázala ty dveře. Pak jsem pokoj zavřela a vedla jsem Harryho o patro níž.
,,Tohle je patro mého dědy. Je tu jeho ložnice, koupelna a šatna." vysvětlila jsem a šli jsme do dalšího patra.
,,Tady je mámina ložnice. Tady ložnice tvého táty. Tu je knihovna a ložnice pro hosty. Momentálně tu bude spát, Teddy, Sam s Mayou, Remus s Kate a Nicolas." provedla jsem Harryho po druhém patře. Šli jsme pak do prvního patra.
ČTEŠ
Cassandra Blacková
FanfictionPokračování příběhu Victorie Clark Pojďte se se mnou podívat do příběhu Cassandry Blackové, jejího bratrance Harryho Pottera, nejlepšího kamaráda Edwarda Whitea a kamarádů Rona Weaslyho, Hermiony Grangerové a Nicolase Lupina. Veškerá práva patří J...