Příčná Ulice

1.1K 70 15
                                    

25.8.1992

Dneska jdeme na Příčnou. Včera k nám přijely Caroline s Emmou. Emma s Nickem jsou natěšení na svou první výpravu za nákupy. Máme se setkat i s Weasleyovými. Jen James s Lily s námi nejdou. James kvůli tomu křičel na celý dům. Chtěl jít nakupovat se svým synem, ale zase na druhou pochopil, že se tam nemůže ukázat a to ani v přestrojení. Vlastně je to všechno jen pro jeho dobro.

Po obědě jsme vyrazili. Hned jakmile jsme vstoupili na Příčnou, tak nás ovála magie. Jako první jsme vyrazili pro hábity. Tam nás změřili a řekli jsme, že potřebujeme tři nebelvírské a dva neutrální. Další zastávka byly hůlky. V tom obchodě jsme zůstali hodinu. Nicka si vybrala druhá hůlka, ale u Emmy to bylo těžší. Na asi padesátý pokus se pan Ollivander trefil a my jsme tak mohli jít nakoupit zbytek pomůcek, jako třeba kotlíky, přísady do lektvarů, dalekohledy atd. Úplně nakonec jsme si nechali učebnice. Skoro všechny byly od Zlatoslava Lockharta. Abych byla upřímná, tak já z něj odvařená nejsem. Ani Maya, Kate, máma, Caroline nebo Emma. A pokud vím, tak ani Lily. Vůbec netuším, co na něm ty ženy vidí. Hermiona s paní Weaslyovou mají jiný názor. Narazili jsme na ně právě v knihkupectví a obě ho obdivovaly. Četla jsem jenom jednu jeho knihu, ale byla docela blbá. Podle mě ani ty věci, o kterých píše, nevykonal. Možná je jen někde slyšel a pak je vydával za svoje dílo. Jo tak to určitě je.

Harry asi nemá šťastný den, protože si ho Lockhart všiml a nechal se s ním vyfotit a dal mu své knihy zadarmo. Harry se tvářil znechuceně.

Postavili jsme se do řady, abychom si mohli koupit ty blbé knihy. Opravdu nechápu k čemu nám budou.

Když už jsem je měla, tak jsem se vydala na zmrzlinu. Harry šel se mnou. Chtěl se vyhnout Lockhartovi.

,,Jak vnímáš Lockharta?" zeptal se mě Harry.

,,Nelíbí se mi. Podle mě nevykonal nic z toho o čem píše." řekla jsem mu.

,,Taky myslím." přiznal. Došli jsme k obchodu se zmrzlinou a koupili jsme si ji. Posadili jsme se a jedli jsme zmrzku. Po chvíli k nám došli Teddy s Nickem a Emmou a taky si dali zmrzlinu. Čekali jsme jen na Weaslyovi a naše rodiče. Debata u stolu se stočila kolem Bradavic, do kterých odjíždíme už za týden.

Po dobré půl hodině k nám došel zbytek naší skupinky. Tedy Weaslyovi, Caroline, Rem s Kate, Sam s Mayou a máma.

,,Jdeme domů?" zeptala se nás máma.

,,Jasně, mami." usmála jsem se.

,,Tak pojďte." usmála se a vzala mě s Harrym a přemístila nás. Opět jsme se objevili před naším domem. V hale na nás čekali Lily s Jamesem.

,,Máte nakoupené?" ptala se Lily.

,,Máme, mami." odpověděl Harry.

,,Vypadáš přešle." pokračovala.

,,To nic. Jen v knihkupectví měl autogramiádu Zlatoslav Lockhart. Když jsme tam přišli, tak si všiml Harryho a nechal se s ním vyfonit na první stránku Denního Věštce. A taky mu dal své knihy zadarmo." řekla jsem s úšklebkem.

,,Ani se ti nedivím. Já jsem jeho knihu držel jen jednou. Ta kniha není nic moc. Podle mě neudělal nic z toho o čem píše." přidal se do rozhovoru James.

,,V tom s tebou souhlasím." řekly máma s Lily unisimo.

,,Překvapuje mě, že něco čteš, Jamesi." řekla jsem.

,,To víš. Dělal jsem bystrozora, a tak mě zajímalo jak to udělal. I když tam mluví víc o sobě, než o tom jak to udělal." podotkl James pravdu. Dále jsme v rozhovoru nepokračovali a vydali jsme se na večeři. Lily se asi nudila, a tak uvařila.

Musím říct, že Lily vaří skvěle. Po večeři jsme si odnesli nově nakoupené věci do ložnice a následně jsem si sedla v obýváku s knihou v ruce. Za celý večer jsem přečetla celou knihu. Do postele jsem se dostala kolem jedenácté. V koupelně jsem se vysprchovala a potom jsem zalezla do postele. Chvíli jsem ještě přemýšlela nad tím, jak strávím svůj poslední týden prázdnin. Celé moje úvahy se rychle přeměnily ve sny.

Další část u konce. Tentokrát na nákupy z Příčné. Další kapitolu vydám zase brzy. Mám vás ráda. Claire

Cassandra BlackováKde žijí příběhy. Začni objevovat