25.12.1994
Letos to jsou první Vánoce, které netrávím doma. Docela mě to mrzí, ale všichni říkají, že Vánoce v Bradavicích jsou nezapomenutelné. Takže si ověřím, jestli je to pravda. A jestli to bude nezapomenutelné, tak mě to snad nebude tolik mrzet, že netrávím svátky s rodinou. I když o tom dost pochybuji.
Dneska jsem se probudila v osm hodin. Po včerejším plese jsem měla hodně dobrou náladu. A hlavně když jsem si vzpomněla, že teď mám kluka. Teddyho. Myslela jsem si, že on mé city neopětuje. Vždy jsem si myslela, že se mu zatím nikdo nelíbí. Asi to uměl moc dobře skrýt, nebo jsem slepá a nevšimla jsem si toho.
Oblékla jsem si pohodlné oblečení a vzala jsem dárky pro kluky ze skříně. Šla jsem dolů do společenské místnosti a pak se potichu vydala do chlapeckých ložnic. Otevřela jsem dveře pokoje kluků čtvrtých ročníků a potichu šla dovnitř. Dala jsem dárek na noční stolek Teddymu, Harrymu a Ronovi a pak se potichu vyplížila ven. Nechci je probudit.
Pak jsem se vrátila do dívčích ložnic. Potichu jsem šla do pokoje třetích ročníků a nechala jsem dárky na stolech Gin a Em. Pak jsem ho zase opustila.
Došla jsem zpět do své ložnice a Hermionin dárek nechala na jejím stole. Pak jsem vzala dárky pro svou rodinu a opustila jsem kolej. Šla jsem totiž do sovince.
,,April." zavolala jsem. Natáhla jsem ruku a na ní mi přistála moje sova.
,,Mám pro tebe zásilku. Potřebuji, aby si to vzala domů." vysvětlovala jsem jí a k noze jí přivázala zmenšený balíček. April zahoukala na znamení souhlasu.
,,Tak leť." řekla jsem a ona odletěla. Následně jsem se vrátila do své ložnice, kde jsem se chystala otevřít svoje dárky, které mám u rohu postele.
Seděla jsem na posteli a před sebou jsem měla zabalené dárky. Přemýšlela jsem, který otevřít jako první. Nakonec jsem se rozhodla otevřít první ten od rodičů. Byl v něm krásný béžový overal. Další dárek byl od Lily a Jamese. Byly to crop top šaty. Jsou šedé a krásné. Jako další jsem otevřela dárek od Sama a Mayi. Stříbrné lodičky. Pak jsem otevřela dárek od Rema s Kate. Koženou bundu. Luxus. A pak už přišel dárek od Harryho, Rona, Herm, Gin, Nicka a Em. Byly to zlaté náušnice. Museli se složit a asi byly hodně drahé, že jsem měla pocit, že je musím vrátit, ale vím, že by to nevzali. Jako poslední byl dárek od Teddyho. Byl to prsten s akvamarínem. Opravdu nádherný.
Když jsem se na ten prsten podívala, tak se mi nahrnuly slzy do očí. Vypadá to, že to plánoval. A já musím říct, že se mi to líbí.
Prstýnek jsem si nasadila na pravý prsteníček a usmála jsem se když jsem se na něj dívala. Došlo mi, že mě Teddy opravdu miluje. A ten pocit byl povznášející.
,,Jdeš dolů?" uslyšela jsem hlas a já hned nadskočila. Otočila jsem se po hlase a uviděla Hermionu.
,,Jo jasně." odpověděla jsem, když jsem se trochu vzpamatovala. Vstala jsem z postele a šla do společenské místnosti.
,,Tady jsi." řekl za mnou hlas. Otočila jsem se a skončila v objetí svého přítele.
,,Ahoj." řekla jsem a dala mu pusu na tvář.
,,Děkuji za dárek." řekl mi a pořád mě objímal.
,,To spíše já tobě děkuji za dárek." odpověděla jsem.
,,To nic nebylo." řekl.
,,Ale bylo. Je nádherný." vydechla jsem.
,,Jsem rád, že se ti líbí." řekl Teddy a odvedl mě ke krbu, kde hořel oheň.
,,Moc." řekla jsem tiše.
,,Nechceš jít na procházku po pozemcích?" zeptal se mě po chvíli Teddy.
,,Proč ne. Jen se zajdu pro boty a kabát." řekla jsem a odešla do pokoje. Teddy si taky šel pro věci.
Potkali jsme se ve společenské místnosti. Ruku v ruce jsme se vydali na pozemky. Byly krásně zasněžené a sníh se třpytil. Bylo to okouzlující a naprosto romantické.
Procházeli jsme se ruku v ruce. Vůbec jsme nemluvili a ani to nebylo potřeba. Mě se stejně nechtělo mluvit. Radši jsem se koukala krajinou.
Na pozemkách jsme strávili téměř celý den. A já musím říct, že lepší den jsem nezažila. Samozřejmě jsme se jenom neprocházeli. Chvíli jsme se i posadili a jen se líbali. Tenhle vztah není jenom o tomhle. A taky doufám, že i Teddy to cítí takhle. Já totiž nechci vztah jen o líbání a popřípadě sexu. Chci ho naprosto normální. Jako procházky, chození do kina a někdy na večeři. Prostě být spolu.
Večer jsem šla do ložnice a měla jsem dobrou náladu. Tento den byl nádherný. Bylo to romantický. Teddy má opravdu vkus. Jsem ráda, že mám za přítele zrovna jeho. Je chytrý, milý, hezký, pozorný a spoustu dalších věcí. Merline. Já jsem v tom až po uši. Musím se potom poradit s mámou.
Převlékla jsem se do pyžama a lehla si do postele. Byla jsem trošku unavená. A po dnešním dni jsem byla opravdu šťastná. Potvrdila jsem si, že ho skutečně miluji. A s tímhle pocitem se usínalo perfektně.
Vánoční dárky Cass
Doufám, že jste si to užili a já se budu těšit příště. Claire
ČTEŠ
Cassandra Blacková
FanfictionPokračování příběhu Victorie Clark Pojďte se se mnou podívat do příběhu Cassandry Blackové, jejího bratrance Harryho Pottera, nejlepšího kamaráda Edwarda Whitea a kamarádů Rona Weaslyho, Hermiony Grangerové a Nicolase Lupina. Veškerá práva patří J...