1.9.1992
Zpátky do školy. Dnes se vracím do Bradavic. Jedu do druhého ročníku.
Ráno se převléknu a vydám se na snídani. Máma, Lily, James a Harry už sedí u stolu a snídají.
,,Dobré ráno." pozdravila jsem.
,,Dobré. Už jsem si myslela, že tě půjdu vzbudit." zasmála se máma. Já jsem se jen usmála a vzala jsem si snídani. Posnídala jsem a následně jsem si došla pro kufr. Dotáhla jsem ho do haly a vyšli jsme před dům, kde jsme se s Harrym a mámou přemístili. Objevili jsme se na nástupišti a proběhli jsme přepážkou. Dali jsme si kufr do vlaku a pak jsme se vydali rozloučit s mámou.
,,Buďte hodní a učte se. Nechci vidět žádnou sovu se stížností. Dohlídněte na Nicka s Emmou. A o Vánocích se uvidíme." rozloučila se s námi a objala nás. Odešli jsme do vlaku a sedli jsme si. Po chvíli si k nám přisedla Hermiona a za ní přišli Ron s Ginny. Z okna jsem viděla Teddyho, Nicka a Emmu jak se loučí se svými rodiči. Teddy si mě všiml a zamával mi. Já jsem mu to oplatila. Naši kamarádi se naposledy objali s rodiči s vydali se za námi. Po chvíli jsme slyšeli zvuk otevírání dveří od kupé.
,,Rád vás vidím." pozdravil nás Teddy.
,,My tebe taky." řekli jsme sborově. Za Teddym vykukovali Nick s Emmou.
,,No pojďte." usmála jsem se na ně. Nick se tvářil nervózně a Emma měla podobný výraz.
,,Cass." vydechl Nick a objal mě a následně Harryho. Emma ho napodobila.
,,Jste připravení?" zeptal se jich Harry.
,,Nemůžu se dočkat!" vykřikli Nick s Emmou. Já jsem se jen usmála. Nick s Em si sedli a vedli konverzaci na téma 'Do jaké koleje se dostanu'. Nick si myslel že Nebelvír a Emma nevěděla, ale myslela si že Nebelvír nebo Havraspár. Podle mě k nim ty jejich koleje sedí. Já jsem se bavila s Teddym o tom, kdo bude nový učitel OPČM.
Cesta nám ubíhala rychle a byl čas se převléknout. S Hermionou, Ginny a Em jsme Harryho, Teddyho, Nicka a Rona vyhodili z kupé na chodbu, abychom se mohly převléknout. Následně jsme se prohodili. Kluci se převlékli a my jsme mezitím stáli na chodbě. Vlak pomalu zastavoval až zastavil úplně. My jsme vylezli ven a vydali jsme se ke kočárům, jen Nick s Em a Ginny šli k Hagridovi, protože se budou plavit před jezero.
Kočárem jsme dojeli až k hradu a následně jsme došli do Velké síně. Posadili jsme se k našemu stolu a čekali jsme na zařazení prvňáčků. Po nějaké době do Velké síně vešla profesorka McGonagallová a za ní zástup prvňáčků. Všichni se rozhlíželi po Velké síni. Došli až před profesorský stůl a čekali. Profesorka donesla Moudrý klobouk a ten hned začal zpívat.
,,Zdá se vám, že jsem ošklivý, myslete si, co chcete, chytřejší klobouk než jsem já na světě nenajdete. Nechte si svoje buřinky i své klobouky z plsti
jsem moudrý klobouk z Bradavic, jenž vám nic neodpustí. Každému vidím do duše, vím, z jakého je těsta nasaď si mě a řeknu ti, kam povede tvá cesta. Možná tě čeká Nebelvír, kde mají chrabré srdce; odvaha, klid a rytířskost jdou u nich ruku v ruce. Nebo tě čeká Mrzimor: máš jejich mravní sílu, jsou čestní a vždy ochotní přiložit ruku k dílu; či moudrý starý Havraspár, pokud máš bystrou hlavu, tam důvtipní a chápaví vždy najdou čest a slávu. Nebo to bude Zmijozel,
kde nastane tvá chvíle ti ničeho se neštítí, by svého došli cíle. Nasaď si mně a neboj se (jen vlastní strach tě leká)! Já, moudrý klobouk z Bradavic, ti řeknu, co tě čeká!" dozpíval a všichni začali tleskat.Profesorka rozvinula pergamen a začala vyvolávat jména.
,,Creevey Colin!" řekla profesorka první jméno.
,,NEBELVÍR!" vykřikl klobouk. Náš stůl začal tleskat. Profesorka pokračovala ve vyvolávání dalších jmen, ale já je nevnímala.
,,Lockwoodová Emma!" řekla profesorka a tohle jméno mě probralo.
,,NEBELVÍR!" zvolal klobouk. Náš stůl opět tleskal a Emma celá nadšená k nám běžela.
,,Lupin Nicolas!" pokračovala profesorka.
,,NEBELVÍR!" Nick si celý veselý sedl k nám. Dále jsem nevnímala a zařazení se pomalu blížilo ke konci.
,,White Marcus!" další známé jméno. Otočila jsem se na Teddyho a viděla jsem ho, jak ho propaloval pohledem.
,,ZMIJOZEL!" zvolal klobouk.
,,Já ti říkal, že tam bude." pošeptal mi Teddy.
,,To je tvůj bratr?" ptal se Ron.
,,Ne. Je to můj bratranec. Blázen posedlý čistou krví, stejně jako jeho otec, matka či prarodiče." řekl znechuceně.
,,Weaslyová Ginerva!" bylo poslední jméno na seznamu.
,,NEBELVÍR!" zakřičel klobouk naposled. Ginny se vydala k nám. Dále měl Brumbál svůj proslov, který mě absolutně nezajímal.
Když konečně skončil, tak se před námi objevilo jídlo. Nandala jsem si jídlo a začala jsem jíst. Po večeři jsem se vydala na kolej. Řekla jsem obrazu heslo a vešla jsem do společenský místnosti. Posadila jsem se ke krbu a počkala na naší skupinku. Po chvíli došli a Nick s Emmou a Ginny nám popisovali svoje pocity.
,,A ten White je tvůj příbuzný?" zeptala se Ginny Teda.
,,Ano. Je to můj bratranec. Je to takový Malfoy. Snažím se ho moc nevídat a jde mi to. Jeho rodiče jsou stejní jako on. A stoprocentně byli Smrtijedy. Stejně jako prarodiče. Nechápu jak mohl táta v té rodině vyrůstat." vysvětlil Teddy. Ginny chápavě přikývla. Mě nějak přepadla únava, a tak jsem se vydala do postele.
Došla jsem do ložnice, vykoupala jsem se a následně zalezla do postele. Dneska to bylo docela náročný, zvlášť dlouhá cesta vlakem. Po hodně dlouhé době jsem usnula.
Další kapitola u konce. Jak jsem říkala na začátku knihy, tak se liší od originálu. Nemyslete si, že jsem originál nečetla. To není pravda. Jen prostě mám ve zvyku vymyslet si své vlastní konce. O tom sna d fanfikce jsou, ale každý máme jiný názor. Někdo se nad tím chce pobavit a někdo chce slyšet i jiný verze. Takže tak. No zase brzy. Claire
ČTEŠ
Cassandra Blacková
FanfictionPokračování příběhu Victorie Clark Pojďte se se mnou podívat do příběhu Cassandry Blackové, jejího bratrance Harryho Pottera, nejlepšího kamaráda Edwarda Whitea a kamarádů Rona Weaslyho, Hermiony Grangerové a Nicolase Lupina. Veškerá práva patří J...