U Moře

1K 68 7
                                    

11.7.1994

Už čtvrtý den jsme na dovolené. Zatím jsme nikam pořádně nešli, teda jen do centra města. Dnes se chystáme k vodě. Konkrétně k Atlanskému oceánu. Hodně se těším, protože koupat se v bazénu anebo v moři či oceánu je něco jiného. A to je přesně to na co se těším.

Dnes jsem vstala v devět ráno. Nevím proč jsem tak dlouho spala, ale je mi to celkem jedno. Vždyť jsou prázdniny.

Vstala jsem z postele, oblékla si plavky a přes ně oblečení. Učesala jsem se a trochu se i namalovala. Moc se nelíčím, ale výjimečně to neuškodí. Opustila jsem pokoj a šla dolů na snídani.

,,Ahoj mami, Lily." pozdravila jsem, když jsem vešla do kuchyně.

,,Ahoj, zlato." pozdravila mě máma.

,,Kde jsou muži?" zeptala jsem se.

,,Všichni tři ještě spí." pousmála se Lily.

,,Jak je to možné?" zeptala jsem se.

,,Znáš je. Ti nevstanou do oběda." smála se máma.

,,Jo to máš pravdu." odpověděla jsem, sedla si ke stolu a začala snídat. Teď tady bylo pravdu ticho, za které jsem ráda. Vím, že jakmile se strýc s otcem vzbudí, tak tady ticho nebude. S dvěma Poberty to snad ani nejde.

Posnídala jsem a šla si sednout do obýváku. Tam jsem si zapnula televizi a chvíli se na ní dívala. Jenže mě to pak přestalo bavit, takže jsem ji zase vypnula a šla jsem do pokoje. Tam jsem si sedla ke knize a začala si číst.

,,Cass! Jdeme!" uslyšela jsem po hodině výkřik mámy. Použila jsem záložku a knihu zavřela. Vstala jsem z postele a opustila pokoj. Všichni už čekali u dveří, takže jsem si rychle nazula boty a máma nás přemístila kousek od pláže. Šli jsme na pláž a tan si roztáhli deku. Já jsem se vysvlékla do plavek a lehla jsem si na deku. Ostatní se sebrali a šli do vody. Já jsem si dala ruce za hlavu a vyhřívala jsem se na slunci. Tohle byl oproti deštivé Anglii ráj. Chci si užít sluníčka, dokud můžu.

Celé dopoledne jsem jen ležela na dece. Až kolem třetí hodiny jsem se rozhodla, že půjdu do vody. Takže jsem tam pomalu šla. Chvíli jsem tam plavala, než jsem se rozhodla vylézt z vody a lehla jsem si zpět na deku. Po tom plavání bylo sluníčko ještě teplejší, takže jsem si to užívala.

Z pláže jsme odešli až k večeru. Máma nás zase přemístila do vily a já jsem hned zalezla do pokoje. Vytáhla jsem si knihu a začala jsem číst tam, kde jsem skončila. Takže jsem si chvíli četla, než mě Lily zavolala na večeři.

Večeři jsem snědla v klidu a pak se znovu vrhla do své knihy. Dočetla jsem ji, ale bylo už pozdě. Takže jsem se hned převlékla do pyžama a zalezla jsem si pod peřinu. Zavřela jsem oči a netrvalo dlouho než jsem konečně usnula.

Konec téhle kapitoly. Snad se vám líbila. Budu se těšit příště. A omluvám se že zpoždění. Měla jsem přípravný kurz pro přijímačky. Příště už tj bude v pořádku. Vaše Claire

Cassandra BlackováKde žijí příběhy. Začni objevovat