24.12.1994
Dneska večer se koná Vánoční ples. Musím říct, že jediné, co mi na tom vadí, tak je to ta příprava. Většinu holek to baví, ale mě ne. Vlastně ani nevím, proč jim příprava trvá i několik hodin. My ale budeme tři, takže budeme potřebovat trochu více času. Docela se na ten ples těším. Teda hlavně na ten klid. Ten je pro mě zásadní.
Jelikož jsme měli celý den volno, tak jsem mohla spát hodně dlouho. Vlastně ani nevím, jak se mi to povedlo, ale spala jsem až do oběda. Tohle se mi ještě nestalo. Ale zároveň jsem byla i ráda. Konečně jsem se pořádně vyspala.
Když už jsem se kolem oběda vzbudila, tak jsem se převlékla do pohodlného oblečení. Přece jen, nebudu v tom dlouho. Ples totiž začíná v osm a my se začneme chystat ve čtyři. Takže tohle oblečení budu mít na sobě čtyři hodiny.
Po převlečení jsem opustila kolej a šla na oběd. Jelikož jsem zaspala snídani, tak jsem se musela pořádně najíst oběda. Ale zase ne moc, abych se pak nevlezla do šatů.
Po obědě jsem si ještě na chvíli zašla do knihovny. Měla jsem ještě tři hodiny, než budu muset jít na kolej, abych se mohla připravit.
V knihovně jsem si našla knihu a následně se posadila a začala jsem si číst. Potřebovala jsem nějak využít ten čas, který mám. Sice se mi nechtělo zůstat v knihovně, ale nevím, co jiného dělat.
Když už byly čtyři hodiny, tak jsem opustila knihovnu a šla směrem ke své koleji. Věděla jsem, že na mě budou holky čekat, takže jsem se snažila tam dojít rychle.
U věže jsem Buclaté dámě řekla heslo a mohla jsem jít do ložnice. Ve společenské místnosti nebyla vůbec žádná dívka. Vypadá to, že jsou všechny zalezlé v ložnicích a chystají se. Já se tam také vydala.
Vešla jsem do svého pokoje a všimla si, že na mě už holky čekají.
,,To je dost." řekla Ginny.
,,Promiň, zapomněla jsem se v knihovně." omluvila jsem se.
,,Hlavně, že jsi tady. Takže začneme s Gin." rozhodovala Hermiona. Ginny si sedla na židli a my jsme mohly začít. Já jsem jí dělala vlasy a Hermiona líčení.
Různé jsem jí splétala vlasy. Měla z toho vytvořený drdol. Vážně jí slušelo. Hermiona jí udělala stříbrné kouřovky a dala jí k tomu lesk na rty. Ginny vypadala opravdu krásně, a když si oblékne i šaty, tak to bude dokonalé.
Další na řadě byla Hermiona. Tu jsem líčila já a Ginny jí dělala vlasy. Když jsem přemýšlela, co jí udělat, tak jsem se rozhodla něco jemného. Takže jsem jí dala trošku třpytivé stíny a oční linky. Rty jsem jen přetáhla leskem.
Ginny už také s vlasy skončila. Byla to fakt nádhera. A k tomu ty šaty. Bomba.
Teď byla řada na mě. Sedla jsem si na židli a čekala, co mi vykouzlí. Cítila jsem vlnění vlasů a následné spletání. Ginny mi něco malovala na obličej a já vůbec nevím co.
Po nějaké době skočily a já mohla otevřít oči. Cítila jsem vlasy na zádech, takže je nemám v drdolu, za což jsem ráda.
,,Oblékat, je půl osmé." oznámila Hermiona. Vytáhla jsem si ze skříně šaty, boty a šperky a všechno si na sebe dala. Počkala jsem na holky a pak jsme se společně postavily k zrcadlu.
,,Páni." vydechla jsem.
,,Merline." uslyšela jsem Gin.
,,Sluší nám to." zhodnotila Herm.
,,A teď už nám řekneš s kým jdeš?" zeptala jsem se Hermiony.
,,Tak fajn." svolila po chvilce přemýšlení.
,,Tan povídej." řekla zvědavě Gin.
,,S Viktorem Krumem." vydechla potichu.
,,Merline." vydechly jsme s Gin najednou.
,,Nedivím se, že jsi to nechtěla nikomu říct." řekla jsem a Ginny přikývla.
,,Tak jdeme. Je osm." oznámila po chvíli Ginny. Pomalu jsme opustily pokoj a šli jsme směrem k Velké síni, kde na nás kluci čekali.
Celou cestu jsme poslouchaly komplimenty. Všichni kluci na nás zírali s otevřenou pusou.
,,Ahoj." řekla jsem, když jsem došla k Teddymu, který zíral stejně jako všichni ostatní.
Ginny
Hermiona
Cass
Doufám, že se vám tahleta kapitola líbila a budu se těšit u další. Claire
ČTEŠ
Cassandra Blacková
FanfictionPokračování příběhu Victorie Clark Pojďte se se mnou podívat do příběhu Cassandry Blackové, jejího bratrance Harryho Pottera, nejlepšího kamaráda Edwarda Whitea a kamarádů Rona Weaslyho, Hermiony Grangerové a Nicolase Lupina. Veškerá práva patří J...