Ve sabah

55 26 8
                                    

Sabah okula geldiğinde bu fikri Işıl ile de paylaştı.Işıl bu fikri seve seve kabul etti ve tenefüste gidip Semra öğretmenle konuştular.Semra öğretmen de bu fikri çok beğendi ve hemen hazırlıklara koyuldular.Semra ögretmen bu kulüp işini müdürle de konuşacağını söyledi ve müdür de bu fikri beğenerek cuma günü törende bu konu hakkında tüm okulun önünde konuşma yaptı.Bir hafta boyunca hazırlık yaptılar:afişler hazırladılar,kulüplerine ad belirlediler"SAÇLARIMIN DOĞAL HALİ"ve kulübe katılmak için şartları yazdılar:
-Bu kulübe katılanlar üzerinde SAÇLARIMIN DOĞAL HALİ yazan rozetler takacak.
-Ve kulübe katılanlar bu kulübe tanıdığı kişileri davet edecek.

Hazırlıklar tamamlanmıştı.Kulübe katılan ilk öğrenci düz saçlı olan Sevgiydi.Sevgi kulübün şartlarını kabul etti ve rozeti de takarak arkadaşlarını kulübe davet etmeye başlamıştı bile.Aslında bu bir kulüpten öte önyargıları yıkma hareketiydi.Semra öğretmen de okuldaki öğretmenleri bu kulübe davet etmişti.Sevgi ve Semra öğretmenin de yardımıyla kısa sürede okuldaki çoğu kız öğrenci bu kulübe üye olmuştu bile.Artık diğer kızlar Yağmur ve Işılı dışlamıyorlardı.
Hatta bazı kızlar okula, saçlarını maşa yapıp gelmeye başlamışlardı.Ve en güzeli  de Yağmur ve Işıl okulda popüler olmuştu.

Ve birkaç gün sonra akıllarına bir fikir geldi.Kulüp üyeleri için bir parti düzenleyeceklerdi.Partiye Işıl'ın kıvırcık saçla ilgili konuşmasıyla başlanacak ardından Semra öğretmenin yaptırdığı pasta kesilip öğrencilere ikram edilecekti.Son olarak da Sevgi'nin ve Yağmur'un hazırladığı, üzerinde" SAÇLARIMIN DOĞAL HALİ ARKADAŞ OLMAMIZA ENGEL DEĞİL" yazan pankartlarla fotoğraf çekilerek sona erecekti. 

SAÇLARIMIN DOĞAL HALİ💟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin