ten

9.5K 760 669
                                    

bol feelsli bölümle karşınızdayım ehe
bol yorumlarınızı bekliyorum♡

-"Sungjae hyung geldi!" Diğerleri Sungjae ve Yoongi arasındaki garip bakışmayı gördüğünde telaşlanmıştı.

-"Yoongi ne oluyor? Ve Sungjae?" Sungjae kendine gelip Jin'e döndü. "Bir şey yok."

Taehyung Yoongi'nin ifadesizliğini gördüğünde yanına ilerledi ve tek kolunu ona sardı.

Jimin kıskanmadan edememişti.

-"Yoongi iyi misin?" Yoongi başıyla onaylayıp önündeki içkiyi içti. Bir kaç gündür içmiyordu.

Bir süre sonra zaten herkes sarhoş olmuştu.

-----

Yoongi ve Taehyung zar zor odalarına gitmişti. Yoongi odasına girdiğinde karşısında Jungkook'u görmesiyle sarhoşluğun etkisiyle ona gülümseyerek el sallamıştı.

Jungkook hızla yanına ilerleyip ayakta durmaya çalışan Yoongi'nin kolundan tuttu ve yatağına oturttu.

Yoongi gözlerini kapattığında Jungkook onu dürtüp uyumasına engel olmuştu. "Bu kıyafetlerle uyumayı düşünmüyorsun herhalde?" diyip Yoongi'nin dolabına ilerlemiş, bir kaç kıyafet alıp Yoongi'nin yanına gitmişti.

Kıyafetlerini giydirdiğinde onu yatağa geri yatırdı. Gidecekken Yoongi kolundan tutup onu durdurdu.

-"Jungkook-sshi. Neden gidiyorsun? Nereye? Hiçbir yere gidemezsin! İzin vermiyorum." diyip Jungkook'u kolundan çekmiş, üstüne düşmesine sebep olmuştu.

Jungkook şaşkınlıkla dibindeki çocuğa bakarken Yoongi ise sırıtıyordu. "Tam şu anda..." Yoongi yüzünü Jungkook'a yaklaştırdı. "Öpüşme olmalı." ve dudakları Jungkook'un kırmızılıklarına bastırdı.

Jungkook'un kalp ritmi hızlanırken şaşkınlıktan bir şey yapamıyordu.

Jungkook bu anı değerlendirmek istemişti. Nasıl olsa Yoongi sabaha bir şey hatırlamayacaktı.

Yoongi geri çekildiğinde bu sefer dudakları birleştiren kişi Jungkook olmuştu. Yoongi gülümseyerek karşılık verirken ne yaptığından bihaberdi.

Ayrıldıklarında Yoongi Jungkook'u üzerinden itip ayağa kalktı ve Jungkook'u bu sefer kendi yatağına düşürdü.

-"Kay." Jungkook yatağında yana kaydığında Yoongi yanına uzandı.

Yüzleri birbirine yakınken nefesleri birbirine karışıyordu. "Jungkook." Yoongi derin bir iç çekti. "Neden beni sevmiyorsun? Oysa ben seni çok seviyorum. Beni şu kadarcık bile sevemez misin?" Yoongi eliyle küçük bir miktar gösterdiğinde Jungkook titrek bir nefes verdi.

Yoongi sarhoştu ve ne dediğini, ne yaptığını bilmiyordu.

Jungkook hep içinden bu cümleyi geçirtiyordu kendine.

-"Bana yaptığın şeylere rağmen nasıl sana aşık oldum? O kadar insan arasından neden sen?" Jungkook'un duyduklarıyla gözleri büyümüştü.

-"Bana aşık mısın?" Yoongi gülümseyerek başıyla onayladı. "Çok." demesiyle dudakları büzüldüğü için Jungkook'un bakışları oraya kaymış, yutkunmasına sebep olmuştu.

-"Beni öper mis-" Jungkook Yoongi'ye cümlesini tamamlamasına izin vermeden dudaklarını birleştirmişti.

-------

Yoongi başındaki ağrıyla gözlerini araladı.

Gözlerini açmasıyla mışıl mışıl uyuyan Jungkook'u gördüğünde irkilmiş, sonra dün olanlar aklına gelmişti.

roommate | yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin