bol bol yorum yaparsanız çook sevinirim<3<3
-
Yoongi Jungkook'un dediğine kaskatı kesilirken Jungkook Yoongi'nin dediklerini yedirmeye çalışıyordu.
-"Namjoon ile aranda ne var?" Yoongi ofladı. "Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum." Jungkook Yoongi'ye yaklaştı. "En çok beni ilgilendirir. Sevgili misiniz?" Yoongi Jungkook'un bir an önce saçmalıklarını sonlandırmasını istiyordu.
-"Hayır. Değiliz. Oldu mu?" Jungkook oflayarak çantasından kıyafetlerini çıkardı ve üzerini değiştirmeye başladı. Yoongi ise yatağına yatmış, uyumaya çalışmıştı.
-"Yoongi." Yoongi cevap olarak ona döndüğünde dibinde gördüğü Jungkook ile irkilmişti.
-"E-efendim?" Jungkook ona daha çok yaklaştığında gerilemek zorunda kalmıştı. "Bugün de, beraber uyuyalım mı?" Yoongi'nin gözleri büyüdü.
-"Hayır. Neden beraber uyuyacakmışız?" Jungkook aldığı cevapla üzülürken uzaklaşmış, yatağına ilerlemişti. "Boşver. Söylemedim say."
------
2 gün sonra
Busan gezisi bitmiş, yurda geri dönülmüştü. Yoongi ve Taehyung kaçamak yapıp Jimin'in evine gitmişti.
Şimdi ise oyunlar oynayıp eğleniyorlardı.
-"Hyung. Sungjae hyung nerede?" Yoongi duyduğu isimle morali bozulurken belli etmemeye çalıştı. "Bilmem. Evde galiba."
-"Siz nasıl insansınız ya? Birbirinizden haberiniz yok." Jimin kınayan bakışlarıyla konuştuğunda Jin kıkırdadı. "Sanane. Sen git kendi sevgilinle ilgilen. Ay yoktu değil mi? Yazık." Jin'in kahkahası artarken Jimin somurtmuştu. "Of ben ne komik insan oldum böyle!"
----
Yoongi oynadıkları oyun yüzünden gözleri ağrıdığında elini yüzünü yıkamak için banyoya ilerledi. Zaten birazdan yurda gitmeleri gerekiyordu.
Banyoyu açar açmaz içeri çekilmesiyle şaşırmıştı. Sungjae eliyle onun ağzını kapatırken bağırmayacağından emin olduğunda elini çekmişti.
-"N-ne yapıyorsun?" Yoongi sorduğunda Sungjae ona yaklaştı. "Sadece, bir şey öğrenmek istiyorum."
Sungjae elini Yoongi'nin boğazına götürdü."Jin'e ve Jimin'e bir şey söyledin mi? O gün hakkında?" Yoongi boğazındaki sıklaşan eller yüzünden nefes alamamaya başlamıştı. Başını olumsuz anlamda salladı.
-"Eğer tek bir şey söylersen, seni yakarım." Boğazındaki eller gittiğinde hızla banyodan çıktı.
Şaşkın bakışlar üzerine döndüğünde ne desem diye düşünüyordu.
-"Boynuna ne oldu Yoongi?" Taehyung yanına gelip sordu. "Sadece, alerji. Evet. Alerji." Taehyung anlamaz gözlerle ona bakmaya devam ediyordu. "Yurda gitsek iyi olacak."
----
Yoongi üzerindeki şoku hâlâ atamamış bir şekilde odasına ilerliyordu.
Odasına girdiğinde Jungkook pencerenin kenarına oturmuş, telefonuyla ilgileniyordu. Jungkook Yoongi'nin geldiğini gördüğünde elindeki telefonu bıraktı.
Yoongi banyoya gidip kısa bir duş alıp yatağına ilerledi. "Yoongi." Jungkook'a baktı. "Efendim?" Jungkook ayağa kalktı ve ona ilerledi.
-"Sadece bir kere daha, benimle uyuyamaz mısın?" Yoongi iç geçirdi. "Neden bu kadar çok istiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
roommate | yoonkook ✔
Fanfiction-"Ben bu hayalet ile aynı odada kalmam!" #1|yoonkook #1|kookyoon