Ik kijk Ashton bang aan en hij heeft nog steeds een grote grijns op zijn gezicht. Normaal zou ik nu al lang weg rennen, maar mijn lichaam weigerd. Wat wil Ashton dan van mij? Ik draai me hoofd om en kijk nu naar voren. "Dusss..." Zegt hij dan. "Je bent stil." Ik bijt op mijn lip. "Wat zou ik moeten zeggen dan??" Zeg ik bot. "Vertel is wat over jezelf!!" Zegt hij geïnteresseerd. "Ik ben Gemma Styles, zusje van Harry Styles, woon hier in Holmes Chapel, ik ben 17 jaar...." Ik sta op, ik heb geen zin meer om tegen hem te praten. Ik loop weg, maar dan pakt hij mijn arm. "LAAT ME LOS!!" Schreeuw ik. "Blijf nog even!!" Zegt hij smekend. "LAAT ME LOS!!!!" Ik probeer me los te krijgen, maar Ashton is echt veel sterker.... Ik geef me op en blijf stil staan. "Dacht ik al." Zegt hij grijnzend, ik weet niet wat hij met grijnzen heeft, maar het is eng... Ik zeg niks terug en kijk naar beneden. Hij trekt me mee naar het bankje en we gaan weer zitten. "Wat je net vertelde weet iedereen, vertel iets nieuws!!" Ik laat een zucht, moet ik dit wel doen?? Is Ashton te vertrouwen? Natuurlijk niet!! "Nou?? Vertel dan wat over Harry!!!" Zegt hij bot. "Harry...." Zeg ik bijna onverstaanbaar. "Ja Harry!!" Zegt hij op dezelfde toon. Mijn ogen worden waterig en er komen tranen uit. "I-k mm-mis hem z-zo erg...." Zeg ik haperend. Ik voel armen om me heen en ik laat me rusten tegen zijn borst. Geen idee waarom ik dit doe, maar dit doet me denken aan Harry. Altijd als ik verdrietig ben lig ik zo tegen Harry aan. Tranen rollen over mijn ogen. "Ssttt...." Hoor ik Ashton. "Ik mis hem." Zeg ik schoor. Mijn ogen worden moe en ze vallen dicht.
"Pss Gemma..." Hoor ik iemand fluisteren. "Het gaat regenen.." Fluistert hij denk ik. Ik open mijn ogen en zie Ashton. Meteen zit ik recht op en ga ik staan. "Ik moet gaan!" Zeg ik bang. "Wacht ik breng je thuis!! Het is laat, je weet niet wat er kan gebeuren op straat!!" Roept hij. Maar ik negeer het en loop door. Ik hoor dat hij mij achterna rent, dus ik begin ook te rennen. Uiteindelijk kom ik aan bij mijn huis en open de deur. Ik hoor gelach vanuit de woonkamer. "HARRY!!!!!!!" Schreeuw ik. Ik ren naar de woonkamer en zie dat mijn moeder aan het skypen. "Harry..." Zeg ik nogmaals. "Ik laat jullie wel even alleen.." Zegt mijn moeder en ze geeft mij een kus. "Heei Gem!!!!" Roept hij. "Heei Harold." Ik begin te lachen. "Hoe gaat het daar?" Vraagt hij. "Uhm goed hoor! En bij jou??" "Mooizo, hier is het echt geweldig!!! Je moet ook een paar dagen komen!!!" Zegt hij happy. "Jaa dat zou ik echt super gaaf vinden!!" We glimlachen breed en het is even stil. "Ik mis je Harry...." Zeg ik dan plotseling. "Maar ik jou meer Gemma!! Elke dag, elke nacht.... Mijn knuffel beer, laat me denken aan jou!! Als je niet kan slapen en bij mij komt slapen." Harry grinnikt. "Als ik Meet&Greets heb en fans moet knuffelen, is het enige wat ik wil, dat jij plotseling als fan tevoorschijn komt....." Ik zie een traan over zijn wang rollen. "Awg Harry dat is echt heel lief..." Zeg ik met ren 'awg' toon. "Maar ik moet gaan babe...." Ik trek een pruillipje. "Ik zie je over een maandje!!" Hij zendt mij een lucht zoen en ik vang hem op. "Byeee..." Zeg ik en dan eindigt het gesprek. Mijn moeder is intussen al naar bed gegaan. Ik loop naar boven en zeg nog weltrusten, daarna laat ik me neer ploffen op mijn bed. Snel sluiten mijn ogen en droom ik over Harry.
*volgende dag*
"Gemmaaaaa!!! Wakker worden!!!!" Ik grinnik en stap uit bed, Harry heeft voordat hij op tour ging mijn wekker ingesproken. Ik open mijn kledingkast, het is niet zo moeilijk om te kiezen wat ik aan doe... Elke dag weer hetzelfde, een school uniform. Maar ik vind het best leuk bij mij staan. Ik trek het aan en loop naar beneden voor ontbijt. "Lekker geslapen??" Vraagt mijn moeder. "Jaa!!" En ik eet snel mijn ontbijt op. Anne is ziek dus moet ik alleen lopen.... "Byeee!!" Roep ik en ik loop naar buiten. Als ik even aan het lopen ben hoor ik iemand naar mij roepen. "GEMMA!!!!!!!!!!!" Ik draai me om en zie in de verte Waliyha staan. "WALIYHA!!!!!!" Schreeuw ik terug. We rennen naar elkaar toen en geven een knuffel. "OMG wat heb ik je gemist!!!!" Roept ze blij. "Ik jou ook!!!!!" Roep ik terug. "Maar wat doe jij hier??" Vraag ik. "Ow ik ben bij Robin!" En Robin komt in de verte aanlopen. "ROBIN!!!!!!" Schreeuw ik. En ze komt aanrennen. "Maar hoe kennen jullie elkaar??" Vraag ik verbaasd. "Via jou en Wattpad!!" Antwoorden ze tegelijk. "Maar het is door de weeks??" Ik haal mijn wenkbrauwen op. "Ik ben vandaag vrij." Antwoord Waliyha. "Oowww...." En we beginnen te lachen. "Ik ga vandaag met jullie mee naar school, dus daarom dat ik hoer zo liep." Ik knik en we komen aan bij school. Dit wordt een leuke dag!!!
------------------------------------------------------------
Sorry voor dit korte hoofdstuk en dat het zo lang duurde, maar ik was dus heel ver en toen was het ineens weg😭😭 dus daarom....
Xxxx suussss
Vote?
Comment?
Follow?
JE LEEST
If I Stay... Ft. Harry Styles
RandomJullie kennen de film of het boek If I Stay vast wel? Ik heb er een fan fiction van gemaakt, ik schrijf het verhaal in mijn eigen woorden. Lees please!! Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden!! Als je wilt weten wat er gebeurt, lees dan de prol...