Chapter 10

53 6 0
                                    

*Gemma's Point of View*

"Wat leuk Harry!" Roept mijn moeder en mijn vader knikt hevig. ik geef Harry een knuffel van niet alleen blijdschap, maar puur omdat ik hem zo gemist heb.. "Maar hoe ga je dat doen met d-" vraagt mijn moeder die haar zin niet eens af kan maken "de fans?" Vraagt Harry en mijn moeder knikt. "Ik probeer ze zoveel mogelijk te negeren. Ik weet dat dat gemeen klinkt, maar ik moet die tijd zoveel mogelijk met jullie doorbrengen!" Mijn ouders en ik maken een 'aw' geluidje waardoor er een glimlach op Harry's gezicht verschijnt.

"Ik ben naar Niall toe!" Roep ik naar iedereen en ik loop de deur uit. Ik stap op mijn fiets en begin te trappen, na even fietsen kom ik aan bij zijn huis. Niall ziet mij al aankomen en komt naar buiten gerend. "Gemma." Zegt hij en blijft voor mij staan. "Niall." Zeg ik met wen glimlach. "Kom mee naar binnen." Ik knik en loop achter Niall aan naar binnen. Ik begroet zijn ouders en loop dan met Niall mee naar boven. Ik spring op zijn bed en ga languit liggen. Ik hoor Niall achter mij grinniken. "Wat?" Vraag ik. "Nou gewoon, het eerste wat je doet is op mijn bed springen?" Grinnikt hij. "Nou en, ik hou van je bed." Zeg ik droog. Ineens springt Niall op me en gaat op me liggen. "Wtf Niall?!" Schreeuw ik, Niall lacht zich echt dood. Ik lig nu op mijn buik en dat ligt niet echt lekker, vooral niet als er iemand op je ligt. "Niall ga van me af!" Roep ik. "Nee." Zegt Niall lachend. Ik probeer Niall met mijn benen eraf te halen, maar dat lukt mij natuurlijk niet. "NIALL!" Schreeuw ik keihard. "Ow ow rustig!" Niall schrikt van mijn reactie en schiet van me af. "Dankje." Zeg ik met een opluchting. "Jammer.." Ik kijk hem raar aan. "Ik vind het wel leuk om op jou te zitten." Zegt hij met een knipoog en ik trek mijn wenkbrauwen op. "Wat nou?" "Niks hoor." Ineens trek Niall mijn shirt een stukje naar boven en plaatst zijn lippen op mijn buik, hij blaast waardoor je een scheet geluid hoort. Het kietelt enorm en het klinkt hilarisch. Ik schiet daardoor echt keihard in de lach, Niall trouwens ook. "Niall -" *ik lach heel hard* "ik krijg geen adem meer." En ik schiet weer in de lach. "Shit." Vloekt Niall en komt snel boven mij hangen. Hij luistert of ik adem, ik probeer zo lang mogelijk mijn adem in te houden. "Gemma?" Vraagt hij bezorgd, hij opent mijn mond en houdt mijn neus dicht. Hij plaatst zijn lippen om die van mij en begint te blazen, waardoor ik dus bijna stik. Ik begin te hoesten en Niall zit gelijk rechtop. "Niall? Je had me bijna vermoord." Proest ik uit. "Maar..?" "Niall ik maakte maar een grapje." Grinnik ik en zie blosjes op Niall's wangen komen. "Ik vond het wel grappig." Zeg ik met een stiekem glimlachje. "Gemma." Hij zucht. "Dit kan niet." "Wat niet?" "Jij... Ik. Het kan niet Gemma.." Ik hoor aan zijn stem dat hij het meent. "Sorry." Zeg ik en sta op. "Misschien moet ik maar gaan." Zeg ik. "Ja.. Ik denk dat dat beter is." "Doegh." Zeg ik en loop weg. Wanneer ik op de fiets zit springen er tranen in mijn ogen. Ik had niet verwacht dat Niall zo zou reageren. Ik stop met fietsen als ik voor Ashton's huis sta.

"Dat was dus het verhaal.." Een traan glijdt over mijn wang, okay ik ben echt een jankerd. Ashton neemt me in een knuffel en zo zitten we een tijdje.

*Niall's Point of View*

"Godver. Shit. Fuck." Ik blijf maar vloeken, het helpt niet maar nou en. Ik voel me zo kut nu. Het is mijn schuld, het is gewoon mijn schuld! De eerste dag dat ik terug ben en gelijk dit.. Maar wat Gemma deed kan ook niet, ik heb ook wel zoiets gedaan en ik wil niet zeggen dat ik verliefd op haar ben. Ik wil gewoon vrienden zijn, maar volgens mij is Gemma verliefd op mij.. Ik durf het natuurlijk niet zeker te zeggen, waarschijnlijk denkt ze hetzelfde over mij. Weet je ik laat het. Ik plof op mijn bed en sluit mijn ogen. Rust eindelijk rust na al die maanden.

-------------------------------------
Echt een slecht hoofdstuk maarjaaa.... Ff belangrijk als je denkt zo van wrm heb je al zolang niet meer geschreven: ik had mijn pols gebroken en dat is niet echt fijn schijven..
Please vote!! En als je ideetjes heb laat ze please achter in de comments!! X love you all💞💖💗

If I Stay... Ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu