Proloog

390 12 0
                                    

Ik zit in de auto met mijn moeder Anne, vader Des en broer Harry. We gaan een weekend naar London. Harry mijn broer, is de Harry Styles van One Direction. Hij heeft veel fans en is heel vaak weg, we kunnen daardoor meestal ook niet gewoon leuk op vakantie... Maar Harry is de beste broer die je maar kunt krijgen!! Zijn vrienden uit de band zijn ook super aardig! Ik heb stiekem een crush op Niall Horan.... Harry heeft wel gezegd dat ik niet op zijn vrienden mag vallen... Oopss... Oke maar even terug, ik zot dus in de auto en we zijn onderweg naar Londen.

"Gem, wat zullen we straks doen als we aankomen??" Vraagt Harry. "Uhmm.. Eerst naar onze hotelkamer en dan ga je met mij mee naar leuke winkels!!" Zeg ik blij en Harry laat een diepe zucht. "Ik dacht eerder, we gaan naar Starbucks, maar okay...." Zegt hij zuchtend. "Maar jullie vader en ik dachten om samen met het gezin, een wandeltochtje te gaan maken!" Zegt mijn moeder dan weer blij. Harry en ik laten tegelijk een diepe zucht. "Niet zo zuchten!! Wees blij dat wij jullie meenemen naar Londen!" Zegt mijn vader wat minder vrolijk, Harry schraapt zijn keel. "Wat zei je??" Vraagt hij aan mijn vader en hij kijkt naar achter, waardoor hij niet naar de weg kijkt. "DES!!!!!!!!!" Schreeuwt mijn moeder door de auto, waardoor wij allemaal schrikken en naar de weg kijken, er komt een vrachtwagen recht op ons af, we rijden aan de verkeerde kant. Mijn vader probeert nog aan de kant gaan maar het is te laat....

If I Stay... Ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu