*Gemma's Point of View*
Ik word wakker en kijk om me heen. Wacht.. Dit is niet mijn kamer. Oohja ik was bij Ashton. We liggen samen op de bank, Ashton heeft zijn armen nog om me heen. Zijn we nou in een knuffel inslaap gevallen? Ik lig tegen zijn borst aan die zachtjes op en neer gaat. Ik ga rechtop zitten en probeer zijn arm van mij af te halen, ik pak mijn mobiel en wil naar de gang lopen. "Wat ga je doen?" Vraagt hij met zijn ochtendstem. "Naar huis." Ik loop door naar de gang en pak mijn jas. "Maar waarom zo'n haast?" Hij komt naar mij toelopen. "Gewoon... Ik wil naar huis, naar Harry." Ik open de deur. "Doegh." "Doei." Ik fiets naar huis toe. Ik open de deur van het huis en loop naar binnen. Ik zie nog niemand beneden, ze liggen vast nog op bed. Zachtjes sluip ik de trap op en ga naar mijn kamer. Ik pak de deurknop vast en voel dan een hand op mijn schouder. "Gemma. We moeten praten." Ik voel zijn adem in mijn nek en ik weet dat dit een serieus gesprek gaat worden, we hebben dit al vaker gehad. Ik open de deur en we lopen mijn kamer binnen. Ik besef nog niet waarom we moeten praten. "Gemma." Ik kijk op. "Hoe durf je?" "Wat?" Wacht. Shit. "Harry het is niet wat het lijkt!" Hij kijkt me verbaasd met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Ik heb niet bij Niall geslapen." "Onee?" Zeggend met dezelfde blik. "Nee Harry, geloof me." Smeek ik hem. "Ik weet het niet Gemma.." En hij kijkt weg. "Dan geloof je mij toch niet. Bel hem dan." Ik steek mijn mobiel naar hem uit, maar hij negeert het. "Okay dan niet." Ik neem mijn mobiel terug en probeer Harry mijn kamer uit te duwen, wat dus gewoon niet lukt. "Bij wie was je dan?" Vraagt Harry ondertussen. "Een vriendin." Ik kan zo slecht liegen.. Harry loopt mijn kamer uit en ik sluit de deur.
"Wat moet je nou weer meenemen naar Londen?" Zucht ik tegen mijzelf. Ik zit wat te neuzen in mijn kledeingkast, maar ik heb gewoon te veel kleren. Ik pak mijn mobiel en bel Lottie, zij heeft tenminste een goede kledingsstijl. "Met lottie?" "Heeii Lottie, ik heb je hulp echt nodig, kom nu." "Haha, waarvoor heb je mijn hulp zo dringend nodig?" Grinnikt ze. "Kleren. Kom nou maar!" Ik hang op, waarschijnlijk komt ze wel.
"Nu zitten er wel genoeg kleren in hoor Gem." Zegt Lottie als we klaar zijn met de kleren uitzoeken. "Echt bedankt." Ik geef haar een knuffel en daarna lachen we. Puur omdat ik niet eens wist wat ik mee moest nemen en daarvoor Lottie inschakelde. "Laten we naar beneden gaan, we gaan bijna weg." Zeg ik tegen Lottie. "Goed plan." We lopen samen naar beneden, ik met mijn koffer in mijn hand. Samen lopen we door naar buiten waar de auto staat. Ik doe mijn koffer in de achterbak en leg mijn handbagage bij mijn zitplek. "Gem Niall komt." Ik kom snel overeind waardoor ik heel hard mijn hoofd stoot. "Aauuw!" Gil ik. Ik hoor Niall en Lottie lachen. "Het is niet grappig als ik pijn heb okay?" Zeg ik irriterend. Ik heb nog steeds een soort van ruzie met Niall, maar Lottie weet dat niet. "Lottie mag ik even alleen zijn met Gemma, voor heel eventjes?" Smeekt hij Lottie. "Ja natuurlijk!" Knikt ze en loopt mijn huis binnen. Ik kijk Niall zinder emoties aan. "Gemma, we moeten praten." Hoeveel mensen moeten wel niet met mij praten?! "Okay." Ik bijt op mijn lip. "Ik weet dat je boos op mij bent omdat ik zo stom deed, maar het kan gewoon niet.." Zegt hij met een zucht. "Dat weet ik nu wel." Ik rol met mijn ogen en kijk daarna naar beneden. "Maar dat betekent niet dat we niet met elkaar kunnen omgaan." Hij duwt mijn kin omhoog met zijn vinger, waardoor ik in zijn mooie helder blauwe ogen kijk. Hij glimlacht naar me, waardoor ik mijn glimlach niet in kan houden. Hij trekt me in een knuffel. "Je bent mijn aller aller beste vriendin Gemma, als je dat maar onthoudt." Fluistert hij. "Niall?! Harry wilt dat je even naar binnen komt." Roept Lottie die bij de deur opening staat. Niall wacht op een teken van mij en loopt daarna naar binnen. "Wat was dat net met Niall?" Vraagt Lottie verbaasd. "Niks bijzonders. We hadden alleen gister een meningsverschil, maar het is weer goed." Vertel ik.
*Harry's Point of View*
Ik kijk naar buiten en zie Gemma en Niall knuffelend staan. "What the hell?" Fluister ik. Ik wist het gewoon, er is iets tussen die twee. Als Gemma liegt moet ik het maar aan hem vragen, op Niall kan ik rekenen. "Lot, kan je Niall even roepen?" Vraag ik. "Uhm ja hoor." Zegt ze en loopt de woonkamer uit. Even later komt Niall de kamer binnen lopen. "Ja?" Zegt hij. "Wat is er tussen jou en Gemma, Niall?" Ik zie Niall slikken. "N-niks." Stottert hij. "Niall ik ben niet gek, Gemma heeft vannacht niet thuis geslapen en net stonden jullie knuffelend naast de auto?" Vraag ik verbaasd. "Harry. 1 Gemma heeft niet bij mij geslapen en 2 het heeft een reden." "Wat voor reden?" Vraag ik. "Meningsverschil, maar niks ernstigs, eigenlijk ging het gewoon helemaal nergens over. We waren allebei gewoon heel erg moe, ik denk dat het daardoor kwam. Nu is het we, weer goed hoor." Zegt hij betrouwbaar. "Ik geloof je Niall." Niall kijkt mij afwachtend aan. "En ik geloof Gemma." Niall geeft me een box en pakt mijn koffer en rugzak. "Je moet gaan, ze wachten op je."Veel plezier!" Zegt Lottie en geeft mij een knuffel. "Dankje." Ik geef Niall ook nog een knuffel en stap dan in de auto. "GEMMA!!" Ik hoor dat iemand in de verte mijn naam schreeuwt. Ik stap weer uit de auto en die dat Anne aan komt gefietst. "ANNE!!!" Roep ik terug en ren naar haar toe. We geven elkaar een knuffel en zeggen elkaar gedag. Het voelt net alsof ik voor eeuwig weg ga ofzo. Maar ik kom over 3 dagen weer gewoon terug. Ik stap de auto weer in en zwaai nog naar ze. Here we go!
-----------------------------------
ZE GAAN WEG😱
ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden, maar volgens mij is het echt een kut hoofdstuk hahaha
Vote?
Follow?
Comment voor iedeetjes???
X Suuzzzz
JE LEEST
If I Stay... Ft. Harry Styles
RandomJullie kennen de film of het boek If I Stay vast wel? Ik heb er een fan fiction van gemaakt, ik schrijf het verhaal in mijn eigen woorden. Lees please!! Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden!! Als je wilt weten wat er gebeurt, lees dan de prol...