We komen aan op school en lopen gelijk door naar de wc. Ik hoef niet dus ik blijf wachten. Ik kijk in de spiegel, ik begrijp wel dat mensen vinden dat ik op Harry lijk. Waliyha komt uit de wc en kijkt mij wonderend aan. "Wat??" Vraag ik grinnikend. "Je bent prachtig!!" En ze geeft mij een kusje op mijn wang. "Thank you, maar je moet niet vergeten dat jij hoer de mooiste bent!!" Ze krijgt een glimlach op haar gezicht. "Robin!!!!" Roep ik. "Schiet op!!" Maakt Waliyha mij af. "Jaja ik ben bijna klaar. Ik hoor een wc doorspoelen en Robin komt eruit lopen. De bel gaat dus we lopen naar de gang. "Ik moet nog even naar mijn kluisje, ik kom er zo aan!" "Okay, tot zooo." Ik loop richting mijn kluisje, en open het. Ik doe er wat boeken in en haal er wat boeken uit. Mijn kluisje hangt vol met foto's van mij en vriendinnen, en natuurlijk van Harry!! Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Daarna sluit ik mijn kluisje en ik schrik als Ashton erachter staat. "W-wat doe jij hier??" Vraag ik. "Kan ik beter aan jou vragen." "Dat zie je toch!!" Zeg ik bot. "Sure, maar ik dacht, laat ik even op Gemma wachten... Anders moet je alleen lopen...." "Nou dat is beter dan met jou!!!" Ik loop langs hem naar het lokaal. Als ik aankom open ik de deur. "Gemma, waar kom jij zo laat vandaan??" Vraagt de docent van Wiskunde. "Uhm... Harry belde mij, hij komt over een mand terug!" Zeg ik met een glimlach. "Dat is mooi nieuws!! Ga zitten." Het zusje van Harry Styles zijn heeft een voordeel!! Even later komt Ashton binnen. "Zozo en Ashton, waar kom jij dan vandaan??" "Mijn moeder is net gevallen... Ik moest haar wel helpen en daardoor had ik geen tijd om te bellen..." Hij kijkt naar beneden. Ik wil nu zo hard gaan roepen dat hij liegt, maar dat doe ik niet. Ashton kan trouwens super goed acteren!! "Okay, maar volgende keer wel proberen te bellen!! Al hoop ik dat er geen volgende keer komt." Ashton knikt en gaat naast mij zitten... Anne waarom moet je nou ziek zijn!!!! De docent legt allemaal dingen uit en ik probeer op te letten, maar dat lukt niet als Ashton allemaal dingen zit te lullen... "Ej, je kunt ook gewoon antwoord geven hoor!" Zegt hij geïrriteerd, maar ik negeer hem weer. "Nou?" De bel gaat, ik ruim mijn spullen op en ren het lokaal uit, weg van Ashton. Als ik aankom bij de wc's haal ik opgelucht adem. Ik kijk in de spiegel, daarna pak ik uit mijn make-up etui een nagel schaartje. Ik kijk er een tijdje naar. Ik loop een hokje ik, trek mijn mouw op en ga met de punt van het schaartje over mijn huid. "Deze is voor Ashton." Fluister ik. Er komt bloed tevoorschijn, het is verkeerd wat ik doe, maar het voelt goed. "Gemma?!!" Ik hoor Robin mijn naam roepen. Snel droog ik mijn tranen af. "Ja ik ben hier!" Ik trek de wc door en doe mijn mouw weer naar beneden. "Waarom had je zo'n haast??" Vraagt Waliyha. "Ik moest nodig..." Ik grinnik en de andere ook. "We moeten naar de volgende les." Zeg ik en ze knikken. We lopen samen uit de wc.
*einde schooldag*
"Zullen we met zijn drieën afspreken??" Vraagt Robin. "Jaaa!!" Schreeuwt Waliyha en ze kijkt mij aan. "Sorry.... Ik zou zooooo graag willen!!! Maar ik zou nog met Niall gaan bellen...." "Maar ik moet Zayn ook nog bellen!!!" Even ben ik stil."Okay, we gaan afspreken!!!" Roep ik. "Kom we gaan naar mijn huis." Zegt Robin. We knikken en lopen naar haar huis. "Mag ik dan ook Louis bellen???" Vraagt Robin smekend. Waliyha en ik kijken elkaar lachend aan. "NEE!!!" Roepen we in haar gezicht. Ze krijgt gewoon tranen in haar ogen. "Ow..." Zegt ze. "Tuurlijk wel!!!" Roep ik. Ik begin keihard te lachen en Robin is ook heel blij. "OMG IK GA GEWOON MET LOUIS BELLEN!!!!!!!!" Schreeuwt ze keihard. "Niet heel de wereld hoeft het te weten hoor!!" Roept Waliyha terug. "Sorry..." Robin begint een beetje te blozen.
"Wat willen jullie drinken??" Vraagt Robin. "Doe maar cola ofzooo..." Zeg ik en Waliyha knikt instemmend. "Ik ga Niall bellen!!!!!" Schreeuw ik. Robin komt meteen naar boven rennen (we zitten op haar kamer), zonder cola.... Maarjaaa.. Ik druk op bellen en hij gaat over.
*telefoon gesprek*
"Heei Niall!!!!" Roep ik. "Hii Gemma!!!!" Roept hij terug. "Hoe gaat het?" Vraagt hij. "Heel goed!! En met jou sowieso!" "Nou.... Ik mis jou en mijn familie wel... Ook al hoor jij stiekem gewoon bij mijn familie!" Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en bij de meiden ook. "Niall, ik ben hier met Waliyha en Robin." "Ow heeii Waliyha!!!" Roept hij, Niall kent Waliyha natuurlijk ook heel goed, maar Robin niet. "En Robin natuurlijk!" Maakt hij zijn zin af. "Is Louis in de buurt??" Vraag ik. "Uhm ja? Waarom?" "Nouuu... Die Robin hier is niet normaal fan van Louis en ze wilt heel graag met hem praten." Zeg ik lachend. En Robin kijkkt mij boos en blij tegelijk aan. "Ik geef Louis!!" Zegt Niall. Robin gilt. "Heeii Gemma!! Je wilde mij spreken??" Vraagt Louis. "Nou ik niet maar mijn vriendin, heb je tijd??" "Ja tuurlijk!!" Zegt hij hyper, oke Louis is altijd hyper. Ik geef mijn mobiel aan Robin. "OMH HEEII!!!!" Roept ze, en ik gebaar naar haar dat ze normaal moet doen. "Uhm hii." Zegt Louis. "Sorry.... Maar dit is mijn droom...." Ik grinnik en Louis ook.
"Doeeghh!!! Ik hoop je een keer echt te zien!!" Zegt Robin. "Ja hoop ik ook, kom maar een keer met Gemma mee!!" Zegt hij. "Okay lijkt mij leuk!! Byeee!!" "Byee."
*einde telefoon gesprek*
Louis en Robin hebben heel veel gepraat, noujaa... Robin zat heel haar levensverhaal te vertellen en volgens mij viel Louis half in slaap. "Okay nu moet jij Zayn bellen!!" Zeg ik tegen Waliyha. "Of course!!!" Roept ze en pakt haar mobiel.
------------------------------------------------------------
Sorry voor dit korte hoofdstuk maar okay.... Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden, ook al ging het bijna nergens over.... Xxxxx
Vote?
Comment?
Follow?
JE LEEST
If I Stay... Ft. Harry Styles
RandomJullie kennen de film of het boek If I Stay vast wel? Ik heb er een fan fiction van gemaakt, ik schrijf het verhaal in mijn eigen woorden. Lees please!! Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden!! Als je wilt weten wat er gebeurt, lees dan de prol...