Chapter 1

128 11 9
                                    

Ik loop door de gangen van mijn school, ik word vaak aangekeken door anderen. Het nieuwe jaar is net begonnen, dus er zijn weer nieuwe kinderen.... Jammer, want ze komen elke minuut naar mij toe voor een foto. "Hii jij bent toch Gemma Styles?!!" Vraagt een meisje. "Ja ik ben Gemma Styles." "OMG mag ik met je op de foto?!" Roept ze best wel hard... Ik laat een diepe zucht en ga dan toch maar met het meisje op de foto. "Thank you!!" Ze knuffelt me nog en daarna loopt ze weg. Ik loop naar mijn kluisje en haar er wat boeken uit. Mijn mobiel trilt, Anne, ze belt mij. Anne is één van mijn beste vriendinnen. "Heeii Anne!!" Roep ik "Heeii Gemmaaaa!!" Roept ze terug. "Waar ben je??" "Bij mijn kluisje, je zoekt me zeker?" "Sure, ik kom eraan!!" Ze hangt op en niet veel later zie ik dat ze de gang in komt rennen. Ze geeft me een knuffel en ik sluit mijn kluisje. Anne heeft lang blond haar met krullen, is even lang als mij ongeveer (niet zo heel lang), ze krijgt net als mij en Harry kuiltjes in haar wangen als ze lacht en ze heeft blauwe ogen. "Welk vak hebben we nu?" Vraagt ze. "Uhmm volgens mij geschiedenis..." En Anne knikt. We lopen richting het lokaal en ondertussen worden er allemaal dingen tegen mij gezegd. "Hoe gaat het met Harry?" Weet ik veel, ik zie hem amper. "Is Larry real?" Nee natuurlijk is Larry niet echt!! "Mag ik met je op de foto?" Nu gwn even niet!! "Ben je Gemma Styles?" Ja dat zie je toch!! Al de vragen beantwoord ik in mijn hoofd. Elke keer als ik het woord Harry hoor, krijg ik tranen in mijn ogen. Ik mis hem zo erg!! Dit keer ziet Anne het. "Gaat het??" Ik laat een diepe zucht en stop met lopen. "Ik mis hem zo..." Anne opent haar armen voor een knuffel. Ik loop naar haar toe en begin te snikken. "Hij komt vast snel weer terug..." Zegt ze met een geruststellende stem. "M-maar hh-hij is o-op tour..." Zeg ik snikkend. We zeggen even niks en staan een tijdje zo. Op de achtergrond hoor ik allemaal mensen praten, we staan nog midden in de gang. Ik heb een gevoel alsof iedereen naar ons kijkt... Ik laat met los uit de greep en loop verder, Anne volgt me. Als we bij het lokaal aankomen gaan we op onze plek zitten. Ik zit naast de badboy van de school, Ashton... Hij stalkt mij al weken, waarom weet ik niet, maar het begint zwaar irritant te worden...

*einde schooldag*

Ik loop naar huis samen met Anne. We praten weinig. Ik krijg een berichtje binnen. 'Hii vanavond 8 uur in het park x Ashton.' Ik schrik en Anne merkt het. "Wat is er?" "Niks hoor, ik moet alleen snel naar huis, ik kreeg een berichtje van mijn moeder." Ze kijkt me bezorgt aan. "Het is niks ernstigs!" En we gaan wat sneller lopen. Ik heb Anne nog helemaal niet over Ashton verteld... Ik wil niet zielig doen. We zijn aangekomen bij mijn huis. "Doeegghh!" Roepen we tegelijk en ik loop naar binnen. "Heeii mam!!" Roep ik door het huis. "Hello schat, hoe was het op school?" "Ow goed hoor, wanneer komt Harry thuis?" Vraag ik. "Over een maand! Dan heeft hij 2 weken vakantie!" Zegt ze blij en ik zucht. "Liefje, dat is toch al super snel?!" Vraagt ze. "Een maand mam, dat zijn 4 weken!!" Zucht ik uit. "Voor je het weet is het alweer een maand verder." Ik knik en pak mij mobiel, ik kijk nogmaals naar het berichtje van Ashton. Wat wilt hij? Ik loop naar boven, pak mijn iPad en open Youtube, ik type : Harry Styles funny moments. Er komen heel veel filmpjes in beeld en klik de bovenste aan. Een grinnik verlaat mijn mond als Harry iets raars doet. Ik hoor de deur open gaan en mij moeder verschijnt in mijn kamer. Ze ziet dat ik een filmpje aan het kijken ben en komt naast me zitten op bed. Mijn moeder en ik beginnen heel hard te lachen, omdat Harry ook lacht.

"Die filmpjes waren wel heel leuk!! Maar het is als half 7 en ik moet nog koken!!" Zegt ze in paniek. "Mam, dan bestellen we toch gewoon een pizza? Papa is er toch niet." Zeg ik simpel. "Of course!!" Roept ze en pakt haar iPhone.

"De pizza's zijn er!!!" Roept mijn moeder naar boven. Ik sprint naar beneden en ruik een heerlijke geur van pizza's. Ik klets met mijn moeder over van alles, als wij samen zijn, hebben wij echte meiden momentjes. Ik kijk op de klok en zie dat het al 19.55 uur is. "Mam ik moet gaan! Ik zou met Anne nog een school opdracht afmaken." Ik sta op en pak mijn jas. "Laat je je moeder nou helemaal alleen??" Vraagt ze met een pruillipje. "Sorry mam..." En ik geef haar een kus. "Ik hou van je!!" Roep ik nog als ik naar buiten loop. Wat is Ashton van plan? Waarom moet ik maar het park komen? Is Ashton te vertrouwen?? Veel vragen gaan door mijn hoofd. Als ik bij het park aankom zie ik niemand, totdat iemand op mijn schouders tikt. Ik schrik en laat een klein gil geluidje. "Sorry..." Zegt Ashton, ik hoor het aan zijn stem. "Geeft niet." Zeg ik bijna onverstaanbaar. Hij wijst naar een bankje, waar we op gaan zitten. "Dusss hoe gaat het met je broer, Harry toch???" De toon waarop hij het zegt is al scary. "Goed." Ik bijt op mijn lip. "Denk ik..." Maak ik mijn zin af. "Denk je??" Vraagt hij. "Ja denk ik." Het is even stil. "Wanner komt hij weer terug?" "Over een maand." Ik kijk naar voren, zodat ik hem niet aan hoef te kijken. "En wa-" "Wat wil je van mij??" Maak ik hem af. "Van alles..." En er komt een grote grijns op zijn gezicht.

-------------------------------------------------

Dit was hoofdstuk 1!!! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

BELANGRIJK!!!!! Ik heb nog rollen nodig!! Als je een rol wilt krijgen moet je: IK WIL. In de comment plaatsen !! Xxxx suuzzzzz

Vote?

Comment?

Follow?

If I Stay... Ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu