Chapter 5

71 9 0
                                    

"Je hebt mij nodig??" Vraag ik. "Ja, dat klopt..." Het is even stil. "Wij hebben jou hulp nodig!" Huhh?? "Wie zijn wij en waarvoor hebben jullie hulp nodig?!" Zeg ik bang. "Dat doet er niet toe, maar jij zorgt dat je meewerkt! Zo niet dan heb je een probleem!!" Ik hoor gepiep, hij heeft opgehangen. Wat bedoelt hij?? Ik heb geen zin om daar over na te denken, ik loop naar beneden. "En wat vroeg hij?" Vraagt mijn moeder. "Ow iets over het huiswerk, hij snapte iets niet en hij had dringend hulp nodig..." Mijn moeder lacht, maar ik kan geen glimlach tonen. "Ik ga douchen.." Ik loop weer naar boven en zet de douche en muziek aan. Ik kleed me uit en ga onder de warme stralen staan. Ik was vergeten dat ik mezelf gesneden had, dus het prikt heel erg. Er is een grote kras te zien. "Verdomme Ashton !!!" Roep ik, mijn muziek staat niet normaal hard aan dus mijn moeder heeft het hopelijk niet gehoord. Ik was mijn haren en sop me in. Deze shampoo gebruik ik al jaren!! Vroeger ging ik met Harry altijd samen in bad en toen wasten we altijd elkaars haren. Een traan glijd over mijn wang, ik ben super blij voor Harry, maar hij is te vaak en te lang weg..... Als ik hem nodig heb, is hij er niet! Ik spoel me af en zet de douche uit. Het liedje Midnight Memories gaat aan en ik begin heel hard mee te zingen. Als het afgelopen is loop ik uit de badkamer, ga ik op mijn bed liggen en zeg ik mijn tv aan. Ik zapp wat en ik stop bij nickelodeon. Het is iCarly met One Direction!! Normaal haat ik kinderprogramma's, maar deze... Ik heb hem al heel vaak gezien!! Harry wordt 'ziek', maar dat doet hij alleen voor aandacht. Echt een Harry. Ik hoor voetstappen naar boven komen. "Gemma Harr- dat dus!!" Zegt ze blij en ze komt naast me zitten. "Wat kan hij toch goed acteren!!" Zegt ze trots. "Sowieso!! Maar zingen veel beter!" Meteen is het weer stil en we kijken naar de tv.

"Ik ga slapen lieverd. Weltrusten." Mijn moeder geeft me een kus en loop weg. Ik ben ook best wel moe dus ik ga ook maar slapen..

"HARRY?!!" Schreeuw ik. Snel ren ik door donkere steegjes. "HARRY HELP ME!" Ik ren steeds harder en harder. "HARRY WAAROM BEN JE ER NIET ALS IK JE NODIG HEB?!!!" Tranen lopen over mijn wangen. "Shit." Vloek ik als het steegje doodloopt. Ik hoor voetstappen aankomen. Ik durf me niet om te draaien. Ik voel een hand op mijn schouder, ik schrik en wordt omgedraaid. Ashton kijkt mij met een vieze grijns aan. "Wegrennen heeft geen zin babe!" Ik probeer niet naar hem te kijken, maar voel dan een pijnlijke stomp in mijn buik.

------------------------------------------

Heeii sorryyyyyy, het duurde echt veel te lang😬

Vote?

Comment?

Follow?

If I Stay... Ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu