Chapter 9

66 8 4
                                    

*lange tijd verder*
Harry komt vanavond thuis, ik kan echt niet wachten! Ik heb veel tijd doorgebracht met de jongens, zo erg waren ze niet. Ze waren best irritant maar ook echt super grappig. "Gemma?" Roept mijn moeder. "We gaan over een uurtje weg, dus zorg dat je klaar staat!" "Okay." Roep ik terug. Ik pak mijn mobiel, ik zie dat ik veel berichtjes heb van de jongens, ja we hebben een groep. Ik ben al lang vergeten wat Ashton had verteld, ik weet zeker dat ze dat niet meer gaan doen. 'GEMMA REAGEER NOU!!' Stuurt Luke. 'Jaja here I am!' Stuur ik terug. 'Waar was je nou?' Vraagt Ashton. 'In mijn kamer.' Okay mijn antwoord is best droog. 'Nee, ik ga straks Harry ophalen!' Tegelijker tijd spring ik op mijn bed, ik kan echt niet wachten! 'Super leuk, we weten hoe erg je hem mist!' Stuurt Calum. 'Aww, maar ik moet gaan boys, doeeghhxxx😘' ik leg mijn mobiel weg en open mijn kledingkast. Ik moet iets leuks aan doen, ik wil niet dat Harry een lelijk meisje voor zich ziet. Ik pak een wit blousje met een zwarte strik, daaronder een zwarte broek en mijn Shabbies. Ik borstel mijn haren en doe mijn mascara nog een keertje over. Het was vandaag vrijdag, dus ik had naar school niet echt veel make-up op. Ik doe als laatste nog mijn korte zwarte shabbies aan en ik ben klaar om te gaan!
Ik loop naar beneden en zie mijn ouders zitten. "Laten we gaan." Zeg ik. "Jaaa!" Zegt mijn moeder blij, ze kan echt niet wachten. We stappen de auto in en vertrekken. "Wat zou Harry het meest gemist hebben?" Vraag ik. "Ik denk zijn lieve kleine zusje." Zegt mijn moeder en ze kijkt met een lieve glimlach naar achteren.

We lopen op het vliegveld, waar Harry elk moment kan gaan landen. Ik ben echt heel zenuwachtig, gewoon omdat ik hem al zolang niet gezien heb. En trouwens... Niall. Ik begin steeds meer gevoelens voor hem te krijgen, maar dat is verkeerd... Ik zie Lottie straks ook!! Lottie is echt mijn voorbeeld. ze is knap, lief, ze heeft gewoon alles wat een jongen van een meisje verwacht. En Eleanor, zij ook. Ik zit te erg in mijn gedachten. "Auuwww!" Roep ik. Ik ben dus net tegen een paal aangelopen.. hoe kan ik weten dat er palen zijn hier?

"Komen ze al bijna?" Vraag ik met een zucht. Ik word echt gek van die gillende meiden hier. Kan ik straks dan niet even in privacy mijn broer ontvangen? Deur gaat open. "GEMMA KIJK DE DEUR GAAT OPEN!!" Gilt mijn moeder nu ook nog eens in mijn oor. "Ik zie het mam." Met grote ogen kijk ik naar de deur, die volgens mij langzaam open gaat, maar in het echt veel sneller open gaat. "HARRY!!!!" Gil ik als Harry komt aanlopen. "GEMMA!!" Roept hij en ontvangt mij in zijn armen. Mijn ouders komen naar ons toe en we hebben een groepsknuffel. Tranen lopen over mijn wangen. De ouders van Liam, Louis, Zayn en Niall zijn er natuurlijk ook. Wacht, NIALL. Ik laat Harry los en ren naar Niall. Ik geef hem een knuffel. "Ik heb je zo erg gemist!" Zeg ik. "Ik jou ook." Ik laat hem weer los en loop ook naar de andere jongens. Lottie komt naar mij toe, met ook betraande ogen. "Heei, gaat het een beetje?" Vraagt ze. "Ja." Ik grinnik. "Ik heb ze allemaal echt gemist." "Wie niet?" Vraagt ze, ik haal mijn schouders op. "I don't know.." "Zullen we wat bij Starbucks drinken?" Vraagt ze. "Ja lekker!" We lopen samen naar de Starbucks. (Als je nog nooit op een vliegveld bent geweest ofzoo... Bijna elk vliegveld heeft wel een Starbucks).

"En hoe was het op tour?" Vraag ik in de auto aan Harry. "Super gaaf!! Al die fans elke keer." Ik glimlach, het is leuk om Harry's glimlach weer te zien, met die kuiltjes in zijn wangen. "En hoe was het bij jou?" Vraagt hij nieuwschierig. "Mwah.. Gewoon saai, school en dat soort dingen." Harry knikt medelijdend.

Ik zit met Harry op mijn kamer en we blijven maar lachen. We lachen zelfs om elkaar als we 'aardappel' zeggen. "Ik moet even naar de wc." Zegt Harry. Ik knik en pak mijn mobiel. Duizende meldingen van twitter, instagram en dat soort dingen.
Pff het wordt tijd dat Harry terugkomt. "Harry!" Roep ik, maar geen antwoord. "Harry!!" Roep ik harder, maar weer geen antwoord.. Ik laat met achterover vallen op mijn bed. Ik hoor zachte voetstapjes mijn kamer binnenkomen. Ik weet dat Harry mij nu eilt laten schrikken, ik ben het wel gewend nu. Ik blijf liggen en doe alsof ik slaap. "BOEEE!!" Roept Harry. "Schrik!" Roep ik terug waar eerder Harry van schrikt. "Nouuu... Waarom lukt het nou nooit meer?!" Zegt hij getreurd. "Misschien moet je de volgende keer wat stiller doen??" Zeg ik. "Je hebt gelijk.." Hij komt naast me zitten. "Maar waarom was je zo lang weg?" "Omdat...... IK EEN CADEAUTJE HEB!" Ik spring meteen recht op. Hij haalt een klein doosje tevoorschijn. "Hier." Hij geeft het doosje en ik neem het aan. Ik maak het voorzichtig open. Het is een goud kettinkje met een hartje eraan. Er staat iets op gegrafeerd. 'Harry'. "Dit is... prachtig." Zeg ik met glimmende ogen. "Kijk." Harry doet zijn blousje wat open en ik zie dezelfde ketting. 'Gemma' staat erop. "Echt heel erg bedankt Harry!" Ik geef hem een knuffel. "Kom mee naar beneden, ik heb nog een cadeau voor heel het gezin." Zegt Harry. Ik loop achter hem aan, naar beneden. "Pap, mam, Gem. Ik heb nog een leuk cadeau voor ons allemaal." We kijken hem afwachtend aan. "Ik heb een klein maar leuke vakantie naar Londen geboekt."

--------------------------------

Oeeehhh de vakantieee....

Vote?
Follow?
Comment?

If I Stay... Ft. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu