Katsuki
Kachan, çikolatalı mı yoksa çilekli mi?"
İzuku ve Katsuki okul dönüşü markete gitmişlerdi. Ve Katsuki İzuku'nun süt seçimi yapmasını bekliyordu. Buna sinir olmuştu ama ona ne kızıyor ne de bağırıyordu. Çünkü içinde kötü bir his vardı ve eğer o kötü şey gerçekleşirse diye ona iyi davranmaya çalışıyordu.(ya da o öyle sanıyordu.) Yaklaşık 15 dakika sonra Katsuki'nin sabrı taşmıştı ve o hışımla iki sütü de alıp dışarı çıkmıştı. İzuku biraz mahçup ve mutlu bir şekilde:
" Teşekkürler, K-Kachan..."
Dedi." Kapa çeneni ve iç şunları. Unutma bana borçlusun artık."
" Alt tarafı iki süt, çok mu?.."
" Onlara verdiğim para senden daha değerli!"
Katsuki dalga geçmişti, elbette izuku onun için daha önemliydi. Ama İzuku alınmıştı bir kere. Eve doğru yürümeye devam ettiler. İzuku'nun evine varınca İzuku Katsuki'ye "görüşürüz"dedi ve eve girdi. Katsuki derin bir iç çekti. Eve vardığında üstünü değirdi, yatağına uzandı. Gözleri yavaş yavaş kapandı ve uykuya daldı. Rüyasında İzuku ile beraber bir bankta oturuyorlardı, birden deprem olmaya başladı. İzuku yerin içine çekiliyordu. Ve birden uyandı. Katsuki'nin annesi onu sallıyordu aynı zaman da "İZUKU KAÇIRILMIŞ!!"diye bağırıyordu. Katsuki'nin gözleri birden açıldı ve büyük bir hızla dışarı çıktı. "DEKUUU! NEREDESİN LAAAN! DEKUU!" Diye bağırıyordu. Mahalledeki tüm sokaklara koşarak bakmıştı ama onu bulamamıştı. Bir ses duydu ve hemen arkasını döndü. İzuku oradaydı. Rüyasında gördüğü bankın yanında duruyordu. Bacaklarını ve kollarının bir kısmını yer içine çekmişti ve çekmeye de devam ediyordu. Katsuki onu çekiyordu ama çıkmıyordu. Katsuki'nin gözleri dolmuştu, kalbi çok hızlı atıyordu. İzuku başını öne eğmiş ağlıyordu sonra kafasını kaldırdı "Borcumu ödedim sayılır d-değil mi?" Dedi. Ve yer onu tamamen içine çekti.
Merhaba,
Bu benim ilk kitabım. Doğrusu yazma konusunda o kadar iyi değilim ve fikirlerim de çok çabuk tükeniyor. Biliyorum bu bölüm kısa oldu ama umarım beğenirsiniz.