1./2

64 2 0
                                    

İyi okumalar🌚

Jungkook

Her zamanki gibi erken uyanmış ve kendime bir bardak kahve koymuştum. Saate bakıp daha erken olduğundan emin olduktan sonra televizyonu açtım.

Bir süre sonra telefona bildirim geldi.

Tae'den gelmişti.

Tae:Ben bugün spora gelemiyeceğim. Sana dün söyleyecektim ama telefonumun şarjı bitmişti.
Üzgünüm.

Kookie:Sorun değil:)
Önemli bir şey yoktur umarım.

Daha Tae'den cevap gelmemişti.

Evde yapacak bir şey bulamayıp spor salonuna gitmeye karar verdim. Arabama binip radyodan müzik açtım ve spor salonuna sürmeye başladım.

Nedense bugün kendimi iyi hissediyordum. Çünkü evde tekim, ailemden yeni bir ev istemiştim, bana anlayış gösterip ev almışlardı.

Mutluydum.

Arabamı park edip spor merkezine doğru ilerledim. Spor merkezine girip kapının önünde bekleyen arkadaşım Jaehyun'a selam verdim. Spor salonuna sürekli geldiğim için Jaehyun uzun süredir arkadaşımdı.

Soyunma odasına girdim. İçerisi boştu. Neredeyse. Bir kaç kişi vardı. Ama bir kişi gözüme çarpmıştı. Sarı sweatshirtlü çocuk, buralarda yeniydi sanırım elleri titriyor ve eşyalarını nereye koyacağını bilmiyordu. Yanımdaki adama selam verip üstümü giyindim o çocukta soyunma odasından çıktı.

Bende hazırlandıktan sonra spor salonunun kapısını açtım...
















Selamm^_^

Bu benim ilk kitabım yani acemi olabilir ama bunu düzelticem söz veriyorum eğer yazım yanlışları varsa çok özür dilerim. Bu kitapta Tae de var bir ship yapmak istiyorum yorumlara bir üye yazarsanız çok sevinirim(eğer isterseniz boy×girl de olabilir yorumlara lütfen yazın). Oy atmayı ve yorumlara düşüncelerinizi ve bu hikayeden beklentilerinizi de yazınız bakacağım :)

İyi okumalar.

Öptümmmm ;)












Blessure - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin