İyi okumalar🌚
*Flashback*
Yakışıklı çocuk, önünde duran kızın belinden onu kendine çekmişti. Sarı saçlı kız şaşırmıştı ama demek çocuk onu istiyordu. Kendisini yakışıklı çocuğun kollarına vermeliydi. Zaten o akşam bara bu yüzden gelmişti. İki gencin dudakları birbirine açlıkla sarılmıştı. Şimdi ikisi de galip gelmeye çalışıyordu. Yakışıklı çocuk kızın dudağını ısırmasıyla kız inlemişti. Sarı saçlı kızı daha önce hiç birisi onu bu kadar zevke götürmemişti. Kız bundan çok hoşlanmıştı.
Bu sırada açlıkla öpüşmeleri son bulmuş ve sıra dillere geçmişti. Sakin bir şekilde dillerini dolandırmaya başlamışlardı. Sarı saçlı kız arada inliyor ne kadar istekli olduğunu karşısındaki çocuğa göstermeye çalışıyordu.
Sonunda öpüşmeyi kesip. Yakışıklı çocuk sarı saçlı kızın kolundan tutup bir odaya götürmüştü. Çocuk kapıyı kilitleyip kızı yatağa atmıştı.
Sonunda bu olaylar karşısında ilk diyaloğu yakışıklı çocuk başlatmıştı.
"Adın ne güzellik?"
Demişti tüm seksiliğiyle çocuk. Sarı saçlı kız bir sessizlik sonunda tüm soğuk kanlılığıyla. "Bana kısaca Minchi diyebilirsin"
Çocuk şaşırmıştı. "Minchi mi? Bir anlamı var mı?"
Kız yapmacık kahkasıyla"Hah sanırım şuanlık bunları bilsen yeterli değil mi. Hah?"
Kız şuan çocuğun gözüne girmişti. Ama çocuk daha kızın gözüne girmemiştir. Aslında ikisi de birbirlerinin karakterine çok uyuyorlardı.
Asi, seksi ve kararlı.
"Sen"
"Hah"
"Sen! Adı söylemiyecek misin" dedi kız asi, bir şekilde. Tam yakışıklı çocuğun sevdiği gibi. Çocuğun ağzından kısık sesle bir 'hıh' çıktı.
"Sanırım burada soruları ben sorarım" dedi. Sarı saçlı kız ne kadar karşısındaki hatta belki birazdan sevişeceği kişinin adını öğrenemese de, bunu şuanlık dert etmek istemiyordu.
Daha fazla vakit kaybetmeden kendisi çocuğun kucağına attı. Çocuk kollarını kızın ince beline sararken kızda yer nde hareket etmeyi unutmayıp çocuğu nefes nefese bırakmıştı.
Uzun sessizliği bozan yakışıklı çocuk olmuştu.
Kızın kulağına yaklaşıp. En etkileyici sesiyle "Bana bırak sana harika bir akşam yaşatayım." Sarı saçlı kız evet anlamında başını salladı ve yatakta çoktan yerini almaya başlamıştı.
Çocuk dolaptan sepet alıp kızın yanına oturmuştu. Çocuğun yüzünde yaramaz bir sırıtış vardı. Kızı tek hamlede yatağa yatırıp kollarını yatağın baş ucuna kelepçelemişti. Ardından cebinden bir jilet çıkarıp kızın dudaklarına kapanmıştı. Kız iniyordu ama zevkten değil acın
dandı. Çocuk jileti almış kızın karnına bir şeyler kazıyordu.Sarı saçlı kız çığlık atmak istiyordu ama çocuk tarafından kesilmişti. Çocuk işini bitirdikten sonra kızın kasığına bakım sırışıt atmıştı ve kızın boynuna yönelmiş kızın boynunu etmiyordu.
Kız ise tüm benliğiyle inliyordu. Çoktan acısını unutmuş tüm dikkatini çocuğa veriyordu.
"Ahh!Tam orası."diye inledi kız. Çocuk gülmüş ve dişlerini kızın pürüzsüz tenine geçirmişti. Kız tekrar inlemiş ve aynı zamanda da kalçasını kaldırıp üstündeki bedene sürtmüştü.
Saat yavaşça ilerliyordu. Olayları zamanın akışına bırakmış iki genç artık son kozlarını kullanıyorlardı. Nefesleri artık tükenmişti.
Kız çocuğa bakarak."Beni unutmayacaksın değil mi? Bana söz ver."
"Söz veriyorum."dedi çocuk." Sana güzenmiyorum!"
" Ne demek sana güvenmiyorum. Bana seni sevmemek için bir neden söyle."
Kız çok fazla düşünmemişti. Bu tarz olaylar kız çok olmuştu. Hatta bu gibi olaylar hemen hemen herkesin başına gelmişti. Kız sakince" Çünkü her gün farklı kızla yatıyorsun ve herkese aynı sözü veriyorsun. Sence buna inanmalı mıyım küçük oğlan?"
Çocuk bir şey demedi. Sakince kızın üstünden indi ve boxerını giydi. Kıza bakmamaya çalışıyordu. Kız ise her şeyi anlamış bir tavırla çocuğa üzgünce bakarak ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Odada büyük bir sessizlik oluştu. Ama kız hala olduğu yerden kımıldamadı bile. Tam çocuk odadaki derin sessizliği bozucaktı ki.
Birden dışarıdan bir kırılma sesi duydu. İkisi de çok şaşırdı. Kız yere düşmüş kirli örtüyü yerden alarak kendi üstünü örtmeye başladı. Karnındaki kan azıcıkta olsa akmaya devam ediyordu. Çocuk yavaşça, ses çıkarmadan sakince kapıyı açtı. Kafasını her köşeye çevirdi ama bir şey göremedi.
Küçük bir gölge dışında...
Herkese merhabalarr. Geç geldiğim için hatta acayip geç geldiğim için üzgünüm ama bundan sonra çok daha sık bölümler atmaya çalışacağım. Lütfen bana oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Bu hikayeden beklentileriniz neler, sizce ne oluyor vs. bu gibi düşüncelerinizi yazmayı unutmayın her birinizin bir oyu ve bir yorumu benim için çook kıymetli.