פרק 25- ג'ון

276 26 18
                                    

''רצית לראות אותי, הוד מלכותך?"
''כן, לורד ניקולס, היכנס בבקשה.'' המלך סימן לו להתקרב וג'ון עשה כבקשתו. הוא התקדם בחדר העצום על שטיח אדום בראש וגב זקופים בביטחון עד שהגיע למרחק כמה צעדים מהכיסא הגדול בו יושב המלך, הכיסא ממוקם על במה שהגביהה אותו וג'ון הניח שזה בשביל להשרות תחושת עליונות.
חכם.
''הבאתי ליועצים שלי את ההוכחות שלך לגבי אשמתו של לורד גאריוס דוונר. הם נמצאו כנכונות וכרגע הוא בצינוק בהמתנה למשפטו,'' המלך עידכן אותו וג'ון התאפק לא לנשום בהקלה, ''אתה מוכיח את עצמך בפניי שוב ושוב לורד ניקולס, אני מאוד גאה.''
''אני רק מבצע את חובתי כלפי מלכי, אם אראה במשהו העלול לאיים על שלטונו אדווח מייד.
תוכל לסמוך עליי בעניין הזה הוד מלכותך.''
''והאם אוכל גם לסמוך עלייך בעניינים אחרים?"
ג'ון החניק חייוך ניצחון, ''כל דבר, מלכי. אשרת אותך בנאמנות בכל מה שתראה לנכון.''
חייוך מרוצה הופיע על פניו של המלך, ''היועץ הכי קרוב אליי נמצא לא מזמן כמרגל של ממלכת אוראסיה, בדיוק כמו לורד גאריוס דוונר. אני מניח שאוראסיה מתכננת משהו ואני רוצה לגלות מה.
אין הרבה אנשים שאני סומך עליהם כאן בארמון, ג'ון, לא אחרי הבגידה של היועץ שלי. הייתי שולח את הבן שלי אבל הוא במשימה אחרת באוראסיה.
אני רוצה שתחקור את האנשים שנמצאו בוגדים לטובת אוראסיה, אני רוצה לדעת הכל.
אתה חושב שאתה מסוגל לעשות את זה?"
ג'ון הניד את ראשו בחיוב, ''כמובן, אדוני המלך. אעשה זאת מייד.''
                ~•~•~•~•~°~•~•~•~•~

לאחר ארבע שעות של חקירות, ג'ון התיישב מותש בחדר עבודתו והחל למקם חיילים בעמדות שמירה לפי משמרות.
מחשבותיו נדדו על הלילה עם אנסטסיה כשדפיקה נשמעה בדלת וויקטור, השומר שגייס, נכנס לחדר וסגר מאחוריו את הדלת.
''אתה יודע... המטרה בלדפוק בדלת היא לבקש רשות להיכנס ולהמתין עד שמקבלים אותה.''
ויקטור התעלם מהיערתו, ''אני יכול לשבת?"
ג'ון סימן לו לשבת בכיסא מולו והביט בו בשאלה כשהתיישב, ''מה מביא אותך לכאן, ויקטור? אינני מאמין שכבר סיימת את המשימה שלך.''
''אתה צודק, אני חושש שאני אפילו לא קרוב לסיום. אבל לא באתי בקשר למשימה,
באתי להזהיר אותך.''
ג'ון הרים גבה בשאלה, ''להזהיר אותי?"
''יש שמועות שעוברות שאתה בקשר אינטימי עם ליידי אנסטסיה, שמעתי אותן במקרה מכמה שומרים ואצילים שמסתובבים פה.''
''ולמה שתזהיר אותי, ויקטור?"
''בכל זאת, אני רוצה בסופו של דבר את החלק שלי בעסקה. אני לא אקבל אותה אם תשב מאחורי סורגים על כך שאתה מתעסק עם אישה מאורסת.''
ג'ון חייך מבלי להתרגש מדבריו, ''אל תדאג לי ויקטור, אני לא מפחד משמועות.''
''אתה יודע שהיא מאורסת ללא אחר מהנסיך יורש העצר? אני מצטער, אבל אני חייב להזהיר אותך שאין לקשר שלכם עתיד... תזהר לא להתאהב בה, היא שייכת לאדם אחר והמלך לא יהיה מרוצה אם ישמע שאתה מתעסק עם כלתו לעתיד.''
''זה העניין, ויקטור, אני לא מחפש עתיד.
אנסטסיה לא יותר מעוד תוכנית, תוכנית שמצריכה אותי להגיע ללב שלה...''
ויקטור פער את עיניו כשהבין, ושוב ג'ון הבחין במבט שלו שאומר שהסקרנות גוברת עליו, ''ואם אפשר לשאול, מה התוכניות שלך איתה?"
חייוך הזדחל לפניו של ג'ון כשנשען על כיסאו בנוחות, ''הו... יש לי הרבה תוכניות. והראשונה שבהן היא לגרום לה להתאהב בי כדי שתסמוך עליי ותאמר לי את כל מה שאני צריך לדעת.''
                ~•~•~•~•~°~•~•~•~•~

עוד שני פרקים והספר הראשון נגמר(:💞⁦❤️⁩
פרק הבא יום ראשון🥰

נקודות מבט- מבט קדימהWhere stories live. Discover now