תקציר מלא!:)

4.1K 106 15
                                    

''לא משנה מה קרה, הייתי נחושה להישאר כל הזמן עם המבט קדימה.
אני מניחה שלולא זה, הייתי מוותרת כבר מזמן ומביטה לאחור.''
''ואז מה היה קורה?"
היא שתקה לכמה רגעים ואז הפנתה את פניה אליו, ומשום מה היא יכלה להיות בטוחה שהיא רואה בהן דאגה במקום האדישות והקור שתמיד היה מפגין בפניה, ''הייתי נופלת חזרה ולא קמה יותר לעולם.''
~•~•~•~°~•~•~•~

כריסטופר, יורש העצר של ממלכת אלראסיה (Elrasya), מתחיל את המבחן האחרון שאם יצליח בו יזכה סופית בכס המלוכה.
הוא רק לא ציפה שהמבחן יהיה בעיר הגדולה, בה יצטרך להיות כמו אחד מפשוטי העם.
-
סופיה, משרתת שקופה בארמון שברחה מבייתה ושינתה את זהותה,
כעת חוסכת כסף בשביל להגשים את חלומה- לצאת מהארמון ולחיות בכפר רחוק מבייתה בתור אדם חופשי.
יום יום היא רואה את החלום מול עינייה וזה נותן לה את הכח להמשיך לסבול את העבודה הקשה והמשפילה.
כל זה משתנה כאשר בן אצולה מתעניין בה, ומחליט לשנות את תוכניותיה.
-
ויקטור, קוסם רחוב שמתפרנס מהדבר שמאז ומעולם תמיד תיאב.
גניבות.
החלום שלו הוא להיות קוסם מפורסם בממלכה רחוקה ולנדוד ממקום למקום, אבל המחוייבות לפרנס את משפחתו קודמת לחלומותיו.
הכל משתנה כאשר ויקטור מקבל הזדמנות לעבוד בעבודה מסודרת שתתן לו אפשרות להתרחק מהגניבות, אבל מצד שני גם תבטל את חלומו להיות הקוסם שחלם להיות.
ואולי גם יש אפשרות לקבל את שניהם?
-
אנסטסיה, בתו של האציל רוברט קלאן, חברו הטוב ביותר של מלך אלראסיה.
מיועדת להינשא לבנו הבכור של המלך ג'יימס ביום בו יסיים את המבחן האחרון לכתר.
היא מתגברת על רצונותיה הפרטיים בשביל לרצות את אביה, אבל הקושי לעשות את הדבר הנכון מתגבר כאשר מישהו נוסף נכנס לתמונה. ואולי זה בכלל לא הדבר הנכון לעשות?
-
שיין, בן איכרים שביום אחד מחליט לצאת למסע בחיפוש הדבר היחיד שיוכל לרפא את אחותו הגוססת.
מה יקרה כאשר שמועה תגיע לאוזניו לגבי המיקום של אחיו הקטן, שברח מהבית לפני שנה ומאז נעלמו עקבותיו? תוך כדי ששיין מנסה למצוא אותו הוא מנסה להאחז בתקוות ואמונה באגדות וסיפורי ילדים שאולי יובילו אותו למי שיוכל לעזור לאחותו לפני שיהיה מאוחר מידי.
-
ג'ון, ממעמד האצולה, מגיע אל הארמון כשמטרה אחת עומדת מול עיניו- להשיג כח ועוצמה כדי להצליח לשלוט בממלכה או לפחות באנשים שעומדים בדרכו.
בסודיות ובתחכום הוא מצליח להפיל אנשים בפח ולבלבל את כולם,
חוץ מאדם אחד.
-
אוונג'לין, המכונה ברחובות הממלכה- 'מלאך הילדים'.
מאז שהייתה נערה צעירה היא ידעה שיעודה הוא להציל ילדי רחוב שזקוקים לעזרה, וזה סיפק אותה מספיק בשביל להקריב את חייה יום יום למענם.
היא רק לא ידעה אז שבזכות ההקרבה שלה יגיע האחד שיראה ויכיר אותה באמת, ויטלטל את כל עולמה.
-
וגבריאל, גר בבקתה ביער מאז שנולד כשמטרת חייו עומדת מול עיניו בלבד, והיא לשמור על ירושה משפחתית שאימו השאירה לו לפני מותה.
הוא יוצא מאיזור הנוחות ומבית ילדותו המלא זיכרונות אל מסע נקמה ברוצחים שהרגו את הוריו, ולהגן על הדבר עליו אימו ואביו שמרו מכל משמר.
~•~•~•~°~•~•~•~

כל אחד מהם בא ממקום שונה, מעבר שונה, מהשקפה שונה, וממעמד שונה.
אבל כל אלה מביטים למקום אחד מנקודת מבט משלהם, כשעיניהם נשואות קדימה- אל עבר החלום או המטרה.
אבל כל רצון וחלום של כל אחד מהם- סותר את זה של השני.
וכשרק אחד יוכל להגשים אותו באמת- אז חלק מוותרים, חלק מתפשרים, חלק מחפשים דרך אחרת.
וחלק נלחמים עד הניצחון, ההפסד,
או המוות.

~•~•~•~°~•~•~•~

נקודות מבט- מבט קדימהWhere stories live. Discover now